Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sterkte
||
Citaat:
Ja maar denk nou een na. je zegt zelf al dat ze je heeeeelllll!!!!!!! leuk vind.dus wat denk je nou zelf.je geeft het antwoordt al in je verhaal dus ![]()
|
Verwijderd
|
Nou, in mijn woonplaats is nu toevallig kermis, en ik zag daar gisteravond dus zo'n sextest, daar moet je dan je handen op leggen en dan zegt dat apparaat hoe het zit met jullie tweetjes. Het is heel betrouwbaar.
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oh, wat lief dit.
![]() Ze wil je! ![]() ![]()
|
gister heb ik emt dr gebeld, maar ze zei...liefie, we smse nu enzo en ik vind jou ook n hele leuke jongen,maar t lijkt me beter als we voorlopig gewoon vriendschappelijk met elkaar omgaan, ik vroeg dus of dat iets met mn ex te maken had (haar ebste vriendin...)en ze zei van niet...maja
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Doet die arme jongen maar even een serieuze reply geven...
Ik denk dat je nu wel door hebt dat het positief is. Ze ziet je wel zitten. Aan de andere kant snap ik het misschien wel als ze zegt dat ze liever eerst vriendschappelijk met je om wilt gaan. Veel meisjes zijn liever eerst bevriend met een jongen, en kijken dan of het de moeite waard is om meer dan vrienden te worden. Zo ben ik in ieder geval wel ![]() Het zal vast wel iets met je ex te maken hebben, meiden onderling vinden het niet zo leuk als de een met de anders ex gaat rommelen, soort ongeschreven regel dat dat eigenlijk niet kan. Dus... ik zou het rustig aan doen met haar. Leer haar zelf ook wat beter kennen, en doe je best voor haar. En wees jezelf ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
[Studieonderzoek] Positieve emoties Mutsss36 | 12 | 03-12-2013 23:57 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] Massaspectrometer: chloorionen positief? Diamera | 1 | 25-02-2012 21:44 | |
Psychologie |
Positief denken Verwijderd | 35 | 30-03-2005 12:24 | |
Psychologie |
Blijf positief! Nona | 1 | 23-10-2003 13:47 | |
Psychologie |
Positief denken Verwijderd | 22 | 22-10-2003 17:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Positieve discriminatie Verwijderd | 63 | 19-07-2003 17:13 |