Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2003, 12:01
NielZ
NielZ is offline
Aangezien ik van mijn geloof ben afgestapt, zal ik binnenkort mijn abo op de MacFan afzeggen. Maar ik zou daar wel graag iets wintel-achtigs voor in de plaats zien. Helaas zie ik door de IDE kabels de chipset niet meer; PC-bladen-land is een grote wirwar.
Ik weet dat er vrij technische bladen zijn [CT], maar daar ben ik nog te n0ep voor. Ik weet óók dat er bladen zijn in de trand van "kijk lieve jongens en meisjes, nu gaan we klikkie doen op het grote knoppeltje linksonder, en dan doen we klikkie op het grote blauwe rondje, en dan hebben we internet! Volgende week les 2! *blijheid*"
Ik zoek een blad met voornamelijk hardware (p)revieuws, maar iets van game-, software- en troubleshoot ellende is ook niet verkeerd.
Wat lezen jullie zelf, wat raden jullie aan, wat raden jullie af, en waarom?
BvD.
Oud 18-09-2003, 16:51
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
NielZ schreef op 18-09-2003 @ 13:01:
Aangezien ik van mijn geloof ben afgestapt
Praise the lord!

Geloof is de bron van al het kwaad.
Citaat:
Maar ik zou daar wel graag iets wintel-achtigs voor in de plaats zien.
LinAMD achtigs niet goed?
Citaat:
Ik zoek een blad met voornamelijk hardware (p)revieuws, maar iets van game-, software- en troubleshoot ellende is ook niet verkeerd.
Wat lezen jullie zelf, wat raden jullie aan, wat raden jullie af, en waarom?
Denk dat je iets als Computer Totaal zoekt, is voor gevorderde thuisgebruikers, maar nog niet voor tweakers. Gaan wel in op hardware zaken, geen gek blad, ook al staan er soms onjuistheden in.
Citaat:
BvD.
AIVD
Oud 18-09-2003, 17:34
Orion16
Orion16 is offline
Computer totaal is een heel fijn blad, ben er abonnee op, maar PC Active is ook fijn
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 20:07
^Rambo^
^Rambo^ is offline
PCM

erug goed blad
Oud 19-09-2003, 00:10
Verwijderd
Ik zou toch echt proberen de c't te gaan lezen, desnoods doe je een half uur over ččn artikel. Zelden zo'n compleet en interessant blad gezien.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 09:25
NielZ
NielZ is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 18-09-2003 @ 17:51:
Praise the lord!

Geloof is de bron van al het kwaad.
En tóch... Dingen als iTunes, Apple DVD player, Safari, Snak.. Als ik daar de Windows equivalenten tegenover zet (Winamp, PowerDVD, IE, mIRC), dan wint de Apple GUI het keer op keer... Het is gewoon duidelijker, intuďtiever (of hoe zeg je dat).

Citaat:
LinAMD achtigs niet goed?

Denk dat je iets als Computer Totaal zoekt, is voor gevorderde thuisgebruikers, maar nog niet voor tweakers. Gaan wel in op hardware zaken, geen gek blad, ook al staan er soms onjuistheden in.

AIVD
Nou, vooruit dan.

Ik heb ooit een Computer Totaal gehad (ergens vorig jaar), en ik vond dat er zo ontzéttend veel reclame in stond. Een beetje is natuurlijk niet erg, maar die hoeveelheid vond ik gewoon storend.
Maar ik zal er nog eens doorheen bladeren.

AIVD?

En waar is mijn mooie, creatieve topic-tag-dinges heen?

Citaat:
Orion16 schreef op 18-09-2003 @ 18:34:
Computer totaal is een heel fijn blad, ben er abonnee op, maar PC Active is ook fijn
Citaat:
^Rambo^ schreef op 18-09-2003 @ 21:07:
PCM
erug goed blad
Dat maakt al 3.
/me gaat ze ook bekijken.

