Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2003, 18:27
fractuur
fractuur is offline
Ik heb een probleempje, of eh.. iets dat evt op een probleem kan uitlopen. Een goede vriend van mij vond mij een half jaar geleden leuk, ik vond hem niet leuk, ne dat kam echt ontzettend lullig over dankzij een meisje dat ons allebei goed kende. Goed, contact werd abrupt onderbroken, mar nu heb ik weer een paar maanden goed contact met hem, en ga ik morgenavond wat met hem drinkne. En hij brengt mij thuis, zoals afgesproken. Maar zit het er niet een btje aan te komen dat die jongen wat van mij verwacht, dat ik hem toch leuk vind ofzo???

Answers pliez!
Oud 26-09-2003, 18:32
Fuzzly
Fuzzly is offline
Hij hoeft niets te verwachten.
Want iemand thuis brengen wilt niet zeggen dat hij jou in eens leuk vind. maar HIJ kan misschien wel iets verwachten.

Ik zeg maar,laat alles gaan zoals het is en je komt er zelf achter.
misschien vind jij hem dan ook leuk en dan een afscheids zoen als gevolg
Oud 26-09-2003, 19:09
Verwijderd
Ik denk het niet, het ligt een beetje aan de persoon die je thuis brengt. Als ik een meisje thuis moet brengen (zelfs als ik haar leuk vind) dan doe ik niks zonder dat zij daar aanleiding toe geeft. Ik bedoel; ik ga juist mee om te voorkomen dat ze door vervelende mannen lastig gevallen kan worden
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 19:21
barbara.inc
barbara.inc is offline
Precies! het idee van een meisje thuis brengen was toch dat een grote stoere jongen haar zou beschermen tegen enge mannen, en niet dat ie haar mocht zoenen....
Oud 26-09-2003, 19:37
Some
Some is offline
ik bracht me ex ook altijd thuis. Anderhalf uur reizen en dan moest ik nog eens terug. Gewoon omdat er in R'dam in Den Haag enge mannen lopen
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 20:35
Studentje
Studentje is offline
Sommige meisjes breng ik wel degelijk thuis met een bepaald doel.

Andere meisjes breng ik naar huis omdat ik niet wil dat ze iets overkomt (net alsof ik met mijn dronken kop dat kan voorkomen, maar 't gaat om het idee).

Maw ik zou niet weten wat je moet verwachten.
Oud 26-09-2003, 20:38
Verwijderd
Dat hangt van de context af. Als jullie gewoon vrienden zijn en jullie een film gaan kijken, zou ik niet denken dat hij iets van je verwacht. Als hij iets wil proberen dan zal hij dat wel tijdens de film doen.

'Thuis brengen' kan van alles betekenen, van een kopje thee drinken tot kontneuken.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 20:52
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Dat hangt mede van jezelf af.
Oud 27-09-2003, 10:00
fractuur
fractuur is offline
thnx, ik zal proberen dr niet al te veel aanleiding voor te geven, want daar heb ik niet zo gek veel zin in..
Oud 28-09-2003, 20:40
Tox
Tox is offline
Ik breng een goede vriendin van me ook weleens naar huis, dat heet "manieren" en er hoeft niet altijd wat achter te zitten.
Oud 28-09-2003, 20:57
Verwijderd
Ligt eraan in hoeverre jij die verwachtig hebt geschept.. Als je flirterig met hem bent omgegaan zou het best kunnen, zo niet is er misschien slechts hoop maar geen verwachting..

Wil je het echter zeker weten zou je hem kunnen zeggen dat dit puur vriendschappelijk is en dat je hoopt dat hij dat ook wel wist, dat je hiernaar informeert omdat je geen verkeerde verwachtingen wilt scheppen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 18:30
BigLuis
BigLuis is offline
al ik een meisje thuis breng dan wil dat nie zegge dat ik iets van haar verwacht.

maar wat wel laat blijke dat je iets om haar geeft in de zin van dat je wel wilt dat ze veilig thuis komt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten