Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2003, 18:01
maarten_z
maarten_z is offline
ik hoorde wat geruchten dast er een dabloIII zou uitkomen (dus niet uitbreiding 2, dies al oud)

klopt dit?
Oud 25-09-2003, 18:11
Verwijderd
duh.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:43
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
rot op
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:59
Ikziedodemensen
Ikziedodemensen is offline
Neen, blizzard zijn momenteel bezig met World of Warcraft en Starcraft Ghost

zijn topspellen maja
alle spellen van blizzard ownen

www.blizzard.com
daar kan je zien aan welke projecten hun momenteel bezig zijn
zeker de moeite waard om te checken, omdat ze toch '1 van de betere gamecreaters zijn
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 19:03
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Ikziedodemensen schreef op 25-09-2003 @ 19:59:

zijn topspellen maja

www.blizzard.com
zeker de moeite waard om te checken, omdat ze toch '1 van de betere gamecreaters zijn
Inderdaad als er een diablo 3 zal uitkomen weet je dat pas zeker als het staat vermeld op www.blizzard.com
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 02:46
Blizz
Blizz is offline
maar je kan er van uit gaan dat diablo 3 ook komt gezien het succes van diablo 1 en 2... kep diablo nog nooit gespeelt maar ik weet al dat het niet mijn type of game is
Oud 26-09-2003, 07:04
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Blizz schreef op 26-09-2003 @ 03:46:
kep diablo nog nooit gespeelt
Wat doe jij hier dan?! Als je diablo nooit gespeeld bent, ben je niet eens waardig genoeg om in een blizzard topic uberhaubt te komen.

Serieus; toen ik Diablo (1) het eerst zag, had ik ook zoiets van, bah flutspel. Maar toen ik het ben gaan spelen was ik verslaafd. (Zelfde geld voor GTA 3, die heb ik ook pas sinds een half jaar ontdekt)
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 09:10
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ze zijn nog steeds hard bezig met Diablo2, binnenkort komt patch 1.10 uit.. Er komt een 'ladder' systeem bij, en een flink zooitje uniques.. waaronder een unique charm die je op een vage manier te pakken zou moeten krijgen.. (9 Stone of Jordans verkopen aan Charsi, en dan zou er een portal opengaan naar een veld met een DiabloClone ofzo)..
Oud 26-09-2003, 09:46
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
diablo is wel vet, kheb d2 lod, maar kheb nooit tijd om het te spelen
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 09:51
II_Duce
II_Duce is offline
Citaat:
Ikziedodemensen schreef op 25-09-2003 @ 19:59:

zijn topspellen maja

www.blizzard.com
topspellen? misschien.. maar verwacht niet dat ik een console aan ga schaffen voor een spel.. of ga dokken in de maand voor en spel
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 10:22
TH_TOR_AAG
TH_TOR_AAG is offline
het gebeurt vaak dat er geruchten gaan dat er een nieuwe versie van een spel komt, en meestal wordt dat ontkend door de ontwikkelaars, tot ongeveer een maand voordat het spel uitkomt, dus je weet maar nooit, en ik denk idd dat er een keer diablo 3 uitkomt, want het is echt een succes.
Oud 26-09-2003, 12:51
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 26-09-2003 @ 10:10:
Ze zijn nog steeds hard bezig met Diablo2, binnenkort komt patch 1.10 uit..
Hoe groot is de korrel zout die je daarbij moet nemen?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 13:11
Berretje
Berretje is offline
Citaat:
Blizz schreef op 26-09-2003 @ 03:46:
maar je kan er van uit gaan dat diablo 3 ook komt gezien het succes van diablo 1 en 2... kep diablo nog nooit gespeelt maar ik weet al dat het niet mijn type of game is
Opbokken dan...
Oud 26-09-2003, 13:23
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Morridin schreef op 26-09-2003 @ 13:51:
Hoe groot is de korrel zout die je daarbij moet nemen?
uhhh?

Ik neem als ze met diablo3 bezig zijn, dat ze diablo2 niet verder uit gaan breiden..
Oud 26-09-2003, 14:54
-Octavius-
-Octavius- is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 26-09-2003 @ 14:23:
uhhh?

Ik neem als ze met diablo3 bezig zijn, dat ze diablo2 niet verder uit gaan breiden..
das onzin, terwijl StarCraft BW uitwas kwamen er nog steeds patch voor SC Classic..

Maar DIII..?
neeh komt echt niet..

of het duurt nog cker 2 á 3 jaar voordat het uitkomt.. ze hebben nog niets aangekondigd..

en What ABout StarCraft II ?

die zou ik ook willen zien.. of laat ze met een totaal nieuwe wereld komen. ik vind alles van Blizzard geweldig..
Ik wil zelfs een COnsole kopen, of per maan dgaan betalen..
het is het meer als waardt
Oud 26-09-2003, 14:57
tacidvs
tacidvs is offline
Blizzard is inderdaad een ontwikkelaar die veel goede spelletjes heeft gemaakt. Ik dacht ook de alsmaar "dat lukt ze niet nog een keer", maar totnutoe...
Oud 26-09-2003, 20:12
Verwijderd
Citaat:
-Octavius- schreef op 26-09-2003 @ 15:54:

Maar DIII..?
neeh komt echt niet..

wedje leggen?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 20:57
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
-Octavius- schreef op 26-09-2003 @ 15:54:
das onzin, terwijl StarCraft BW uitwas kwamen er nog steeds patch voor SC Classic..
Ja nogal wiedes..

Maar ze halen niet alleen de bugs eruit, ze breiden het ook een ontzettend eind uit!
Oud 26-09-2003, 21:24
robbzooi
robbzooi is offline
Citaat:
maarten_z schreef op 25-09-2003 @ 19:01:
ik hoorde wat geruchten dast er een dabloIII zou uitkomen (dus niet uitbreiding 2, dies al oud)

klopt dit?
uitbreiding 2?? vertel
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 21:33
Verwijderd
als er een diaab 3 zou komen dan zou het eigenlijk zo moeten zijn dat je skills kan combineren, dát zou vet zijn.

fire wall + fire nova = om je heen uitzettende vuurmuur die op het einde blijft staan.
ofzo.

en 3d is helemaal zo slecht nog niet, 3d character models tenminste.
een assasin die in volle glorie heelkicks doet etc. zal er best leuk uitzien.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 21:36
robbzooi
robbzooi is offline
Citaat:
Havock schreef op 26-09-2003 @ 22:33:
als er een diaab 3 zou komen dan zou het eigenlijk zo moeten zijn dat je skills kan combineren, dát zou vet zijn.

fire wall + fire nova = om je heen uitzettende vuurmuur die op het einde blijft staan.
ofzo.

en 3d is helemaal zo slecht nog niet, 3d character models tenminste.
een assasin die in volle glorie heelkicks doet etc. zal er best leuk uitzien.
guided arrow met piercing en multiple shot knal ke stuk of 30 guideds tegelijk met 60 ias 10 achter mekaar
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 00:09
Verwijderd
Ik heb Diablo 2: Lord of Destruction tot act 3 gespeeld (ben nou met act 3 bezig dus) en moet zeggen dat 't niets voor mij is eigenlijk. Ondanks 't feit dat ik weg ben van vette/zeldzame/speciale items. Het is me gewoon teveel dom gerag. Toegegeven; de cutscenes zijn heftig, de achtergrondmuziek is goed, maar het "klick-and-kill" gehalte begint me zwaar te vervelen. Ondanks de 'need' voor specials.

In mijn ogen is het gewoon teveel van hetzelfde, en als het daarvan af wil wijken is het absurd. Neem nou die eerste queste in act 3, waar je gewoon 5x je homebase door moet zuilen met items. Je vindt iets, moet 't laten identificeren bij die oude knakker. Die oude knakker zegt: breng maar naar die gast. Jij daar naartoe, die gast geeft je daar een ander item voor terug. Weer laten identificeren. Ah, dit item moet dààr weer naartoe, en dan krijg je een aardigheidje (wat meer hitpoints). Nou kom op zeg, dat lijkt toch nergens op? Als je dan een hack 'n slash wilt maken, blijf dan ook daar bij.

Ik denk dat ik mijn level 25 barb maar aan de wilgen hang, wat Diablo betreft.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 00:20
Naz
Naz is offline
Citaat:
space master X schreef op 26-09-2003 @ 22:36:
guided arrow met piercing en multiple shot knal ke stuk of 30 guideds tegelijk met 60 ias 10 achter mekaar
ohh cool, kheb altijd al een berserking frenzy whirlwind willen doen :]
Oud 27-09-2003, 01:59
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 27-09-2003 @ 01:09:
Gezeur.
Mooi! Blijft Battle.net een goede plek om te vertoeven :> Mij heeft de Singleplayer amper verveeld, eigenlijk. Gewoon cool :>
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 08:39
Verwijderd
Citaat:
space master X schreef op 26-09-2003 @ 22:36:
jij speelt geen 1.10
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2003, 09:05
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 27-09-2003 @ 01:09:
Ik heb Diablo 2: Lord of Destruction tot act 3 gespeeld (ben nou met act 3 bezig dus) en moet zeggen dat 't niets voor mij is eigenlijk. Ondanks 't feit dat ik weg ben van vette/zeldzame/speciale items. Het is me gewoon teveel dom gerag. Toegegeven; de cutscenes zijn heftig, de achtergrondmuziek is goed, maar het "klick-and-kill" gehalte begint me zwaar te vervelen. Ondanks de 'need' voor specials.
Het grote voordeel is wel dat je't nog kan spelen als je een beetje moe, bezopen ofzo bent.. Dat lukte me met Counterstrike echt niet. En je prestaties bij CS hangen veel te veel af van je computer en internetverbinding.
En't leukste zijn de uniques.. Een vriend van me spaart die zut net zoals set items.. Mja.. Hij vindt het leuk, maar 10 mules bijhouden hoeft voor mij niet zo.
Reageren

Regels voor berichten