Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2003, 21:51
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Nou blijkbaar heb ik op mijn school die onderwijskaart (dat ding van de IB-groep, volgens mij) niet ingeleverd,....maar ik weet bijna zeker van wel,...want hoe kan ik anders een OV-kaart hebben, of heeft dat er nix mee te maken??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2003, 22:52
Verwijderd
Ik dacht dat die onderwijskaart alleen voor het middelbaar onderwijs gold...dacht dat iemand dat een tijd terug hier ook een keer zei... Ik heb ook nog nooit een onderwijskaart ingeleverd op het hbo (weet niet of je hbo doet, maar goed).
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:52
Mauw
Mauw is offline
what the fuck is een onderwijskaart man
Oud 25-09-2003, 18:53
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Mauw schreef op 25-09-2003 @ 19:52:
what the fuck is een onderwijskaart man
moet je op school laten tekenen als bewijs dat je nog op school zit.. En geloof dat het ook wat met de kinderbijslag te maken heeft...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:55
Verwijderd
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 25-09-2003 @ 19:53:
moet je op school laten tekenen als bewijs dat je nog op school zit.. En geloof dat het ook wat met de kinderbijslag te maken heeft...
In dat geval zou nathalie hem helemaal niet meer in te leveren (als ze idd 19 is).

Citaat:
Leerlingen die voor het begin van het schooljaar (1 augustus) zestien jaar of ouder zijn en op een school voor voortgezet onderwijs, speciaal onderwijs of het mbo zitten, hebben een onderwijskaart nodig. Zonder onderwijskaart krijgen ze geen toegang. Voor de onderwijskaart moet in schooljaar 2002-2003 een lesgeld van € 885,- betaald worden. Dit kan in een keer of in drie termijnen. De onderwijskaart wordt in mei voorafgaand aan het nieuwe schooljaar toegezonden.
http://www.randstad.nl/werk/werkpocket/1.3.1.html
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:55
Verwijderd
Heeft met kinderbijslag of de tegemoetkoming voor scholieren te maken, volgens mij krijg je dat alleen op het middelbare onderwijs... misschien ook op 't MBO. Ik weet niet wat voor opleiding je doet?
HBO? In dat geval hoef je geen onderwijskaart in te leveren; je schrijft je gewoon in via de IB-groep en je krijgt je OV en studiefinanciering.
Als het MBO is, moet je maar eens zoeken op www.ib-groep.nl ik weet namelijk zo niet hoe dat dan werkt.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 19:40
Balance
Balance is offline
ik zou 't wel goed nagaan als ik jou was, want de boete op te laat inleveren is honderden euro's!

maar ik dacht ook dat het met kinderbijslag/tegemoedkoming te maken had, dus dan is het bij jou helemaal niet van toepassing!
Reageren

Regels voor berichten