Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wel, ik heb over zeer veel dingen nagedacht, maar vrij weinig leek mij interessant of leuk.
Tegen mijn normen en waarden gaan in: -Bedrijven met kinderarbeid -Bedrijven met proefdieronderzoek -Bedrijven in de vlees(verwerkende)-industrie -Bedrijven die gigantische dure rotsoftware maken -Bedrijven die anti-warez werk doen (Stichting BREIN, BSA, dat soort shit!) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat heeft iedereen hier tegen kinderarbeid
![]() Op zich kun je dat zelfs als positief beschouwen, het hangt alleen van de situatie af. Een bedrijf dat kinderen onrechtvaardig/slecht behandelt en tegen mensenrechten ingaat, daar zou ik niet bij willen werken. Maar een bedrijf dat kinderen goed behandelt en een beter leven biedt dan prostitutie of iets in die richting, daar zou ik totaal geen bezwaar tegen hebben. En even ontopic: Alles wat tegen mijn principes in gaat, maar dat is niet zoveel. Zolang het ethisch verantwoord is doe ik het wel, eigenlijk ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ikzelf eigenlijk wat de meeste al hebben genoemd; bedrijven die mensenrechten schenden, bedrijven die er illegale praktijken erop nahouden, bedrijven die het milieu onnodig teveel schaden, bedrijven die dieren onnodig laten lijden, bedrijven gerunt door mensen die er andere visies op nahouden dan ik met betrekking tot omgang met mensen en personeel.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Sorry, kon het niet laten ![]()
||
Citaat:
Dat is ook nisk voor mij, en bedrijven met kinderarbeid en/of dierproeven is niks voor mij, even als lijken wassen en dat soort dingen.
|
![]() |
echt geen prostitutie, die dat wel doen moeten het zelf weten, maar ik niet!
En chirurg ofzo ook niet, ik vind het echt super dat mensen dat wel willen worden enzo, maar ik kan er niet tegen dus door mij woden mensen waarschijnlijk zieker ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lat relatie, lijkt me lastig. Yora | 5 | 14-12-2011 11:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Hoeveel verdien jij? vinceVeil | 5 | 18-05-2007 13:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Antillen onafhankelijk? Ja/nee hhendrikxx | 166 | 08-09-2006 15:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Psychologie |
wat zou jij doen?? C'est moi | 11 | 15-11-2004 09:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal Sean Paul. | 1 | 27-04-2003 18:19 |