Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2003, 14:55
Prea|K
Prea|K is offline
De bekende coffeeshops in Eindhoven zijn denk ik zo;

- The New Wave
- Pink
- Cassablanca
- The Wall
- Begijntje
- Bakkerij

Vooral de Pink heeft goede shit, vraag een gemiddelde Amsterdammer maar wat een goede coffeeshop in Eindhoven is , dan zal hij hoogstwaarschijnlijk de Pink opnoemen!

Cassablanca kom ik ook af en toe omdat ik in de schoolpauze er naartoe kan fietsen en daar heb je voor 3,50 best een lang stickie! (goeie shit vind ik)

En met uitgaan ga ik naar begijntje of de bakkerij omdat deze in stratumseind zijn.

Wat jullie?
Advertentie
Oud 24-09-2003, 14:59
Verwijderd
ik kom niet in eindhoven
Oud 24-09-2003, 14:59
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Nog nooit in eindhoven geweest. denk ik
Oud 24-09-2003, 15:15
Footprint
Footprint is offline
begijntje krijg je echt een hoeveelheid waarvan je eerst in je broek pist van het lachen en daarna gaat huilen omdat je er achter komt dat het eigenlijk geen grapje is

bakkerij, sja niet echt mijn ding vroeger gingen ik en een vriend daar altijd voorgedraaide halen, maja koop er nu nooit meer, beetje madness daar met dat dealer gedoe

pink is wel goed spul, krijgt er ook wel aardig wat je zit er alleen kut, die bankjes zijn er echt om mensen weg te jagen

new wave cassablaca en the wall kom ik nooit geen id waarom niet

hightimes is wel prettig (zit op de roostenlaan) krijg je fijne grote toppen meestal en de hasj is daar vrij prettig, nog nooit gezeten omdat het meer een nood shop is

eurogarden (gelderopse weg) laatst voor het eerst naar toe gegaan, zag er altijd begaaid uit maar ze hebben er vrij prettig spul, en de beste service bij 2 geeltjes kreeg ik 2 pakjes vloei en een tipboekje erbij

meestal ga ik naar de pink, laatste tijd vaker eurogarden en soms hightimes de rest eigenlijk nooit
Oud 24-09-2003, 15:18
Artemis
Artemis is offline
lang leve de pink
Oud 24-09-2003, 15:31
dark_poetry
dark_poetry is offline
Ik ben nog nooit in de buurt van eindhoven geweest.
Oud 24-09-2003, 15:35
Blenderhead
Blenderhead is offline
vaak in het begijntje gezeten en een paar keer in de pink...

de pink is een goeie afhaalshop, that's all

de bakkerij is een gaar café wat de naam shop niet verdient
Oud 24-09-2003, 15:37
Blenderhead
Blenderhead is offline
en toch is de kronkel de beste shop van NL
Oud 24-09-2003, 15:50
Verwijderd
nee man, die zit hier in den haag > waterworld
Oud 24-09-2003, 15:51
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
[SAC]Artemis schreef op 24-09-2003 @ 16:18:
lang leve de pink
Lol! Idd.
Oud 24-09-2003, 16:01
Prea|K
Prea|K is offline
Ik heb nou net Nordin/Nordon Light opgesmoked van de The Wall, en dat spul is niet verkeerd!

Iedereen waarmee ik omging rookte white widow, dus proefte je dat ander spul bijna nooit.
Oud 24-09-2003, 16:02
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
fishy_NL schreef op 24-09-2003 @ 16:50:
nee man, die zit hier in den haag > waterworld
bedoel je alleen kwa wiet?

want de kronkel is de beste die ik tot nu toe gezien heb kwa ruimte, zitplaatsen, kwaliteit wiet en hasj, vriendelijkheid van het personeel, prijzen van consumpties, en het aanbod van consumpties.
Oud 24-09-2003, 16:04
funest
funest is offline
ehm ja
Pink, fijne shop, krijgt vrij veel en goed spul... er zitten is niet echt confortabel maar goed, wel goed te doen.

New Wave, soms veel soms ook niet.. spul is meestal wel goed.. heb er nooit gezeten, maar kan er wel relaxed zitten, alleen is altijd zo akelig leeg daar

begijntje, mja belachelijk weinig maar opzich wel fijn dat hij tot zo laat open is....terwijl andere shops al sluiten om 12.

bakkerij, is geen shop, hatige manier van halen en vind et geen goed spul.

verder geenidee
Oud 24-09-2003, 16:04
Prea|K
Prea|K is offline
Blijven jullie dan zitten in een coffeeshop als je wat spul gekocht hebt? Lol, ik rook dat altijd thuis of in mijn omgeving op. Vind het daar gezelliger en leuker dan in een coffeeshop.
Oud 24-09-2003, 16:06
funest
funest is offline
ik ook meestal
maar soms blijven we er hangen, als et buiten regent of koud is ofzo en we kunnen bij niemand binnen hangen.
en soms tijdens uitgaan
Oud 24-09-2003, 16:11
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 24-09-2003 @ 17:02:
bedoel je alleen kwa wiet?

want de kronkel is de beste die ik tot nu toe gezien heb kwa ruimte, zitplaatsen, kwaliteit wiet en hasj, vriendelijkheid van het personeel, prijzen van consumpties, en het aanbod van consumpties.
nee t was niet echt serieus, ik ben sowiso niet in de kronkel geweest, en het klinkt er eigenlijk best chill, maar ik weet wel dat ze bij waterworld lekkere shit hebben, mijn favoriet, en je kan er wel redelijk relax zitten, maar meestal gaan we er meteen weer vandoor, gister niet, want t was vrij kutweer
Oud 24-09-2003, 16:34
GroOovy Chick'n
GroOovy Chick'n is offline
Je bent de Grasshopper vergeten...
Oud 24-09-2003, 17:02
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 24-09-2003 @ 17:04:
Blijven jullie dan zitten in een coffeeshop als je wat spul gekocht hebt? Lol, ik rook dat altijd thuis of in mijn omgeving op. Vind het daar gezelliger en leuker dan in een coffeeshop.
ehm niet altijd maar tis vaak wel relax even een jointje roken daar tot rust komen en dan weer weg,
of soms gewoon een avondje daar zitten, wat schaken of tricktrack, kopje thee erbij hehe is fijn vertoeven
Oud 24-09-2003, 18:20
zeehond23
zeehond23 is offline
Ik kom bijna nooit in eindhoven, vroeger kwam ik er nog wel eens zaterdag op zondag, maar welschap mag ut nie meer he
Oud 24-09-2003, 22:28
alibabwe
alibabwe is offline
pink is goed om te halen, normale prijs goeie kwaliteit
bakkerij om te huilen kwaliteit, op zaterdag wel relaxed om achterin beetje smoken drinken en wat te dansen
bergijntje om potje te schaken, alleen ik haat die gepiercde slet achter de bar
high times haal ik als ik te lame ben, de kwaliteit daar gaat wel. tent zelf is kut.
grasshopper is wel relaxed om te zitten
cassablanca chaotische tent, maar soms wel leuk

en dit alles beperk ik tot t weekend, dan kan ik laten en doen wat ik wil. doordeweeks school he.
Oud 25-09-2003, 07:56
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:

- The New Wave (volgens mij hadden ze daar lekkere PP)
- Pink (lekkere afgaan, icelater en orange bud)
- Cassablanca -->niet geweest
- The Wall (voorgedraaide voor 1 euro en goede hasj)
- Begijntje(aanraders: silverpearl, hulk en Gambia)
- Bakkerij(grote zak gruis/mix voor 20 euro)
- The Cool --> nog niet geweest
- Indian Dylan (White Horse)
- High Times --> niet geweest (volgens mij playstation)
- EuroGarden (rieleks turks krantje erbij)
- Grasshopper (Santa Maria en Edelweiss)
- FlowerPower (dies alleen laatst gesloten daar hadden ze voorgedraaide partyjoints voor 4 euro)

- Dan heb je ook nog de oplossing voor mensen die een beetje uit de richting van de stad wonen zoals mijzelf, Bel THC eindhoven das een soort van mobiele shop, keuze uit meerdere hasj en wietsoorten, voorgedraaide, tip lange vloei, alleen geen drinken, voor de rest hebben ze alles. Heb je het nummer nodig, mail me maar. Ze moeten wel op een woonadres naar binnen, dus niet bij een skatebaan ofzo.

