Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ligt aan het meisje , ligt er ook aan of ze verlegen is enz... Mssn zou je haar een kleine tip kunnen geven ofzo, of samen naar de film gaan maaruh.. ik sluit me best wel aan bij Gothic... Ze heeft een vriendje en dat vriendje waardeerd het waarschijnlijk niet...
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, het is eigenlijk al gezegd. Ze heeft al een vriend, dat betekent dat ze iig tot nu toe voor hem gekozen heeft en niet voor jou. Ik vind het bovendien logisch om het uit te maken als je geen gevoelens meer voor je vriend hebt, maar wel voor een ander, dus vanuit dat opzicht heb je eigenlijk geen kans (aangezien het nog steeds aan is).
![]() Trouwens, ik snap ff iets niet. Ze ziet jou meerdere keren per dag.. wanneer ziet ze haar vriend dan? ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Nja, ik weet niet goed wat voor soort meisje dit is. Maar een relatie zoals jij met haar hebt, heb ik ook met een heel goede vriend van mij, en daar ben ik ook best wel vaak. Soms praat ik met hem vaker over bepaalde onderwerpen dan met m'n vriend, maar ik voel absoluut niks voor hem. Ik weet niet hoe zij dat voelt over jou, maar ik zou er niet al te veel van verwachten, anders had ze haar relatie met haar vriend wel op een lager pitje gezet. Het kan wel zijn dat je je heel goed bij haar voelt, maar het hoeft voor haar niet persé meer te betekenen. Ik zou iig niet in de relatie gaan stoken, en haar gewoon als vriendin houden zoals het nu gaat.
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Anale sex: wat is er aan voor de vrouw? yoyoyoyo | 50 | 12-02-2008 22:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vraag voor de vrouwen Iza | 17 | 14-12-2007 17:01 | |