Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bespreek je het probleem waarvoor je naar psych toe bent gegaan? Probeer je dingen te veranderen die verandert moeten worden? Waar vul je je sessies mee?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen verwachten denk ik een beetje teveel van de medische zorg.' |
![]() |
||
Citaat:
Of je geholpen wil worden is ergens wel relevant. Je kan nog zo vaak daar zitten, maar als je niets los laat kan een psycholoog ook niets voor je doen denk ik.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Een psycholoog probeert wel degelijk te helpen, hij probeerd jouw leven beter te kennen jou beter te snappen en hierna jou begeleiding te geven bij het geneesproces. Volgens mij geeft een psycholoog wanneer hij geloofd dat er lichamelijk iets mis zit (of als een psychiater dit denkt nadat hij zegmaar gesprek heeft gehad over alle patienten van een psycholoog) een seintje aan de psychiater. In dit geval zal hij medicijnen voorschrijven in combinatie met gesprekken bij psycholoog/psychiater.
Het zou kunnen zijn dat de psycholoog nog in de "leren kennen fase" zit... Het zou kunnen dat jij gewoon het gevoel van verbetering niet voelt terwijl er wel langzaam kleine dingen veranderen in je denken. Het zou kunnen dat je eerst nog in een soort van moeilijke periode zit en dat je gewoon nog ver van beter bent... sommige dingen zijn niet meteen op te lossen. Het zou kunnen dat je zelf niet meewerkt en je eigenlijk niet echt beter wil worden. Conclusie het zou vanalles kunnen zijn... sorry hier heb je waarschijnlijk helemaal nixz aan... |
![]() |
||
Citaat:
Een psycholoog kan wel degelijk iets doen; Hij kan je doorverwijzen naar een psychiater voor medicatie omdat je gewoon een stofje mist en je daarom ongelukkig voelt. Hij kan door te praten je zo helpen dat je zelf dingen beter op een rij kan krijgen en misshcien wel dingen kan oplossen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe het beste hulp zoeken? Thasia | 12 | 08-12-2005 19:26 | |
Psychologie |
weer nieuwe hulp? wont cry | 12 | 28-01-2004 21:21 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Psychologie |
Het voelt toch niet goed!! Rocaliaan Lieke | 6 | 03-07-2003 11:09 | |
Psychologie |
t idee dat een psycholoog niet echt helpt spitmymindout | 24 | 19-02-2003 18:40 | |
Psychologie |
psychiater die niet helpt? phrase | 19 | 21-01-2002 19:52 |