![]() |
|
http://www.3dgamers.com/games/worms3/#filelist
http://www.gamershell.com/news_BWor...glishDemo.shtml http://www.worthplaying.com/article.php?sid=13071 Slechts 1 map, met twee spelers tegen elkaar (geen AI), en een tijdslimiet van 8 minuten ![]() Zodra ik thuis ben ga ik 'm iig downloaden ![]() ![]() EDIT: De gelekte versie is van de meeste sites verwijderd, doch met enig zoekwerk waarschijnlijk nog wel te vinden. Over een week (dus op 25 september) komt de officiële versie als het goed is uit.
Laatst gewijzigd op 18-09-2003 om 19:27. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Is wel heel amateuristisch, en k heb dat nog nooit eerder gehad bij een demo ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Ook is deze demo niet de demo die men eigenlijk had willen releasen, maar toen er eenmaal een (oudere) demo gelekt was hebben ze maar vrijgegeven wat ze toen hadden zeg maar. Overigens kun je nog wat meer wapens gebruiken met een editortje die iemand snel in elkaar heeft gezet, staat wel ergens op het Team17 worms 3D forum.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Link naar het topic met daarin W3Diddler: http://forum.team17.com/showthread.p...r&pagenumber=1 (je moet wel ingelogd zijn om attachements te kunnen openen/downloaded geloof ik).
Over de demo Althlon fix: "It's not as simple as just recompiling a few files. The code base has moved on a lot since the demo was made. There are compatibility issues with mixing old and new code, as I'm sure you're aware. The old Athlon incompatablity does not exist in the new code and will not be in the final game. It is probably going to be faster for us to finish up the final game and then strip it back down again for a nice, clean, bug-free, finely tweaked demo as originaly planned. We have to prioritize the final game and then support the leaked and then early demos. Remeber, it's not very long at all now until the final game is due to go gold. We're doing as much as we can in the time we have, without impacting the final game's release and quality." en: "Only one of those dlls exists in the new build and it won't work with the old executable. The programmers have to get the final game code finished. Once they've done that they can direct their attention towards the demo's comapatability issues. Please be patient. We do appreciate your suggestions K2, but we have to be very strict with the task prioritising at this stage." (uit: http://forum.team17.com/showthread.p...0&pagenumber=2 )
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Need for speed underground (pc) >>>kopen Colin mc rae rally 4 Ps2 >>>kopen Gran turismo 4 Ps2 >>>kopen duszzzzzzzzz ![]()
|
Verwijderd
|
Wat een kútspel.
Ten eerste zien de graphics er niet uit. Oke, het is een demo, met niet-instelbare graphics, maar dan nog. Ik verwacht niets hoogstaands. Ten tweede, en misschien wel het belangrijkste minpunt is het gebrek aan overzicht. Echt, volgens mij is mikken nog nooit zo lastig geweest. Hoe moet je die afstand in 3d inschatten? ![]() Het doet me denken aan het oh zo geflopte Lemmings 3D. Compleet onspeelbaar vanwege het gebrek aan overzicht (wat in de 2d Lemmings wél (meer) aanwezig was). Geef mij dus maar 2d. Daar is het spelconcept voor bestemd. Waarom moet alles toch 3d tegenwoordig. Alsof het anders niet meer verkoopt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wat een blunder zeg
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Op welke game sta jij te wachten, en waarom. tommiegun | 162 | 20-12-2003 11:00 |