Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Neen, blizzard zijn momenteel bezig met World of Warcraft en Starcraft Ghost
zijn topspellen maja alle spellen van blizzard ownen www.blizzard.com daar kan je zien aan welke projecten hun momenteel bezig zijn zeker de moeite waard om te checken, omdat ze toch '1 van de betere gamecreaters zijn |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ze zijn nog steeds hard bezig met Diablo2, binnenkort komt patch 1.10 uit.. Er komt een 'ladder' systeem bij, en een flink zooitje uniques.. waaronder een unique charm die je op een vage manier te pakken zou moeten krijgen.. (9 Stone of Jordans verkopen aan Charsi, en dan zou er een portal opengaan naar een veld met een DiabloClone ofzo)..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
het gebeurt vaak dat er geruchten gaan dat er een nieuwe versie van een spel komt, en meestal wordt dat ontkend door de ontwikkelaars, tot ongeveer een maand voordat het spel uitkomt, dus je weet maar nooit, en ik denk idd dat er een keer diablo 3 uitkomt, want het is echt een succes.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik neem als ze met diablo3 bezig zijn, dat ze diablo2 niet verder uit gaan breiden..
||
![]() |
Citaat:
Maar DIII..? neeh komt echt niet.. of het duurt nog cker 2 á 3 jaar voordat het uitkomt.. ze hebben nog niets aangekondigd.. en What ABout StarCraft II ? die zou ik ook willen zien.. of laat ze met een totaal nieuwe wereld komen. ik vind alles van Blizzard geweldig.. Ik wil zelfs een COnsole kopen, of per maan dgaan betalen.. het is het meer als waardt
||
Citaat:
Maar ze halen niet alleen de bugs eruit, ze breiden het ook een ontzettend eind uit!
|
Verwijderd
|
als er een diaab 3 zou komen dan zou het eigenlijk zo moeten zijn dat je skills kan combineren, dát zou vet zijn.
fire wall + fire nova = om je heen uitzettende vuurmuur die op het einde blijft staan. ofzo. en 3d is helemaal zo slecht nog niet, 3d character models tenminste. een assasin die in volle glorie heelkicks doet etc. zal er best leuk uitzien. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb Diablo 2: Lord of Destruction tot act 3 gespeeld (ben nou met act 3 bezig dus) en moet zeggen dat 't niets voor mij is eigenlijk. Ondanks 't feit dat ik weg ben van vette/zeldzame/speciale items. Het is me gewoon teveel dom gerag. Toegegeven; de cutscenes zijn heftig, de achtergrondmuziek is goed, maar het "klick-and-kill" gehalte begint me zwaar te vervelen. Ondanks de 'need' voor specials.
In mijn ogen is het gewoon teveel van hetzelfde, en als het daarvan af wil wijken is het absurd. Neem nou die eerste queste in act 3, waar je gewoon 5x je homebase door moet zuilen met items. Je vindt iets, moet 't laten identificeren bij die oude knakker. Die oude knakker zegt: breng maar naar die gast. Jij daar naartoe, die gast geeft je daar een ander item voor terug. Weer laten identificeren. Ah, dit item moet dààr weer naartoe, en dan krijg je een aardigheidje (wat meer hitpoints). Nou kom op zeg, dat lijkt toch nergens op? Als je dan een hack 'n slash wilt maken, blijf dan ook daar bij. Ik denk dat ik mijn level 25 barb maar aan de wilgen hang, wat Diablo betreft. |
![]() |
||
Citaat:
En't leukste zijn de uniques.. Een vriend van me spaart die zut net zoals set items.. Mja.. Hij vindt het leuk, maar 10 mules bijhouden hoeft voor mij niet zo.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Diablo 3 Q | 500 | 11-10-2012 10:01 | |
Games |
Error 37?? (Diablo 3) Sluschkebubber | 7 | 01-06-2012 18:05 | |
Games |