Oud 25-09-2003, 07:57
harrie the 5th
Citaat:
zeehond23 schreef op 24-09-2003 @ 19:20:
Ik kom bijna nooit in eindhoven, vroeger kwam ik er nog wel eens zaterdag op zondag, maar welschap mag ut nie meer he
welschap, dat zijn me een stelletje
Oud 25-09-2003, 11:45
harrie the 5th
Ik zit momenteel in de .... Grasshopper
Oud 25-09-2003, 13:12
paco de taco
paco de taco is offline
ik ga meestal naar de grasshopper want dat zit het dichtst bij stratumseind op het begijntje na maar das te weinig en bij de grasshopper krijg je zo'n mooie spaarkaart
Oud 25-09-2003, 16:24
DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
De skunk bij de Bakkerij is wel goed... maar de Pink blijft het best.

Alleen jammer dat we daar niet meekrijgen en bij de Bakkerij, het Begijntje (kutwiet) en de Indian Dylan wel.
Oud 25-09-2003, 16:27
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Pink=Puik

en de eurogarden is ook wel fijn, de rest kom ik nooit.
Oud 25-09-2003, 16:47
Verwijderd
wat mot ik nou in eindhioven?
Oud 25-09-2003, 16:53
Verwijderd
Juist, Leidschendam de gekstuh!!!!!
Oh nee, L'dam zuigt. Lama zitten.
Oud 25-09-2003, 17:03
Verwijderd
whahha zegge jullie da daar ook al.....leiduh de gekste!!
Oud 25-09-2003, 17:05
Verwijderd
naja, wij zeggen ut hier niet ( cker aangezien meeste L'dammer een hekel aan L'dam hebben ) maar je hoort en ziet ut altijd overal van: Hilversum de gekstuh, leiden de gekstuh enz. Dus ja, ik kan natuurlijk niet achter blijven .
Oud 25-09-2003, 17:07
Verwijderd
meeloperrrrr
Oud 25-09-2003, 17:22
Verwijderd
leidschendam is kut, je hep erniet eens sjops, moeten we helemaal naar den haag maarja dat is niet erg want den haag is wel de gekSTUH! gheghe
Oud 25-09-2003, 17:38
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 25-09-2003 @ 18:07:
meeloperrrrr
Oud 25-09-2003, 17:39
Verwijderd
niet huilen! je oma is ertoch voor je
Oud 25-09-2003, 17:40
Verwijderd
Das waar .
Oud 25-09-2003, 17:45
Prea|K
Prea|K is offline
Anders houden we het ff ontopic en houden we het over EINDHOVEN?
Oud 25-09-2003, 18:53
poecilotheria
poecilotheria is offline
cassa blanca : lekker goedkoop je moet alleen weten wat je haalt, voor de rest daar binnen vind ik het maar een teringbende......eerst zat ik er in een tussenuur (kzat op het TLE)
kwam het plafond naar beneden

pink : zoals al vaak gezegt goed spul klote zitten op die teringbankjes.....

high times : bij mijn vriendin om de hoek dus ja vaak voor het gemak ff iets halen en soms zitten...wel goed spul maar iets aan de prijzige kant heb ik het idee. en wat mij betreft mag de muziek er wel iets harder staan.....

grasshopper : relaxte hoekbank, goede wiet kben er alleen al lang niet meer geweest omdat ik eerst zo belachelijk weinig kreeg...

bakkerij : relaxt op zaterdag joint en pils in 1 hand en de wiet gaat er ook nog wel, bio special was geloof ik wel goed.

new wave : pas voor het eerst geweest meteen weer omgedraaid want voetballen stond op....

eurogarden : goede wiet en ziet er wel relaxt uit (van binnen dan wel)

begijn : stinkduur voor zover ik weet, kga er alleen heen als ik straalbezopen ben en toch nog het plan heb om een joint te roken maar anders niks heb.

en waar ze niks verkopen maar waar ik wel graag zit te roken/drinken is lafolie, relaxt personeel en zwaar relaxte banken en goede muziek (ligt aan de persoon die achter de bar staat maar is eigenlijk altijd wel goed aan te horen)

Regels voor berichten