Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2003, 18:55
aansteker
aansteker is offline
Ik heb een vraagje :

Wanneer vind een meisje je leuker dan als een goeie vriend ?

IK heb een zeer goeie vriendin die ik al lange tijd leuk vind, zij zal dit denk ik ook wel doorhebben. Zij heeft al 1,2 jaar een vriend, maar tegenwoordig zie ik haar eigelijk elke dag en soms zelfs in de middag en ook nog in de avond...

Nouja iig waaraan kan ik merken dat zij mij dus leuker vind ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2003, 18:57
Verwijderd
Als ze een keer met haar hand in je broek gaat lijkt me dat wel een stille hint.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:00
aansteker
aansteker is offline
Citaat:
perseus schreef op 28-09-2003 @ 19:57:
Als ze een keer met haar hand in je broek gaat lijkt me dat wel een stille hint.
Hey, je was bijna grappig
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:02
Gothic
Gothic is offline
Als ze een vriend heeft vindt ze je niet leuker dan een gewone vriend, zo wel, dan moet ze eerst die vriend dumpen. Tot die tijd moet jij je gewoon op de achtergrond houden, tis achterbaks in iemands relatie te wroeten...
Verwijderd
Sorry maar er zijn niet echt duidelijke regels voor te geven. Je kan beter zoeken naar topics waarin iets staat over hoe je een beetje kan proberen te peilen of iemand je leuk vindt of niet. Echter is het verschil tussen heel goede vriendschap en verliefdheid vaak heel moeilijk te zien.

[edit]

Overigens zou ik een meisje dat het zomaar uitmaakt omdat ze zomaar iemand anders leuk vindt en met diegene iets neemt een ongelofelijke bitch vinden en zou ik hopelijk spontaan afknappen.

Laatst gewijzigd op 28-09-2003 om 19:04.
Met citaat reageren
GoddeS
GoddeS is offline
Vraag het haar gewoon....

dan weet je het..
en als het antwoord tegen valt zeg je gewoon niet
dat je haar leuk vindt...

heb namelijk het zelfde gehad met mun beste vriend...

veel succes
Oud 28-09-2003, 19:05
aansteker
aansteker is offline
Ik ben bang dat als ik het haar ga vragen, en ze is neit verliefd op mij, dat het daarna danheel raar gaat worden.
En haar vriend is een goeie vriend van mij, dus ik vind het niet echt leuk voor hem als hij dat van haar te horen krijgt.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:06
aansteker
aansteker is offline
Citaat:
perseus schreef op 28-09-2003 @ 20:02:
Sorry maar er zijn niet echt duidelijke regels voor te geven. Je kan beter zoeken naar topics waarin iets staat over hoe je een beetje kan proberen te peilen of iemand je leuk vindt of niet. Echter is het verschil tussen heel goede vriendschap en verliefdheid vaak heel moeilijk te zien.

[edit]

Overigens zou ik een meisje dat het zomaar uitmaakt omdat ze zomaar iemand anders leuk vindt en met diegene iets neemt een ongelofelijke bitch vinden en zou ik hopelijk spontaan afknappen.
Nou niet "zomaar", we kennen elkaar al paar jaren en we zijn steeds closer geworden.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:07
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
aansteker schreef op 28-09-2003 @ 20:06:
Nou niet "zomaar", we kennen elkaar al paar jaren en we zijn steeds closer geworden.
She is taken!
Oud 28-09-2003, 19:08
Marengo
Marengo is offline
Ligt aan het meisje , ligt er ook aan of ze verlegen is enz... Mssn zou je haar een kleine tip kunnen geven ofzo, of samen naar de film gaan maaruh.. ik sluit me best wel aan bij Gothic... Ze heeft een vriendje en dat vriendje waardeerd het waarschijnlijk niet...
Oud 28-09-2003, 19:08
Brutus
Brutus is offline
als ze haar vriend dumpt maak je misschien een kans
maar ik zou haar vertellen totdat t ooit een x uitgaat.
want dat is wel blij
Oud 28-09-2003, 21:39
Verwijderd
Ik heb ook wel goede vrienden (m) waar ik goed mee overwegkan en soms wel arm in arm mee zit ofzo hoor... en ik heb wel een vriend... en die blijft. (Goed met elkaar overweg kunnen betekent niet meteen dat je verliefd bent) dus eh... sh'es taken.. get on with it.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 07:55
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 28-09-2003 @ 20:02:
Als ze een vriend heeft vindt ze je niet leuker dan een gewone vriend, zo wel, dan moet ze eerst die vriend dumpen. Tot die tijd moet jij je gewoon op de achtergrond houden, tis achterbaks in iemands relatie te wroeten...
Precies. 't is rot voor je, maar het is niet anders. Als ze werkelijk wat voor je voelt, dan zal ze daar zelf wel mee komen, ga iig niet lopen stoken of wat dan ook.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 08:19
Verwijderd
Mja, het is eigenlijk al gezegd. Ze heeft al een vriend, dat betekent dat ze iig tot nu toe voor hem gekozen heeft en niet voor jou. Ik vind het bovendien logisch om het uit te maken als je geen gevoelens meer voor je vriend hebt, maar wel voor een ander, dus vanuit dat opzicht heb je eigenlijk geen kans (aangezien het nog steeds aan is).

Trouwens, ik snap ff iets niet. Ze ziet jou meerdere keren per dag.. wanneer ziet ze haar vriend dan?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 08:28
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 29-09-2003 @ 09:19:
Trouwens, ik snap ff iets niet. Ze ziet jou meerdere keren per dag.. wanneer ziet ze haar vriend dan?
Meerdere keren per nacht? En de overige momenten op de dag?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 29-09-2003 @ 09:28:
Meerdere keren per nacht?
Ja, ik wou het er nog bij zetten
Citaat:
En de overige momenten op de dag?
Veel is er dan toch niet meer over.. maar ik bedoelde ook vooral dat het idd wel vreemd zou zijn als ze hem veel vaker dan haar vriend zou zien. Of hem supervaak en haar vriend bijna nooit. Meestal wil je je vriend toch wel het meeste zien..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 09:15
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Gothic schreef op 28-09-2003 @ 20:02:
Zolang ze niet getrouwd zijn, mag dat toch juist wel? Ik vind dat je ten alle tijden iemand de keus moet kunnen geven tussen de partner en de kandidaatpartner.
Oud 29-09-2003, 17:54
Sade
Sade is offline
Citaat:
aansteker schreef op 28-09-2003 @ 20:06:
Tja. Volgens mij geldt voor de meeste meisjes wel dat ze het leuk vinden om een beste vriend te hebben, omdat dat 'veilig' is, omdat ze al een vriend hebben... Ik ben dus bang dat het niets betekend.
Oud 29-09-2003, 18:23
Susanne
Susanne is offline
Nja, ik weet niet goed wat voor soort meisje dit is. Maar een relatie zoals jij met haar hebt, heb ik ook met een heel goede vriend van mij, en daar ben ik ook best wel vaak. Soms praat ik met hem vaker over bepaalde onderwerpen dan met m'n vriend, maar ik voel absoluut niks voor hem. Ik weet niet hoe zij dat voelt over jou, maar ik zou er niet al te veel van verwachten, anders had ze haar relatie met haar vriend wel op een lager pitje gezet. Het kan wel zijn dat je je heel goed bij haar voelt, maar het hoeft voor haar niet persé meer te betekenen. Ik zou iig niet in de relatie gaan stoken, en haar gewoon als vriendin houden zoals het nu gaat.
Reageren

Regels voor berichten