Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, er moet alcohol gedronken worden.
Ik kom na enkele glazen bier wat los en dan ben ik veel gezelliger. Mijn vrienden hebben hetzelfde probleem. Ik heb eigenlijk een beetje een hekel aan die principe-rakkers met hun: "zonder alcohol kan het net zo gezellig zijn als met alcohol" Ja het KAN ja, maar je vergroot de kans op gezelligheid veel meer als je gedronken hebt. En ja toegegeven, de gaafste acties gebeuren toch als je bezopen bent. Het woord 'kan', is net zo nutteloos als het woord 'als' (zie sig)
|
haha mja kut stelling
maar goed et kan vast wel zonder, maar goed, uitgaan is vaak goed excuus om te drinken, et maakt je wat losser dus ja, standaard antwoorden maar goed daar komt et gewoon op neer je kan ook uitgaan zonder kleren, waarschijnlijk net zo gezellig, maar goed dat zie je ook maar weinig mensen doen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het hoeft voor mij niet, daarbij rij ik vaak met de auto en ik drink geen druppel dan en het is dan evengoed gezellig. Maar liever ga ik uit zonder auto, met de mogelijkheid tot drinken. Ik weet dat ik mij toch niet lam zuip of absoluut van de wereld en ik weet ook dat ik met alcohol me minder aantrek van de rest. En ik durf dan al eens lef te hebben en dingen te doen die ik anders niet zou wagen.
Het liefst heb ik alcohol erbij, maar als dat niet kan, hou ik het wel op een jointje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb eigenlijk een beetje een hekel aan die principe-rakkers met hun: "zonder alcohol kan het net zo gezellig zijn als met alcohol"
Ja het KAN ja, maar je vergroot de kans op gezelligheid veel meer als je gedronken hebt. En ja toegegeven, de gaafste acties gebeuren toch als je bezopen bent. ten eerste ik ben geen principerakker, het was maar gewoon een vraag omdat je er zoveel over hoort, ten tweede, lees de krant op maandagochtend en je ziet wat voor gave acties er gebeuren als je dronken bent, ten derde, mensen kunnen ook heel vervelend worden als ze dronken of aangeschoten zijn.
||
Citaat:
![]() ben het met de meeste mensen hier wel eens, het moet niet maar het maakt het wel gezelliger. maar asl ik dan weer ergens een hekel aan heb zijn het irritante dronken mensen ![]()
|
Ben t eens met jnieuwelaar...
kan goed zonder alcohol, maar ik kan me bar weinig feestje herrinneren waar geen alcohol gedronken werd. *lees: geen* t geeft een extraatje aan de sfeer, en verhoogd idd gewoon de kans op een gezellige avond..why not.. zonder alcohol kanook goed, kijk naar de kinderfeestjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
dagelijkse hobbyu weetjueuyh ghhehee m aarja je hebg ekijk hoe eerder je ut probeert des temeer je zn heb in sihitty ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou persoonlijk niet meer zo van alcohol drinken tijdens het uitgaan, omdat ik zelf altijd wil dansen (en dan ook echt uren) en niet moe wil zijn en dat wordt je al vrij snel vind ik dan. Sommige mensen hebben inderdaad wel alcohol nodig om los te komen en in principe is daar niks op tegen. Ik heb wel een hekel aan mensen die zich echt helemaaaaal lam zuipen en amper op hun benen kunnen staan of kotsend op de plee staan. Er zijn ook wel mensen die vervelend doen op alcohol maar ook zat mensen die gezelliger worden.
Op zitfeestjes zoals verjaardagen enzo vind ik alcohol wel wat belangrijker, daar is het praten ook wat meer van belang dan tijdens het uitgaan en 't maakt daar niet uit of je onderuitgezakt op een bank zit. Maar blowen is dan natuurlijk ook leuk ![]() |
![]() |
|
alcohol vind ik ook niet echt nodig om het gezellig te hebben, heb het net zo goed gezellig met een paar joints, maar zoals een van mijn voorgangers al opmerkte: de leukste dingen gebeuren nou eenmaal wanneer je bezopen bent
![]()
||
Citaat:
![]()
|
nah, ik vind van niet. Soms dan ben je met een paar mensen waar je je zo erg aan ergert dat je hen niks aandoet als je of strontlazerus of apestoned bent, maar dat zou de veiligheid alleen bevorderen
![]() als je met leuke mensen bent waar je sowieso om de meest stomme dingen kan lachen, wordt het bijna altijd, met of zonder drank, wel leuk. ![]()
||
Citaat:
daarom kom je snel op bier uit...tenzij je water drinkt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kinderen zijn gewoon lui, hangen hele dag achter tv en pc en eten/drinken ongezond vind je het gek dat ze dik worden ik drink geen alcohol misschien als ik dat wel zou doen zou ik wel meer mensen durven aanspreken maar aan de andere kant elke keer dat het me nuchter lukt voel ik me wel trots dat ik dat toch maar even heb gedaan verder is het idd heel erg vervelend mensen die veel te veel drinken en daardoor opdringerig/vervelend worden, niet meer weten wat je doen lijkt me ook niet fijn en het zou fijn zijn als mensen toch gewoon eens accepteren dat ik geen alcohol nuttig. ik accepteer toch ook dat mensen dat wel doen |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #13 blauw engeltje | 500 | 14-01-2011 08:11 | |
Drugs & Alcohol |
Interview alcohol!!! svdzee | 32 | 14-11-2009 23:16 | |
Drugs & Alcohol |
profielwerkstuk alcohol faber | 15 | 18-06-2007 13:29 | |
Eten & Drinken |
profielwerkstuk alcohol faber | 19 | 11-06-2007 11:25 | |
Psychologie |
geen alcohol kunnen drinken waloe | 30 | 27-08-2003 23:33 | |
ARTistiek |
love en alcohol... VERHAALTJE!! ice-devil | 1 | 28-12-2001 18:30 |