Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
dat het "euforische en actieve gevoel" van coke heftiger is dan pep. Maar dat is misschien heel persoonlijk
|
![]() |
zoiets kan je vast wel zien. maar dan moet je 't zelf gebruikt hebben en in die scene zitten.
't zelfde als ik nu bij mijn ouders thuis kom en ik ben stoned of heb geblowed, dan kunnen zij zien aan mij dat ik stoned ben. omdat ze zelf vroeger ook wel eens een jointje geblowed hadden. dus ja als je 't echt wilt weten. Kan je het vragen. maar vergeet niet zolang hij gewoon een beetje wel een leven heeft. en hij gaat er verantwoordelijk mee om, dan is er nog geen reden van paniek. plus dat je iemand niet van een coke verslaving af kan "praten" succes. en jah vraag 't maar
||
Citaat:
meestal bén je stoned als je hebt geblowd ![]()
|
Van coke snuiven gaat je neus potdicht zitten... -> waardoor je een nasale stem hebt..
(maar ik ken btw ook coke-afhankelijke-menschen die elke dag Otrifen in hun neus pompen zodat hun neus weer sort of functioneert)
|
Verwijderd
|
nee maar kijk ik bijt nagel ennuh soms heb je wel us jeuk in je oor (niet vaak, maar toch) ennuh ja dan denk ik er niet aan en dan ga je daarna nagelbijten en dan heeeeuuuh uuuugh ranzig kots
ja maarja die coke zou ook ranzig geweest kunne zijn omdat het van iemands neus kwam...hmmm dit klinkt al helemaal ranzig, laat maar zitten. Ik ben heus niet zo ranzig, komt gewoon zo over gheh... oja en nee ik heb ut niet gesnoven hoor, ik moest ff proeven alleen... |
![]() |
|
Ligt denk ik ook aan de frequentie waarmee iemand gebruikt.
Bij mensen die af en toe gebruiken zie je slechts de korte termijn effecten:
Beste is inderdaad er gewoon naar vragen. Dmv " wat voor drugs heb jij al eens geprobeerd?" of concreet "Heb jij weleens coke gebruikt?" Zo komt het over alsof het uit eigen intresse is. Al moet zoiets toch gewoon bespreekbaar zijn lijkt me, zeker als het een vriend is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
vraag aan de ervaren coke=gebruikers i'mstronger | 24 | 03-12-2003 18:23 | |
Drugs & Alcohol |
Coke @tmoz | 19 | 09-02-2003 21:01 | |
Films, TV & Radio |
'Life tastes better with a Coke' Evito | 23 | 07-02-2003 17:07 | |
Drugs & Alcohol |
coke M@TRIX | 21 | 29-05-2002 17:22 | |
Drugs & Alcohol |
ervaringen: Coke en zieke drugscombi´s (alleen menesn met ervaring) K | 4 | 10-04-2002 20:02 |