Citaat:
Dobermann schreef op 19-09-2003 @ 01:10:
Ik zou toch echt proberen de c't te gaan lezen, desnoods doe je een half uur over ččn artikel. Zelden zo'n compleet en interessant blad gezien.
Ik heb eveneens ooit een C'T gehad (begin dit jaar), en ik vond de inhoud niet echt boeiend... Er stonden wel aardige artikels/artikelen (?) in, maar voor mij ging het veel te diep op het onderwerp in. Leuk en aardig dat ze het verschil tussen een switch en een hub uitleggen, maar voor mij is "de switch legt een directe verbinding" ruim voldoende, rest zal me een wórst wezen. Dus helaas voor jou valt die af.
Oud 19-09-2003, 09:46
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
In de Computer Totaal staan soms echt wel interessante stukken, ook vrij technisch. Maar al dit soort dingen kun je ook gewoon op internet lezen, alhoewel van een blaadje aflezen prettiger is dan van je scherm.
In PC Active staan ook interessante dingen, maar die is wel een stuk minder dik.
Je zou ook een games magazine kunnen lezen, PC Gameplay of PC Zone bijvoorbeeld (geen Power Unlimited bah!).
Oud 19-09-2003, 09:47
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
CT (Computer Techniek).
Geweldig blad.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 14:49
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
NielZ schreef op 19-09-2003 @ 10:25:
En tóch... Dingen als iTunes, Apple DVD player, Safari, Snak.. Als ik daar de Windows equivalenten tegenover zet (Winamp, PowerDVD, IE, mIRC), dan wint de Apple GUI het keer op keer... Het is gewoon duidelijker, intuďtiever (of hoe zeg je dat).
Vergelijk dan met de juiste dingen: Winamp5, Zoom Player Pro, Mozilla Firebird, BitchX.
Citaat:
En waar is mijn mooie, creatieve topic-tag-dinges heen?
Naar de eeuwige datavelden.

Laatst gewijzigd op 19-09-2003 om 14:59.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 16:24
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 19-09-2003 @ 15:49:
Vergelijk dan met de juiste dingen: Winamp5, Zoom Player Pro, Mozilla Firebird, BitchX.

Winamp5? Ohja, 4 slaan ze over geloof ik toch? Of was het omdat ze 2 en 3 gaan samen voegen?

Maarem, wat heb jij toch altijd met dat Zoom Player? Echt een kut programma vinnik dat
BSPlayer, MicroDVD of PowerDVD is echt een heeeel stuk fijner
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 16:28
Enlightenment
Enlightenment is offline
Qua interface is Zoom Player prachtig, weinig toeters en bellen, maar functies zitten er wel allemaal, en CPU zuinig en bloat-free, heerlijk prog.

Maar wel erg offtopic.
Oud 19-09-2003, 18:27
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 19-09-2003 @ 15:49:
Da's nou mooi gezegd.
Oud 19-09-2003, 18:53
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ja, originaliteit ten top.
Oud 20-09-2003, 03:14
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 19-09-2003 @ 19:53:
Ja, originaliteit ten top.
Wij hadden vroeger een 'Bitjeshemel'. Maar goed, dan praat je nog over de tijd dat je de blits maakte met je 2400baud modem :>
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 03:54
Blizz
Blizz is offline
pc active
das het enige blad waar ik ooit lid van ben geweest, en nog steeds ben btw alweer een aantal jaartjes
Oud 22-09-2003, 21:08
Hans Olo
Hans Olo is offline
Mijn vader is lid van Computer! Totaal en de PCM beide bladen zijn vergelijkbaar met elkaar en geveen een hoop nuttige allround pc gebruiker informatie.
Oud 24-09-2003, 20:38
pimomes1987
pimomes1987 is offline
Citaat:
Hans Olo schreef op 22-09-2003 @ 22:08:
Mijn vader is lid van Computer! Totaal en de PCM beide bladen zijn vergelijkbaar met elkaar en geveen een hoop nuttige allround pc gebruiker informatie.
Wij hebben ook de PCM en de Computer Totaal! Errug goed voor de doorsnee gebruiker. Als je over internet wil lezen raadt ik je Net Professional aan en voor gadgets Win Magazine.
Oud 24-09-2003, 22:02
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
CT! Computer Techniek (van origine duits, maar ook in het nederlands) echt geweldig blad!

((volgens mij hebbik dit hier al neer gezet of nie?)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten