Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2003, 21:08
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Nou kijk, laten we het weer eens heel hypotethisch stellen, STEL er is iemand waar je verliefd op bent. Een vrij onmogelijk geheel, maar je wilt het toch in ieder geval proberen?
Ik ben zo iemand die dan pas met een hele harde "NEE" afgewezen wordt, anders blijf ik altijd nog hopen, ergens heel diep van binnen.
Maar, in ieder geval, dan wil je wel iets proberen. Gewoon, wat gezelliger doen enzo, subtiele hints laten vallen, die achteraf onschuldig geïnterpreteerd kunnen worden. (Dus dat diegene niet achteraf kan zeggen: "Ja, maar je zei toch...") Dus hints, versiertips die niet direct te herleiden zijn op verliefdheid.

Behalve "praten" en "uitvragen" (want praten doe ik en uitvragen is onmogelijk) zou ik graag wat verfrissende ideetjes horen.
Oud 24-10-2003, 21:16
Warsocket
Warsocket is offline
ga een keer gezellig met em skeeleren snowboarden naar een pretpark
euhm gewoon dingen die je met gewone vrienden ook zou doen

dan kun je het langzaam opbouwen en als je hem bv bij afscheid een kus op zijn mond geeft kan je dat ook op 2 manieren interpreteren
suc6
Oud 24-10-2003, 21:30
Sade
Sade is offline
Het enige wat belangrijk is is veel aanraken en veel oogcontact
Oud 24-10-2003, 21:35
Last Resort
Last Resort is offline
het vervelende van die hints is ook dat iemand niet echt weet wat ie dr mee aan moet, en het dan maar interpreteert alsof er nix achter zit. Althans, dat schijn ik altijd te doen
Oud 24-10-2003, 21:49
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 24-10-2003 @ 22:35:
het vervelende van die hints is ook dat iemand niet echt weet wat ie dr mee aan moet, en het dan maar interpreteert alsof er nix achter zit. Althans, dat schijn ik altijd te doen
klopt
doe ik ook

minstens een van beiden moet heel direct zijn, met alleen subtiliteit stel je dat moment alleen maar uit.
Oud 24-10-2003, 22:12
juliettebinoche
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 24-10-2003 @ 22:49:
klopt
doe ik ook

minstens een van beiden moet heel direct zijn, met alleen subtiliteit stel je dat moment alleen maar uit.
Nee, want het ligt gevoelig. Het niet een jongen die me gewoon kan afwijzen. Als deze persoon erachterkomt en het is een negatieve reactie wordt alles heel ingewikkeld.

Lees: het is een vrouwelijke lerares.
Oud 24-10-2003, 22:19
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 24-10-2003 @ 23:12:
Je werd op een gegeven moment wakker en dacht "goh, ik ben toe aan een uitdaging"?

FF serieus, leraren mogen niks beginnen met leerlingen. Als dat uitkomt verliezen ze hoogstwaarschijnlijk hun baan, en de kans dat ze dat willen riskeren is bijzonder klein. Misschien cliche, maar waarom wacht je niet gewoon tot je een leuke meid/jongen tegenkomt?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 00:37
Verwijderd
Ik ben daar wel goed in geloof ik Er tegenover staat dat dingen van mij ook heel fout opgevat kunnen worden, als versierpogingen terwijl dat helemaal niet zo bedoeld was. Weten die arme jongens nog niet of ik ze graag aan wil randen of ze gewoon graag mag
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 15:39
juliettebinoche
Citaat:
Chimera schreef op 24-10-2003 @ 23:19:
Je werd op een gegeven moment wakker en dacht "goh, ik ben toe aan een uitdaging"?

FF serieus, leraren mogen niks beginnen met leerlingen. Als dat uitkomt verliezen ze hoogstwaarschijnlijk hun baan, en de kans dat ze dat willen riskeren is bijzonder klein. Misschien cliche, maar waarom wacht je niet gewoon tot je een leuke meid/jongen tegenkomt?
Over een paar maanden ben ik geen leerlinge meer. *ruikt kans*
Oud 25-10-2003, 16:25
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 25-10-2003 @ 16:39:
Over een paar maanden ben ik geen leerlinge meer. *ruikt kans*
*grin*

Heeft ze een vriend/vriendin? Hoe oud is ze? Het voordeel van meiden van boven de twintig is dat ze (meestal) niet meteen als een kip zonder kop in paniek rond gaan rennen als iemand van hetzelfde geslacht laat weten interesse te hebben.

Je zou d'r gewoon mee kunnen vragen naar de bios, dan is in ieder geval duidelijk wat je 'bedoelingen' zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 00:23
juliettebinoche
Citaat:
Chimera schreef op 25-10-2003 @ 17:25:
*grin*

Heeft ze een vriend/vriendin? Hoe oud is ze? Het voordeel van meiden van boven de twintig is dat ze (meestal) niet meteen als een kip zonder kop in paniek rond gaan rennen als iemand van hetzelfde geslacht laat weten interesse te hebben.

Je zou d'r gewoon mee kunnen vragen naar de bios, dan is in ieder geval duidelijk wat je 'bedoelingen' zijn.
27, single ( ).
Maar *ewww* bios, da's juist direct, dat is niet de bedoeling. Dan gaat ze als ze niet op vrouwen valt zo'n diepzinnig psychologisch gesprek voeren en dan kan ik nooit meer gewoon vriendinnetjes blijven.
Oud 26-10-2003, 08:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 26-10-2003 @ 01:23:
27, single ( ).
Hehe.

Citaat:

Maar *ewww* bios, da's juist direct, dat is niet de bedoeling. Dan gaat ze als ze niet op vrouwen valt zo'n diepzinnig psychologisch gesprek voeren en dan kan ik nooit meer gewoon vriendinnetjes blijven.
Nou, dat kun je toch niet Nee, serieus, ze is 10 jaar ouder. De kans dat ze 'gewoon' vriendinnetjes wil worden lijkt me vrij klein.

Als je het toch subtiel aan wil pakken zou ik proberen d'r achter te komen welke interesses jullie 'delen' (M.a.w: als zij bepaalde interesses heeft, heb jij die ook ). Als ze bijvoorbeeld van filmhuisfilms houdt zou je kunnen zeggen dat je daar ook van houdt, maar dat geen van je vriendinnen meewil. Pruillipje erbij en je hebt een date
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 13:31
juliettebinoche
Citaat:
Chimera schreef op 26-10-2003 @ 09:15:
Hehe.

Nou, dat kun je toch niet Nee, serieus, ze is 10 jaar ouder. De kans dat ze 'gewoon' vriendinnetjes wil worden lijkt me vrij klein.

Als je het toch subtiel aan wil pakken zou ik proberen d'r achter te komen welke interesses jullie 'delen' (M.a.w: als zij bepaalde interesses heeft, heb jij die ook ). Als ze bijvoorbeeld van filmhuisfilms houdt zou je kunnen zeggen dat je daar ook van houdt, maar dat geen van je vriendinnen meewil. Pruillipje erbij en je hebt een date
Hmmm, ik vind het wel erg gevaarlijk hoor. En tja, ik zou zoiets ook nooit durven, ookal zou ik het willen.
Oud 26-10-2003, 13:39
Envy
Envy is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 24-10-2003 @ 23:12:
Wel 'ns een mannelijke lerares gezien dan?

Oke, flauw
Oud 26-10-2003, 13:40
juliettebinoche
Citaat:
pinoow schreef op 26-10-2003 @ 14:39:

Oke, flauw
Het was een pleonasme met voorbedachte rade, ik dacht dat "men" daar wel doorheen kon prikken. Blijkbaar niet dus.
Oud 26-10-2003, 16:56
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
hmmz doe alsof je iets niet begrijpt en vraag haar om bijles
daar kan ze toch niks achter zoeken?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 17:12
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
pinoow schreef op 26-10-2003 @ 14:39:

Oke, flauw
als kelly les zou gaan geven wel
Oud 26-10-2003, 21:44
juliettebinoche
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 26-10-2003 @ 17:56:
hmmz doe alsof je iets niet begrijpt en vraag haar om bijles
daar kan ze toch niks achter zoeken?
Jawel, want ik ben goed in Nederlands en we hoeven alleen maar te lezen en te debatteren.
Oud 26-10-2003, 21:48
L1
L1 is offline
stoer dat je dit durft, iedereen kan je kop zien en toch dit posten. respect (buig smiley)
Oud 26-10-2003, 21:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 26-10-2003 @ 14:31:
Hmmm, ik vind het wel erg gevaarlijk hoor. En tja, ik zou zoiets ook nooit durven, ookal zou ik het willen.
"Nice guys don't get laid" geldt waarschijnlijk ook voor "girls"
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 21:50
L1
L1 is offline
Citaat:
L1 schreef op 26-10-2003 @ 22:48:
stoer dat je dit durft, iedereen kan je kop zien en toch dit posten. respect (buig smiley)
sorry, mooi hoofdje
Oud 26-10-2003, 22:48
juliettebinoche
Citaat:
L1 schreef op 26-10-2003 @ 22:48:
Oud 26-10-2003, 22:49
juliettebinoche
Citaat:
Chimera schreef op 26-10-2003 @ 22:48:
Dan ben ik maar liever nice, maar dit gaat om een vrouw, die zijn wat vriendelijker en subtieler dan de gemiddelde man hè.
Nee, tja, ik moet toch wachten tot na de diploma-uitreiking. Anders heb ik sowieso geen kans.
Oud 26-10-2003, 22:51
juno
juno is offline
Je zou eens kunnen laten vallen dat je op vrouwen valt. En met een beetje geluk doet zij dat ook. Zolang jij nog haar leerlinge bent, zal ze niet eens met je uit durven, dus laat dat maar uit je hoofd. Dat kost haar haar baan, dus stel haar niet voor dit dilemma. Na je examen heb je je hele leven de tijd nog.

Duidelijkheid zou ikzelf trouwens bijzonder op prijs stellen. Subtiele hints interpreteer ik toch maar verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 22:57
juliettebinoche
Citaat:
juno schreef op 26-10-2003 @ 23:51:
Je zou eens kunnen laten vallen dat je op vrouwen valt. En met een beetje geluk doet zij dat ook. Zolang jij nog haar leerlinge bent, zal ze niet eens met je uit durven, dus laat dat maar uit je hoofd. Dat kost haar haar baan, dus stel haar niet voor dit dilemma. Na je examen heb je je hele leven de tijd nog.

Duidelijkheid zou ikzelf trouwens bijzonder op prijs stellen. Subtiele hints interpreteer ik toch maar verkeerd.
Die is goed ja, maar ik kan moeilijk tijdens mijn debat in de groep gooien dat ik op vrouwen val?
En ik was absoluut niet van plan iets te doen voor mijn diploma, zoals je zegt, dat zal ze nooit doen.
Oud 26-10-2003, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 26-10-2003 @ 22:48:
Ik zie inderdaad niet in waarom dat zou verschillen, nee. Ik kan me voorstellen dat meisjes onderling minder waarde hechten aan 'stoerheid', maar het is natuurlijk naïef van mij om te denken dat meisjes niet net zo goed op zoek zouden zijn naar lieve, zorgzame, maar toch spannende meisjes en niet naar burgertrutjes, net zoals jongens op zoek zijn naar uitdagende en levendige meisjes.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 23:01
juliettebinoche
Citaat:
nare man schreef op 26-10-2003 @ 23:58:
Ik zie inderdaad niet in waarom dat zou verschillen, nee. Ik kan me voorstellen dat meisjes onderling minder waarde hechten aan 'stoerheid', maar het is natuurlijk naïef van mij om te denken dat meisjes niet net zo goed op zoek zouden zijn naar lieve, zorgzame, maar toch spannende meisjes en niet naar burgertrutjes, net zoals jongens op zoek zijn naar uitdagende en levendige meisjes.
Nou-houw... waarom zeg je nou zulke dingen?
Ik val op burgertrutjes en saaie mannen, hoor!
Nee, maar zó uitdagend en spannen ben ik niet eens...
Oud 26-10-2003, 23:04
Verwijderd
Citaat:
juliettebinoche schreef op 27-10-2003 @ 00:01:
Nou-houw... waarom zeg je nou zulke dingen?
Ik val op burgertrutjes en saaie mannen, hoor!
Nee, maar zó uitdagend en spannen ben ik niet eens...
Net als jij had ik het hier ook over de doorgesneden jongen en het doorgesneden meisje Ik voel er ook weinig voor om me te conformeren aan het stereotype beeld van de ruwe-bolster-blanke-pit, die het het best schijnt te doen bij het gemiddelde meisje.

Ik val niet op burgertrutjes, wanneer je die definiëert als meisjes die op hun zeventiende met hun twintig jaar oudere vriend willen gaan samenwonen, en zo snel mogelijk voor de vaste baan bij Bianca's Schoonheidssalon gaan
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 23:08
juliettebinoche
Citaat:
nare man schreef op 27-10-2003 @ 00:04:
Net als jij had ik het hier ook over de doorgesneden jongen en het doorgesneden meisje Ik voel er ook weinig voor om me te conformeren aan het stereotype beeld van de ruwe-bolster-blanke-pit, die het het best schijnt te doen bij het gemiddelde meisje.

Ik val niet op burgertrutjes, wanneer je die definiëert als meisjes die op hun zeventiende met hun twintig jaar oudere vriend willen gaan samenwonen, en zo snel mogelijk voor de vaste baan bij Bianca's Schoonheidssalon gaan
Ewww... dat zijn *enge* meisjes.
Nee, ik wil iemand die intellectueel is, waar je goede gesprekken mee kunt voeren, iemand die immens lief is, van knuffelen houdt, niet een al té socialized typ is (dus niet iemand die ieder weekend uit moet), maar iemand die liever een boek leest of een film kijkt met mij erbij.
Zuchtzwijmelzwijmel.

Nouja, ach. Liefde is ook niet alles.
Oud 26-10-2003, 23:11
Verwijderd
Citaat:
juliettebinoche schreef op 27-10-2003 @ 00:08:
Ewww... dat zijn *enge* meisjes.
Nee, ik wil iemand die intellectueel is, waar je goede gesprekken mee kunt voeren, iemand die immens lief is, van knuffelen houdt, niet een al té socialized typ is (dus niet iemand die ieder weekend uit moet), maar iemand die liever een boek leest of een film kijkt met mij erbij.
Zuchtzwijmelzwijmel.
Het vervelende van die beschrijving is nou juist, dat hij op zich heel mooi is (de vrouwelijke variant daarvan lijkt mij ideaal), maar tegelijkertijd ook weer zodanig dat wanneer er op gereageerd wordt met de opmerking 'hee, dat ben ik' het té afgezaagd is (de reactie, niet de eisenlijst).

Citaat:
Nouja, ach. Liefde is ook niet alles.
Liefde kan ook vanuit jezelf komen...overigens kun je niet dagen achtereen met jezelf knuffelen, dat is het nare in ieder geval is het niet alles, maar in sommige situaties is het wel verdomde fijn. Maar er zal niemand zijn die dat ontkent, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 23:15
juliettebinoche
Citaat:
nare man schreef op 27-10-2003 @ 00:11:
Het vervelende van die beschrijving is nou juist, dat hij op zich heel mooi is (de vrouwelijke variant daarvan lijkt mij ideaal), maar tegelijkertijd ook weer zodanig dat wanneer er op gereageerd wordt met de opmerking 'hee, dat ben ik' het té afgezaagd is (de reactie, niet de eisenlijst).

Liefde kan ook vanuit jezelf komen...overigens kun je niet dagen achtereen met jezelf knuffelen, dat is het nare in ieder geval is het niet alles, maar in sommige situaties is het wel verdomde fijn. Maar er zal niemand zijn die dat ontkent, denk ik.
Hihi. Ik snap je. Maarja. En je zoekt iemand die op je lijkt (inder geval ik) want ik ben de hele eisenlijst above. Is een soort van afspiegeling van mezelf.
Maar soms zie ik mezelf gewoon helemaal niet in een relatie met iemand. Ik ben daar gewoon veel te verlegen voor, en ik denk dat ik helemaal gek wordt als er de hele tijd iemand is die allemaal dingen met me wil doen. Ik ben gewend om zo'n loner te zijn...
Gehehe, nou klink ik echt als een hele I-ve-got-no-life-nerd, maarja, dat zij zo.

En tja, soms knaagt het, als iedereen om je heen een wederhelft gevonden heeft.
Oud 26-10-2003, 23:19
Verwijderd
Citaat:
juliettebinoche schreef op 27-10-2003 @ 00:15:
Hihi. Ik snap je. Maarja. En je zoekt iemand die op je lijkt (inder geval ik) want ik ben de hele eisenlijst above. Is een soort van afspiegeling van mezelf.
Maar soms zie ik mezelf gewoon helemaal niet in een relatie met iemand. Ik ben daar gewoon veel te verlegen voor, en ik denk dat ik helemaal gek wordt als er de hele tijd iemand is die allemaal dingen met me wil doen. Ik ben gewend om zo'n loner te zijn...
Gehehe, nou klink ik echt als een hele I-ve-got-no-life-nerd, maarja, dat zij zo.

En tja, soms knaagt het, als iedereen om je heen een wederhelft gevonden heeft.
Te frappant. Op het risico af enorm clichématig over te komen, durf ik te zeggen dat ik het ontzettend herken. Ik heb me er alleen in grote mate overheen gezet. Toen ik een jaartje of negentien was, had ook iedereen om mij heen een vriend of vriendin gevonden en neukte men er maar wat op los. Ik ging elke uitgaansavond alleen naar huis. Dat knaagt inderdaad. Niet eens zozeer omdat ik me alleen voelde (of voel), want ik heb voldoende vrienden. Het is gewoon het feit dat een kussen of een dekbed niet warm is, niet terugknuffelt, en niet bloost als je het een complimentje geeft.

Zo. Die overtreffende trap van I-got-no-life moet toch betreden worden.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 23:24
juliettebinoche
Citaat:
nare man schreef op 27-10-2003 @ 00:19:
Te frappant. Op het risico af enorm clichématig over te komen, durf ik te zeggen dat ik het ontzettend herken. Ik heb me er alleen in grote mate overheen gezet. Toen ik een jaartje of negentien was, had ook iedereen om mij heen een vriend of vriendin gevonden en neukte men er maar wat op los. Ik ging elke uitgaansavond alleen naar huis. Dat knaagt inderdaad. Niet eens zozeer omdat ik me alleen voelde (of voel), want ik heb voldoende vrienden. Het is gewoon het feit dat een kussen of een dekbed niet warm is, niet terugknuffelt, en niet bloost als je het een complimentje geeft.

Zo. Die overtreffende trap van I-got-no-life moet toch betreden worden.
*doet mee met clichèclub* Ohja, zeker. Terugknuffelkracht van een douchekop is ook nihil.
Tja, dan heb je nog katten, die zijn lief en knuffelen (voor de verandering) wel eens terug, maar alleen als het hen dunkt en die zijn veel te vaak afwezig of krabben.
En inderdaad, ik ben nu op dit moment niet eenzaam ofzo, als ik alleen ben heb ik er juist niet zoveel last van, maar met andere mensen om me heen word je er gewoon walgelijk mee geconfronteerd.
Ga ik bij vier vriendinnen aan tafel zitten. Waar hebben ze het over? Hun vriendjes. Onafgebroken. Echt.
Oud 26-10-2003, 23:33
Verwijderd
Ja...het zou zo moeten zijn dat een relatie, een partner die je feedback geeft en die je kunt confronteren met je problemen, waar hij of zij dan zijn eigen visie op geeft, leidt tot grotere zelfontplooiïng. Maar in de praktijk leidt het eigenlijk altijd tot een beperking van je leefwereld. Krijg een vriend, ga samenwonen, krijg koters, kak in, stem CDA. Mijn schrikbeeld
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 08:20
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-10-2003 @ 00:33:
Maar in de praktijk leidt het eigenlijk altijd tot een beperking van je leefwereld.
I object

