Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2003, 19:12
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik heb een groene divx
Kortom, hij is half groen, een soort van storing ofzo lijkt het, terwijl hij het wel zou moeten doen lijkt me.
Zal wel een bekend probleem zijn, iemand enig idee?
(Voor enlightenment: Ja, Kazzaa codec pack is er, zoomplayer maakt geen verschil, alle players hebben het namelijk (bsplayer, wmp, powerdvd, microdvd en zoomplayer heeft er ook last van).

Iemand?
(alle andere films draaien wel gewoon goed trouwens, alleen die niet).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2003, 06:37
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 24-09-2003 @ 20:12:
(Voor enlightenment: Ja, Kazzaa codec pack is er, zoomplayer maakt geen verschil, alle players hebben het namelijk (bsplayer, wmp, powerdvd, microdvd en zoomplayer heeft er ook last van).

Even zonder dollen: heb je absoluut zeker weten alle DivX/XviD/Nimo/Angelpotion/KLCP codecs geuninstalled voordat je KLCP installeerde? Controlleer eens met Gspot of die avi file DivX is of XViD, ik denk het laatste. Dat probleem had ik namelijk ook omdat ik Nimo niet geuninstalled had.

Verder kan het natuurlijk zijn dat de file kapot is, b.v. omdat je van KaZaA hebt gedownload. Zoals je wellicht bekend is heeft KaZaA geen énkele beveiliging tegen corrupties in files, dus kunnen er altijd fouten in je gedownloadde file zitten. Gebruik altijd eMule of een andere eDonkey client, die hebben tenminste een fatsoenlijk file-transfer algoritme.
Oud 25-09-2003, 13:24
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 25-09-2003 @ 07:37:

Even zonder dollen: heb je absoluut zeker weten alle DivX/XviD/Nimo/Angelpotion/KLCP codecs geuninstalled voordat je KLCP installeerde? Controlleer eens met Gspot of die avi file DivX is of XViD, ik denk het laatste. Dat probleem had ik namelijk ook omdat ik Nimo niet geuninstalled had.

Verder kan het natuurlijk zijn dat de file kapot is, b.v. omdat je van KaZaA hebt gedownload. Zoals je wellicht bekend is heeft KaZaA geen énkele beveiliging tegen corrupties in files, dus kunnen er altijd fouten in je gedownloadde file zitten. Gebruik altijd eMule of een andere eDonkey client, die hebben tenminste een fatsoenlijk file-transfer algoritme.
T is was een schone clean install van Windows 2000 Met alleen kazzaa codecjes

K ga vanavond wel even kijken welke codec de film is, en daar dan handmatig maar een codec van instrallen, kijken of dat werkt.
Film is wel goed hoor, (bittorrent fimpje).

K kijkvanavond wel even.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 16:24
Enlightenment
Enlightenment is offline
Heb je de Full-install geprobeerd? Of alleen de Basic? Ik raad Full aan, zit o.a. OGG/Vorbis codecs bij.

En kijk met Gspot even wat voor codecs die file gebruikt.
Oud 25-09-2003, 20:34
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Hmmm, is idnerdaad XviD, en heb handmatihg maar mn standaard xvid codec verwijderd (degene die OPowerDVD automatisch installeerd) en heb een normale xvid codec apart geinstalleerd, en nu doettie het perfect
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten