Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2002, 16:19
dreadje
dreadje is offline
Ok, ik weet niet of tie bij lifestyle hoort maar ik zou het wel grappig vinden om van 'iedereen' te lezen wat voor hem/haar zijn persoonlijke paradijs zou zijn..dus ik wil omgeving horen, soorten mensen enz. enz.
Mijn persoonlijke paradijsje zou ergens zijn aan het water, een relaxt cafetje/barretje met terras en daar dan met een hele groep vrienden zitten met op de achtergrond bob marley Je hoeft dus geen 'paradijs' te beschrijven waar je voor altijd zou willen zijn maar gewoon waar je nu graag zou willen zijn...je ideale plek op dit moment dus
Ok, nu jullie!
Oud 03-04-2002, 16:26
Verwijderd
midden in Italie (Toscane) in een klein stadje (Luca) op een klein pleintje met mooie dakplatanen op dat pleintje, die dat pleintje lekker schaduwrijk maken en dan zou ik mijn eigen hotelletje willen hebben met maar een gering aantal kamers. En de hele dag lekker mensen bedienen in een hele relaxte omgeving. Met een leuke bar in dat hotel met lekker relaxte pianomuziek op de achtergrond!

------------------ http://members.tripodnet.nl/jellerd --> de echte E-M-P-T-Y fanpage!!

[Dit bericht is aangepast door jellerd (03-04-2002).]
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 16:32
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Koewl topic, Jackelien

Kzou op dit moment wel met mn beste vrienden/vriendinnen in t parkje willen zitten, btje stoned zijn daarzow..
En smarties-ijsjes ete
Btje koewle muziekjes aan.. hmmz.. heerlijk
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 16:41
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
in een park waar je wel bier mag drinken(gister boete van 40 euro omdat t dus duidelijk niet mocht ofzo) en met zon.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 16:41
wicce
wicce is offline
new york

greenwich village, bankje, tafeltje, zonnetje, boompje, colaatje, boekje, mensjes, sfeer, muziekje..

Oud 03-04-2002, 16:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
wicce schreef:
new york

greenwich village, bankje, tafeltje, zonnetje, boompje, colaatje, boekje, mensjes, sfeer, muziekje..

Juah, das oowk chill

Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 16:45
Verwijderd
mijn paradijs..? een oud huisje op een halfuur afstand van het centrum van amsterdam, gezellig ingericht, zonder dure spullen waar je voor moet uitkijken, zonder dure tapijten waar je nooit op mag lopen als je iets anders dan sokken aanhebt (ja, zelfs pantoffels mogen niet, neej), zonder dure bank waar je niet op mag zitten als net van buiten komt of aan het eten bent.. met grote ramen, veel licht, veel wierook en veel gezelligheid, en veel moderne totaal onnodige snufjes (afstandsbediening voor een bed ).. een plek waar je gewoon tot rust komt

hmz, dit ga ik kopieren naar het hoe richt je je huis in topic.. een paradijs buiten, tja.. als mn vrienden er maar bij zijn
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 16:51
Verwijderd
Barcalona, hotelletje achter Las Ramblas. De hele dag op het strant liggen, sporten, Barca bekijken. 's Avonds eten op Ramblas, naar wedstrijd van Barcalona. 'S Nachts naar Mare Magnum, baya beachclub ofzo.

De sfeer, de manier van leven, de herinneringen.. Als ik terugdenk aan Barca word ik gek, ik ben verliefd op die stad en ik hoop er nog heel veel te komen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 16:55
Verwijderd
Rome, op het forum in de zon (met zulk weer als vorig jaar herfst, waarschijnlijk is het in de zomer in de zon te warm voor mij ), met een ijsje en mijn vrienden, lekker mensen kijken

Of in de bergen zoals bovenin Italië, maakt niet uit waar, als ik maar mooi uitzicht heb

(Waar ik het laatst heen ben geweest? Hm, zou het niet weten )
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 16:55
S
S is offline
Monte Carlo... Of New York zo kikkend is zal ik deze zomer wel beslissen. En natuurlijk St. Aygulf, vet al die dorpjes naast elkaar die leiden naar Monte Carlo.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 17:01
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
S schreef:
Monte Carlo... Of New York zo kikkend is zal ik deze zomer wel beslissen. En natuurlijk St. Aygulf, vet al die dorpjes naast elkaar die leiden naar Monte Carlo.
Ben je wel 'ns daar geweest of wil je daar graag heen?
Oud 03-04-2002, 17:22
$tarlight
$tarlight is offline
ergens waar het heel mooi weer is, niet te warm, klein beetje wind en veel zon, het liefst aan het strand... met al mn vrienden om me heen, gewoon zitten en gezellig kletsen, beetje drinken, voetballen en dan als het helemaal donker is gaan zwemmen...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 17:35
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
-Hmm reizend met daantje door nepal of tibet..
-met mn vriendje opt strand en strax de zonsondergang kijken...en s'avonds sterren kijken.
-met de orgcrew int vondelpark
-Alleen in het bos gewoon ff rustig nadenken ensoow genietend van het zonnetje.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 17:38
de
de is offline
met een grote zeilboot een beetje op zee dobberen, biertje erbij, paar vrienden, rustig weertje...

heerlijk
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 18:48
Klaine Je
Klaine Je is offline
mijn paradijs maakte ik vandaag even mee, anderhalf uur

ik lag met mijn vriendje hier in arnhem bij de rijnkade, naast ons lagen een vriend en een vriendin (die vieze dingen aant doen waren) de zon scheen in mijn gezicht, ik lag lekker en had even geen zorgen...
Oud 03-04-2002, 19:54
lithium
lithium is offline
ik heb geen flauw idee eigenlijk hoe dat er uit zou moeten zien
Oud 03-04-2002, 20:11
*Frozen Tears*
*Frozen Tears* is offline
mijn paradijs is met mn lievste vriendinntje een stereotoren een boel cds en een stopcontact ergens op een heeeeeel groot grasveld in de zon liggen oh ja en alshet kan met een leuk jongentje erbij
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:16
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
he ja idd leuke topic. Op dit moment is m'n fav plek wel mijn liefje's kot en daarna komen: de wiebelende steiger achter Oudburg in Gent, de krakersfabriek, m'n zalig bedje (als ik doorligwonden krijg; je weet waarvan ze komen)

en indien minder realistisch: die plek waar ik gisterennacht van droomde was wel enorm rustgevend , ik wou er voor altijd blijven, ma toen zat die zon in m'n ogen en werd 'k wakker
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 20:29
Verwijderd
Op dit moment.. psies zoals het was toen ik in september in Rome was.. met dezelfde mensjes en dezelfde dingen enzo.. *droom*

Of ergens op een festival in de zon naar leuke muziekjes luisteren.. en mensen kijken..

Of met koele leuke mensjes relaxen ergens anders op het gras en in de zon met muziek dr bij..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 20:59
maudje
maudje is offline
Ergens op een zeilschip op zee, in een stil baaitje ergens waar het warm is. Zoiets als die martini reclame, gewoon zo'n sfeertje.. heerlijk!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 23:02
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Ergens waar het echt stil is, ik nix meer nodig heb, en met de persoon ben die me nooit zal irriteren. lekker 10.000 lichtjaar van deze planeet vandaan rondzweven in m'n ruimtepak
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 23:10
Verwijderd
Daar waar mijn tranen verbleken tijdens hun geval in de donkere vergetelheid waarboven ik zwevend lig op te gaan in de lucht vol liefde
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 07:34
Verwijderd
aan t strand met vriendin en vrienden, lekker weer veel bier, barbeque, zoiets...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 09:47
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Kweenie man.....gewoon ergens op een plek waar het warm en mooi is....en waar er geen zorgen bestaan.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 10:17
Verwijderd
Innercity
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2002, 10:30
Verwijderd
Momenteel samen met een zeker persoontje door de bosse hupselen, of langs het strand lopen ensow.. En dat dan terwijl ut nacht iz en de sterretjuhz stralen..

**
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 11:00
caroos
caroos is offline
mijn paradijs is een hutje in indonesië
mijn land, lekker warm en ontzettend mooi.
met mijn vrinden enzoow
beetje leven,. beetje werken en vooral don't worry mense
*zucht*
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 11:02
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
*Nancyboy* schreef:
in een park waar je wel bier mag drinken(gister boete van 40 euro omdat t dus duidelijk niet mocht ofzo) en met zon.
doh wist je dat dan niet?
je mag nergens in nederland openbaar zuipen, als het kan moeje er een stuk krant ofzo omdoen

mijn paradijs... ehm

eige plantage in jamaica denkik

mwah.. serieus... ik wil een ehm appartement in manhattan (natuurlijk met dakterras en zwembad ) met veel geld.. vrienden... just stuff
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 12:21
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
]{ing schreef:
doh wist je dat dan niet?
je mag nergens in nederland openbaar zuipen, als het kan moeje er een stuk krant ofzo omdoen

mijn paradijs... ehm

eige plantage in jamaica denkik

mwah.. serieus... ik wil een ehm appartement in manhattan (natuurlijk met dakterras en zwembad ) met veel geld.. vrienden... just stuff
Materialistisch leeghoofd
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 12:32
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Materialistisch leeghoofd
danku danku

ehm mja daar kan je tenminste op vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 13:01
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
dreadje schreef:
Ok, ik weet niet of tie bij lifestyle hoort maar ik zou het wel grappig vinden om van 'iedereen' te lezen wat voor hem/haar zijn persoonlijke paradijs zou zijn..
het is wit ruikt lekker en je steekt het aan.

OF het is vloeibaar en smaakt soms ranzig.
Oud 06-04-2002, 08:51
BleuQueen
BleuQueen is offline
ergens in Griekenland aan de kust bij de zee met mijn eigen droompaard.......
Oud 06-04-2002, 13:45
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Ik zou op dit moment wel lekker ergens willen zitten met een goeie vriend van me... gezellig ergens aan het water lekker weer lekker temperatuurtje.. wat te drinken.. gezellig lol met elkaar...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 14:25
morwen
morwen is offline
ehmz...op dit moment...ik kan eg nie wagte tot uht ozzfest iz...
maarum..me paradijsjuh...ehm...niet al te zonnig, maar lichtelijk bewolkt, beetje wind... lekker erges in de duine gaan zitte terwijl dr tog geen kip loop fanweguh ut 'slechte' weer lekker in me eentjuh
Oud 07-04-2002, 20:49
aeris318
aeris318 is offline
Ik kan nou wel lekker de alto gaan uithangen en zeggen dat ik in het bos wil gaan zitten blowen, maar dat wil ik niet

Mijn paradijsje...
Met een zeker jochje zou ik wel in een zeker café willen zitten.
Of op het terras, lekker warm
Oud 07-04-2002, 21:24
enrico
enrico is offline
mijn paradijs?

ergens in bv. Zuid-frankrijk in een groot huis zitten dicht aan het water met een grote tuin, waar we met goede vrienden en vriendinnen lekker zitten te barbeqeuen. hapje, drankje, muziekje, zonnetje alles in de perfecte combinatie. ik zie het al helemaal voor me.

Samen Eten, drinken, dansen, zwemmen, zonnebaden en genieten (hummm,,, nu al zin in de vakantie!! )

Greetz Jaap
Oud 07-04-2002, 21:33
konflict
konflict is offline
Citaat:
wicce schreef:
new york

hell yeah... ongeveer dan

rielekste jazz ofzo als muziek, interessante mensen, pilsje d'rbij, mooi weer... en dat allemaal in New York
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 10:48
eztah
eztah is offline
Met een groep van ongeveer 50 mensen een leeg dorp kraken in Frankrijk...
En daar leven. Een beetje afgesloten van de buitenwereld, maar je leert het leven zo op een andere manier kennen dan dat ik het nu doe..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 12:47
Friso
Friso is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef:
Ergens waar het echt stil is, ik nix meer nodig heb, en met de persoon ben die me nooit zal irriteren. lekker 10.000 lichtjaar van deze planeet vandaan rondzweven in m'n ruimtepak
Gezellig joh..

Mijn paradijs? Er zijn zoveel momenten waarop ik me als in een paradijs voel. Sommige mooie momenten met wat maten, als we in de tuin een biertje pakken, een avond helemaal uit m'n dak gaan in een discotheek, de dag dat je op vakantie aankomt en gelijk een korte broek aan trekt, een dineetje voor twee..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 13:53
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
eztah schreef:
Met een groep van ongeveer 50 mensen een leeg dorp kraken in Frankrijk...
En daar leven. Een beetje afgesloten van de buitenwereld, maar je leert het leven zo op een andere manier kennen dan dat ik het nu doe..
Wat is 'the beach' toch een goeie inspiratiebron he

Ik vind het wel een goed idee zeg maar...je leert dingen veel meer waarderen en dingen eerder te accepteren,dan dat je alles in een hand om draai kan krijgen en doen..je moet meer nadenken..hmm ik denk dat het best wel een fijn leventje zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 14:00
eztah
eztah is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Wat is 'the beach' toch een goeie inspiratiebron he

Ik vind het wel een goed idee zeg maar...je leert dingen veel meer waarderen en dingen eerder te accepteren,dan dat je alles in een hand om draai kan krijgen en doen..je moet meer nadenken..hmm ik denk dat het best wel een fijn leventje zou zijn.
Precies
Je leert dat niet alles vanzelf gaat, je moet zelf je groente verbouwen, aan eten komen.
Je krijgt ook vast ruzie onderling, maar toch is het echt een uitdaging voor mij..

Doe je mee?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 22:26
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
eztah schreef:

Precies
Je leert dat niet alles vanzelf gaat, je moet zelf je groente verbouwen, aan eten komen.
Je krijgt ook vast ruzie onderling, maar toch is het echt een uitdaging voor mij..

Doe je mee?
Offcourse

Orgy-island
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 23:06
Verwijderd
Mijn paradijs is de sociëteit van de roemrijke vereniging N.S.V. Carolus Magnus...

Waar eenieder met ogen lichtelijk doorlopen van het gerstenat, dromerig mijmerend aan de bar hangt, de gloed van kaarslicht weerspiegelend in de lege glazen...

*zucht*

Ej van Roon, LUL, nog wat meer bakkies hier in de hoek! Pauper!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 23:38
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
nare ---> je praat poep !!!
Oud 09-04-2002, 09:05
punkyfish
punkyfish is offline
ja, mijn paradijs...

met dwayne, bart en linda rondreizen in ons busje (zie auto-topic) naar allemaal warme plaatsen, veel zonsonder- én opgangen zien, veel lol hebben, veel uhm ja . en daarna weer terug naar den bosch, in ons huisje met zn viertjes... whoei!

ik wil dat
Oud 09-04-2002, 12:33
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mijn paradijs is de sociëteit van de roemrijke vereniging N.S.V. Carolus Magnus...

Waar eenieder met ogen lichtelijk doorlopen van het gerstenat, dromerig mijmerend aan de bar hangt, de gloed van kaarslicht weerspiegelend in de lege glazen...

*zucht*

Ej van Roon, LUL, nog wat meer bakkies hier in de hoek! Pauper!

Wat ben je ook een eikel eigenlijk
Oud 09-04-2002, 12:49
Masked Mage
Masked Mage is offline
- Peking --> verboden stad
- Cambodja --> Ankor watt

en new orleans --> Maison Blance
Oud 09-04-2002, 12:58
Verwijderd
Een plaats waar de natuur heel mooi is (en ik geen hooikoorts heb ), overal live bandjes optreden met heeeele moowje muziek.....samen met vriendinnen enzow in het gras liggen en naar de muziekiez luisteren......der zijn allemaal blije en lieve mensen en geen oorlog, geen ruzie en geen gezeik...just happiness
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 13:19
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
overal live bandjes optreden met heeeele moowje muziek.....samen met vriendinnen enzow in het gras liggen en naar de muziekiez luisteren......der zijn allemaal blije en lieve mensen en geen oorlog, geen ruzie en geen gezeik...just happiness
Laatste weekend van augustus is het in biddinghuizen zo'n plek..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 13:28
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Laatste weekend van augustus is het in biddinghuizen zo'n plek..
wil jij mij sponsoren?
Reageren

Regels voor berichten