Een partner vult je aan IMHO, als een partner je ernstig beperkt is de relatie IMHO geen lang leven beschoren. Kijk, je hoeft niet op zondagmiddag met de buren een 'stukje te gaan wandelen' (ril) natuurlijk.

Nadat het uit ging met m'n ex genoot ik 'met volle teugen' van m'n nieuw verworven vrijheden, maar later krijg je door dat alleen zijn soms ook best wel alleen zijn. Vrienden kunnen nooit en te nimmer je partner vervangen, vooral als ze zelf een partner hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 08:32
Verwijderd
"als ik jou zou vragen of ik je mag zoenen, wat zou jij dan zeggen?"

"iewl! neeeeee!

"nou oke, dan vraag ik het ook niet"
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 08:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 27-10-2003 @ 09:32:
"iewl! neeeeee!
Ik neem aan dat een volwassen persoon van 27 niet op die manier reageert.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 27-10-2003 @ 09:40:
Ik neem aan dat doorgaans hier weinig personen van 27+ zitten.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 08:47
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 27-10-2003 @ 09:43:
Ik neem aan dat doorgaans hier weinig personen van 27+ zitten.
Als je de moeite genomen had haar verhaal te lezen wist je dat het om een vrouwelijke lerares van 27 ofzo ging.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 09:25
Signy
Signy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-10-2003 @ 09:40:
Het is wel een lerares houdt daar rekening mee.
Oud 27-10-2003, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 27-10-2003 @ 09:47:
Als je de moeite genomen had haar verhaal te lezen wist je dat het om een vrouwelijke lerares van 27 ofzo ging.
Ik neem nooit de moeite om te lezen...

maarja, dan is de reactie wel anders ja, eerder iets in de zin van:

"ik zou nee zeggen, knul"
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 17:20
juliettebinoche
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 27-10-2003 @ 10:40:

maarja, dan is de reactie wel anders ja, eerder iets in de zin van:

"ik zou nee zeggen, knul"
Ik ben geen knul...
Oud 27-10-2003, 17:30
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 27-10-2003 @ 18:20:
Ik ben geen knul...
Neem het hem niet kwalijk hij wist niet dat ie een topic eerst moest lezen voordat ie reply'de
Oud 28-10-2003, 08:25
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 27-10-2003 @ 10:40:
Dat is wel duidelijk. Ga dan op onzin spelen, knul.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 28-10-2003 @ 09:25:
Dat is wel duidelijk. Ga dan op onzin spelen, knul.
Ik heb een veel hoger onzingehalte dan op onzin, mannetje.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 09:40
Verwijderd
En nou stoppen met chatten en kattig doen enzo
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 17:56
juliettebinoche
I'm more in love than ever.
Verschrikkelijk.
Oud 29-10-2003, 18:03
Alkazar
Alkazar is offline
mn huidige vriendin belde me op met : zal ik even langskomen om je rug te wassen
Oud 29-10-2003, 21:59
juliettebinoche
Citaat:
Alkazar schreef op 29-10-2003 @ 19:03:
mn huidige vriendin belde me op met : zal ik even langskomen om je rug te wassen
Oud 29-10-2003, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Alkazar schreef op 29-10-2003 @ 19:03:
Dus jij antwoordde natuurlijk: 'ik wil ook wel jouw oksels scheren, schat' ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten