Advertentie | |
|
![]() |
|
lieefff van hem..
mja en verrasingen zijn altijd leuk!! wat ik leuk zou vinden.. ehhm als ie ineens op de stoep staat op op school.. of ik ineens een heel lief briefje zou vinden *zwijmelt* maar jaa vanavond slapat hij hier dus ik ben al happy
|
als hij ineens als ik er niet op reken voor de deur staat (hij woont nogal ver weg, vandaar)
als hij een uur te vroeg hier is als ik op onverwacht moment op rare plaats ineens kus krijg. onverwacht een briefje in mn zak, bed, la, boek, handdoek. eigenlijk al die onverwachte dingetjes of dat ik een dag vrij moet houden en dat hij dan iets leuks heeft geregeld. *checko, dit hoef je niet op te vatten als hint ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
naja, hoopt nog steeds dat dr liefie ooit iets in die trand zal doen.. ![]() |
![]() |
|
Nja dit is niet echt een verassing, maar vind ik zooo liefff..
als ik hem dan paar daagjes niet heb gezien.. dat ie helemaal liefff doet.. lieve dingetjes zegt zoals: ik heb je ECHT gemist (nadruk op echt.. klinkt zo lief ![]() ik was even vergeten hoe mooi je was.. en dat soort lieve dingetjes.. Lekker knuvvellen... hmmmmm ![]()
||
Citaat:
![]() tot morgen ![]() |
![]() |
|
Ik heb het al wel eens vaker gepost.
Maareh, mijn vriend stond op mn 16e verjaardag ineens 's nachts aan de deur met grote cadeaus, terwijl ik gewoon lag te slapen. En ik moest ooit een dag vrijhouden omdat hij een verrassing voor je me had. Toen zijn we naar de Apenheul geweest (jah, sorry, ik ben nou eenmaal gek van apen) en daarna zijn we gaan uit eten. Super lief!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik pm je ![]() maar eens verrast worden.. lijkt me leuk. of geblinddoekt ergens heen gebracht worden ofzo.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
over het algemeen, onverwachte dingen zijn leuk, omdat je ze dus niet verwacht had en de verassing het zo leuk maakt. tsja terwijl soms de verrassing dat iemand er ineens is
![]() ![]() ![]() ook leuk, ik ga naar mn vriend om hem te verassen...doet er niemand open, bel ik op toen ik weer thuis was, waren ze gewoon thuis maar had niemand de bel gehoord ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het TipTopic (Alles over cadeaus en dates) Elin3 | 40 | 02-03-2022 09:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |