Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
midden in Italie (Toscane) in een klein stadje (Luca) op een klein pleintje met mooie dakplatanen op dat pleintje, die dat pleintje lekker schaduwrijk maken en dan zou ik mijn eigen hotelletje willen hebben met maar een gering aantal kamers. En de hele dag lekker mensen bedienen in een hele relaxte omgeving. Met een leuke bar in dat hotel met lekker relaxte pianomuziek op de achtergrond!
------------------ http://members.tripodnet.nl/jellerd --> de echte E-M-P-T-Y fanpage!! [Dit bericht is aangepast door jellerd (03-04-2002).] |
![]() |
|
![]() |
mijn paradijs maakte ik vandaag even mee, anderhalf uur
ik lag met mijn vriendje hier in arnhem bij de rijnkade, naast ons lagen een vriend en een vriendin (die vieze dingen aant doen waren) ![]()
|
he ja idd leuke topic. Op dit moment is m'n fav plek wel mijn liefje's kot en daarna komen: de wiebelende steiger achter Oudburg in Gent, de krakersfabriek, m'n zalig bedje (als ik doorligwonden krijg; je weet waarvan ze komen)
en indien minder realistisch: die plek waar ik gisterennacht van droomde was wel enorm rustgevend , ik wou er voor altijd blijven, ma toen zat die zon in m'n ogen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op dit moment.. psies zoals het was toen ik in september in Rome was.. met dezelfde mensjes en dezelfde dingen enzo.. *droom*
Of ergens op een festival in de zon naar leuke muziekjes luisteren.. en mensen kijken.. ![]() Of met koele leuke mensjes relaxen ergens anders op het gras en in de zon met muziek dr bij.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() je mag nergens in nederland openbaar zuipen, als het kan moeje er een stuk krant ofzo omdoen ![]() mijn paradijs... ehm eige plantage in jamaica denkik ![]() mwah.. serieus... ik wil een ehm appartement in manhattan (natuurlijk met dakterras en zwembad ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OF het is vloeibaar en smaakt soms ranzig.
|
ehmz...op dit moment...ik kan eg nie wagte tot uht ozzfest iz...
maarum..me paradijsjuh...ehm...niet al te zonnig, maar lichtelijk bewolkt, beetje wind... lekker erges in de duine gaan zitte terwijl dr tog geen kip loop fanweguh ut 'slechte' weer lekker in me eentjuh
|
![]() |
Ik kan nou wel lekker de alto gaan uithangen en zeggen dat ik in het bos wil gaan zitten blowen, maar dat wil ik niet
![]() Mijn paradijsje... Met een zeker jochje zou ik wel in een zeker café willen zitten. Of op het terras, lekker warm ![]()
|
![]() |
mijn paradijs?
ergens in bv. Zuid-frankrijk in een groot huis zitten dicht aan het water met een grote tuin, waar we met goede vrienden en vriendinnen lekker zitten te barbeqeuen. hapje, drankje, muziekje, zonnetje alles in de perfecte combinatie. ik zie het al helemaal voor me. Samen Eten, drinken, dansen, zwemmen, zonnebaden en genieten (hummm,,, nu al zin in de vakantie!! ![]() ![]() Greetz Jaap
||
Citaat:
Mijn paradijs? Er zijn zoveel momenten waarop ik me als in een paradijs voel. Sommige mooie momenten met wat maten, als we in de tuin een biertje pakken, een avond helemaal uit m'n dak gaan in een discotheek, de dag dat je op vakantie aankomt en gelijk een korte broek aan trekt, een dineetje voor twee.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het wel een goed idee zeg maar...je leert dingen veel meer waarderen en dingen eerder te accepteren,dan dat je alles in een hand om draai kan krijgen en doen..je moet meer nadenken..hmm ik denk dat het best wel een fijn leventje zou zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je leert dat niet alles vanzelf gaat, je moet zelf je groente verbouwen, aan eten komen. Je krijgt ook vast ruzie onderling, maar toch is het echt een uitdaging voor mij.. Doe je mee ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn paradijs is de sociëteit van de roemrijke vereniging N.S.V. Carolus Magnus...
Waar eenieder met ogen lichtelijk doorlopen van het gerstenat, dromerig mijmerend aan de bar hangt, de gloed van kaarslicht weerspiegelend in de lege glazen... *zucht* Ej van Roon, LUL, nog wat meer bakkies hier in de hoek! Pauper! |
![]() |
|
![]() |
ja, mijn paradijs...
met dwayne, bart en linda rondreizen in ons busje (zie auto-topic) naar allemaal warme plaatsen, veel zonsonder- én opgangen zien, veel lol hebben, veel uhm ja ![]() ik wil dat ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Wat ben je ook een eikel eigenlijk ![]()
|
Verwijderd
|
Een plaats waar de natuur heel mooi is (en ik geen hooikoorts heb
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Eva treft geen blaam arPos | 108 | 11-03-2009 09:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro naam onbekend | 218 | 09-04-2004 14:50 | |
Lifestyle |
vrijheid Ninnoc | 28 | 26-10-2002 13:43 | |
Lifestyle |
jouw paradijs Ninnoc | 2 | 24-10-2002 13:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |