Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Interesting point nare. Maar heb je ook een verklaring voor, dat zoveel gabbers (gabberhouse liefhebbers) er racistische denkbeelden op nahouden. Want die correlatie is er zeker. Vrienden van mij die altijd 'normaal' waren, gingen heviger naar hardcore luisteren en werden plotsklaps nepnazi. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan heb je nog ''gabbers'' die denken dat het hoort of het stoer vinden om met hun rechterhand omhoog te lopen ook heb je nog gabbers die rechts of racistisch worden doordat of hun medegabbers het zijn en dus in verkeerde kringen komen En als laatste waar ik zelf een beetje toe behoor(ik ben niet rechts maar word steeds rechtser) gabbers die racist worden omdat ze door elke buitenlander vreemd worden aangekeken en de laatste tijd zelfs bijna elke dag worden uitgemaakt voor nazi of kankerracist en het zo dus ook wel worden omdat ze zon hekel aan die lui krijgen En verder lijkt het denkik dat er meer racisten zijn dan er egt zijn door media en vooroordelen.... zo...
|
![]() |
een vriend van me is behoorlijk donker en gabber
![]() overigens is darkraver (naar mijn mening een goeie hardcore-dj) een neger die er ook bijloopt als ALI G de topics over racist hier en daar icm lonsdale en hardcore komen mij eerlijkgezegd onderhand behoorlijk de keel uit. gabbers (die vaak nationalistisch zijn) zijn niet gelijk racistisch. PUNT. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Logica anyone? |
![]() |
|
ViNd HeT EeN BeEtjE VaAg..
LoNsDaLe Is VoOr IeDeReEn... MuN BeStE VrIeNdIn Is MoLuKkEr En DrAaGt LoNsDaLe!! HeT Is EeN BoXmErK VaN EeN ** LaTeN We Het Cru ZeGgEn ** ZwArT PeRsOoN.. LuL NiEt Er ZiJn GeEn ReGeLs NeRgEnS VoOr... DaAg
||
Citaat:
en jouw molukse vriendin heeft vast niet door dat dit merk met rascisme geassocieerd wordt. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dit topic verhaal is ondertussen wel genoeg uitgemolken.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Duh als jij door elk donker persoon word uitgescholden krijg je tog vanzelf een hekel aan ze.... BTW sinds wanneer is lonsdale een boxmerk van een donker persoon, zeg nix als je er geen verstand van hebt
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Er zijn bijna geen gekleurde mensen die naar dance/house luisteren, en al helemaal niet naar hardcore, en diegen die dat wel toen zijn op 10 vingers te tellen. De meesten zitten in de RnB scene. Ik ben zon uitzondering die wel naar house luisterd (voornaamlijk prog/techno/trance).
Hardcore luister ik ook, alleen walg ik van het publiek dat op die feesten afkomt. Londsdale draag ik niet. EDIT Darkraver, Bass D en MC Raw zijn toch ook zwart, en Gizmo is een molukker? Sterke rnog, de uitvinder van house is zwart, net als de uitvinder van techno Laatst gewijzigd op 16-09-2003 om 18:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik snap alleen nog steeds niet heo sommige mensen serieus kunnen denken dat gabbers ongeveer weg zijn ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |