![]() |
|
Zondag a.s. is er in Den Bosch een of ander festival
(www.dbsurround.nl ) om 18:00 speelt undeclinable en om 19:00 face tomorrow en het mooie: het is gratis... |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het was niet echt geweldig, wel geinig, ik heb ze minder gezien. Geluid was jammer. Face Tomorrow was goed, maar die speelden op een heel raar podium, was raar opgebouwd. |
![]() |
||
Citaat:
Ben blij dat ik dus niet zo heel erg veel gemist heb..
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hmmm Undeclinable was inderdaad niet geweldig, wat voor een deel natuurlijk kwam door het matige geluid op dat grote plein... Maar verder stonden ze er ook een beetje ongeinspireerd bij leek me...
Face Tomorrow daarentegen speelde wel goed op dat onhandige podium. Maar voor de echte hardcore- en punkclassics had men toch in de bioscoop moeten zijn... Daar draaide een programma waarin muziek werd gebruikt van bands als Bad Brains, Youth Of Today, Death By Stereo en... jaja... Laternpoll ![]() Maar dat heeft iedereen natuurlijk weer gemist ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Undeclinable houdt ermee op Vandal | 31 | 22-10-2005 11:52 | |
Muziek |
3 april 013 tilburg - undeclinable, face tomorrow a.o. marky69 | 96 | 06-04-2005 21:09 | |
Muziek |
welk concert ga j bezoeken? Gadje | 232 | 20-03-2005 21:30 | |
Lifestyle |
Je lifestyle-dag en zijn inhoud. Verwijderd | 500 | 04-09-2004 20:32 | |
Muziek |
wat vond jij het beste concert wat je ooit hebt gezien? baldadigheid | 101 | 11-11-2003 19:23 |