Advertentie | |
|
![]() |
|
ehm ja
Pink, fijne shop, krijgt vrij veel en goed spul... er zitten is niet echt confortabel maar goed, wel goed te doen. New Wave, soms veel soms ook niet.. spul is meestal wel goed.. heb er nooit gezeten, maar kan er wel relaxed zitten, alleen is altijd zo akelig leeg daar begijntje, mja belachelijk weinig maar opzich wel fijn dat hij tot zo laat open is....terwijl andere shops al sluiten om 12. bakkerij, is geen shop, hatige manier van halen en vind et geen goed spul. verder geenidee |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
of soms gewoon een avondje daar zitten, wat schaken of tricktrack, kopje thee erbij ![]()
|
![]() |
pink is goed om te halen, normale prijs goeie kwaliteit
bakkerij om te huilen kwaliteit, op zaterdag wel relaxed om achterin beetje smoken drinken en wat te dansen bergijntje om potje te schaken, alleen ik haat die gepiercde slet achter de bar high times haal ik als ik te lame ben, de kwaliteit daar gaat wel. tent zelf is kut. grasshopper is wel relaxed om te zitten cassablanca chaotische tent, maar soms wel leuk en dit alles beperk ik tot t weekend, dan kan ik laten en doen wat ik wil. doordeweeks school he. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
cassa blanca : lekker goedkoop je moet alleen weten wat je haalt, voor de rest daar binnen vind ik het maar een teringbende......eerst zat ik er in een tussenuur (kzat op het TLE)
kwam het plafond naar beneden ![]() pink : zoals al vaak gezegt goed spul klote zitten op die teringbankjes..... high times : bij mijn vriendin om de hoek dus ja vaak voor het gemak ff iets halen en soms zitten...wel goed spul maar iets aan de prijzige kant heb ik het idee. en wat mij betreft mag de muziek er wel iets harder staan..... grasshopper : relaxte hoekbank, goede wiet kben er alleen al lang niet meer geweest omdat ik eerst zo belachelijk weinig kreeg... bakkerij : relaxt op zaterdag joint en pils in 1 hand en de wiet gaat er ook nog wel, bio special was geloof ik wel goed. new wave : pas voor het eerst geweest meteen weer omgedraaid want voetballen stond op.... eurogarden : goede wiet en ziet er wel relaxt uit (van binnen dan wel) begijn : stinkduur voor zover ik weet, kga er alleen heen als ik straalbezopen ben en toch nog het plan heb om een joint te roken maar anders niks heb. en waar ze niks verkopen maar waar ik wel graag zit te roken/drinken is lafolie, relaxt personeel en zwaar relaxte banken en goede muziek (ligt aan de persoon die achter de bar staat maar is eigenlijk altijd wel goed aan te horen)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Van Geel (fractievoorzitter CDA) "op naar de nul coffeshops" coopergirl | 43 | 27-11-2008 12:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rariteiten in de wet Merlien | 28 | 29-09-2008 15:44 | |
Drugs & Alcohol |
enquete - coffeeshops indie-gurl | 29 | 20-06-2005 12:32 | |
Lifestyle |
uitgaan...?! Mr.Ed. | 65 | 13-06-2005 16:38 | |
Drugs & Alcohol |
Coffeeshops in Den haag Verwijderd | 1 | 25-09-2003 19:39 | |
Drugs & Alcohol |
hoe noemen jullie een joint roken?? harrie the 5th | 128 | 30-05-2002 10:59 |