Advertentie | |
|
![]() |
|
Inderdaad, daarom zeg ik ook, pas op met wat je installeert. Mijn oude computer was een teringzooi geworden door die codecs, maar sinds een maand heb ik een nieuwe, goed bekeken op internet welke codec wat doet, en dan pas geďnstalleerd. www.vcdhelp.com is ook nog wel eens handig. Die gebruik ik zelfs nog af en toe.
|
![]() |
Met Xvid had ik ook groene beelden na het installeren van Nimo.
Ik had het kunnen fixen: - start > run > mplayer2 - open het filmpje - bestand > eigenschappen > geadvanceerd - bij gebruikte filters staat er 1 tussen voor beeld (ik weet de naam nietmeer). Als je details van de filter opvraagt, zie je linksonder allemaal keuzes (xvid divx..blablabla). Je moet alles wegvinken. Op die manier zorg je ervoor dat deze slechte codec nietmeer gebruikt wordt voor dat soort gecodeerde filmpje. - sluit mplayer af en opent het filmpje opnieuw (hoeft niet via mpayer2) - Nu wordt een andere codec gebruikt voor Xvid en je ziet geen groen meer. Laatst gewijzigd op 06-03-2003 om 08:47. |
![]() |
||
Citaat:
Ik raad iedereen trouwens ook BSPlayer aan.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|