Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik denk toch echt dat je dat zelf moet bedenken.
Dus echt iets wat recht uit je hart komt. Misschien leuk om erbij te schrijven hoe jullie elkaar 7 maanden geleden ontmoet hebben? Succes ermee, het idee is leuk!
||
Citaat:
![]()
|
mm, tis een fles weet je wel, dus hij kan dat papiertje er ook gewoon uithalaen
een beettje slime vrien probeert dat op alle mogelijke manieren ![]() maar vdr wel leuk id ![]() ![]() Maar kvon 1e id heel goed ![]() of anders gwoon iets wat ie al weet, da ge van em houd ![]() suc6, hij zal ut zekers leuk vinden denk ik ![]() liefs, sara
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb n mooie recente kusfoto van ons beide pal voor een indrukwekkend schilderij.Kga die erin steken met de tekst "kijk naar mij en zie hoe graag ik je zie". Ik ga daarna de originele foto (op de computer) laten verdwijnen, zodat hij die vergeet, en m dan terugziet als hij het flesje opent. Omdat ik niet direct een mooie fles vond, viel mijn blik op een pintje. Omdat hij dat heel graag lust, kan dat no wel grappig zijn, hoewel dan het romantische er wel af is... je verwacht dan natuurlijk wel totaal niet wat er in zit... wat denken jullie? |
![]() |
||
Citaat:
en ik zou er ook niet echt blij mee zijn.. en ik zou iig iets nemen dat ie zonde vindt om kapot te slaan, anders heeft het natuurlijk geen zin.. |
![]() |
|
een erg leuk idee
![]() neem een niet al te dure glazen geval en zeg dat hij het pas 1 maand nadat je het geeft open mag maken. Aaah wat zal ie nieuwsgierig zijn ![]() Dan moet er natuurlijk wel iets origineels in. Bijvoorbeeld op de dag dat hij het mag open maken iets van "scherven brnegne geluk"-achtig idee, of een idee om te gaan doen ofzoiets... Ten minste iets meer dan gewoon een "ik vind dit en dit van je" idee |
![]() |
|
Songteksten gebruiken is inderdaad een heel goed idee! Zoek een liedje dat speciaal is voor jullie allebei of zoek een liedje met een hele mooie boodschap erin. Zijn er genoeg van maar je zult er toch echt zelf een moeten uitzoeken anders wordt het helemaal onpersoonlijk.
Natuurlijk kun je altijd nog zelf een briefje schrijven ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb ook zoiets gedaan voor de verjaardag van mijn vriend nml:
Ik heb een schatkaart gemaakt en daar de route uitgestippeld waar ik hem mee naar toe zou nemen voor zijn verjaardag. Helemaal ingeseelt (anders werd ie nat) en zonder plaatsnamen alleen de richting heb ik vertelt en hij was heel nieuwschierig waar we heen zouden gaan. Misschien ook leuk i.p.v. een gedichtje of iets in die richting, want dat lijkt me niet echt heel geweldig om te krijgen eerlijk gezegt, maar dat komt misschien omdat ik niet zoveel met gedichten heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
met misschien een beetje hulp van dit |
![]() |
||
Citaat:
na ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Erotische avond, je vriend/vriendin verassen Fleurop | 8 | 30-10-2008 22:51 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij leuke verrassing van jou vriend/in vinden? Buffy | 17 | 05-06-2003 17:29 | |
Liefde & Relatie |
een late verrassing Verwijderd | 6 | 16-02-2003 23:54 | |
Verhalen & Gedichten |
vuurwerk laat je niet verrassen!! (verhaal) skatergirl15 | 4 | 22-12-2002 13:32 | |
De Kantine |
Verrassing!!! murwari | 11 | 20-11-2002 10:04 | |
Liefde & Relatie |
6 maanden samen, wat is leuk om hem te verrassen? sase | 19 | 06-11-2002 20:57 |