Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2003, 20:31
juudjuh
juudjuh is offline
hallo

ik heb het 2 weken geleden uit gemaakt.
Daarna was hij 10 dagen weg met een of ander kamp
maar nu ik hem weer zie (vandaag de eerste dag)
heb ik spijt. ik ben eigelijk nog verliefd op hem.
ik heb tegen hem gezegt dat ik hem mis, maar hij regageert erg bot.
heeeeeeeeeellllllllllllllp ik wil hem zo graag terug!!!!

juudjuh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2003, 20:35
Williams
Williams is offline
ga eens goed met m praten, en zeg hem dat je spijt hebt, en goed hebt nagedacht en hem toch terug wil..als hij dan niet wil, jeh dan zou ik t opgeven...
Oud 30-09-2003, 20:37
wizzard
wizzard is offline
Ik weet niet hoe je het heb uitgemaakt.
als je dat een beetje lullig hebt gedaan kan ik me voorstellen dat hij een beetje bot doet.
Verder zou ik maar ff goed nadenken of je het echt wil,gun jezelf ff de tijd om natedenken of je hem nog echt wel wil.want het is pas 2 weken uit en is het niet zo gek dat je nog gevoelens daarover hebt.maarja je moet ook ff de redenen nagaan waarom je het heb uit gemaakt.Dat heb je ook niet voor niks gedaan lijkt me.succes ermee
Oud 30-09-2003, 20:38
Brutus
Brutus is offline
meid. niet doen... heb ik ook gehad bij mn vriendin.
nadat ze het 1 had uitgemaakt en weer terug wou vertrouwde ik haar niet meer. maar toch gedaan.
maar dan loop t echt niet goed meer.
nu is het 2weken uit (1week en 3 dagen) echt je krijgt er spijt van maar t is beter dan dat t uitgaat met een grote ruzie
Oud 30-09-2003, 20:39
Verwijderd
Bestaat dat ene tv-programma nog?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 20:43
Gothic
Gothic is offline
eigen schuld, dikke bult, groot gelijk dat hij bot doet, je hebt hem gedumpt... hij probeert over je heen te komen en dan kom je even een 2e keer zijn leven door de war schoppen. Hij weet nu dat je hem mist, laat hem maar naar jou komen, en als hij niet komt, wat zijn groot recht is en mij meer dan logisch lijkt, dan zet je je er maar overheen.
Oud 30-09-2003, 21:49
Verwijderd
Je bent 15, meid, get over it.

Die post eigenlijk alleen om het forum bang te maken met hoe cynisch ik geworden ben
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 23:38
Xanandu
Xanandu is offline
tja, hij zal wel denken 'ik blijf niet aan de gang' en gelijk heeft 'ie.
Oud 30-09-2003, 23:41
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Xanandu schreef op 01-10-2003 @ 00:38:
tja, hij zal wel denken 'ik blijf niet aan de gang' en gelijk heeft 'ie.
Ik geloof dat er altijd een mogelijkheid tot herstel bestaat.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 23:42
de abt van sion
Citaat:
Gothic schreef op 30-09-2003 @ 21:43:
eigen schuld, dikke bult, groot gelijk dat hij bot doet, je hebt hem gedumpt... hij probeert over je heen te komen en dan kom je even een 2e keer zijn leven door de war schoppen. Hij weet nu dat je hem mist, laat hem maar naar jou komen, en als hij niet komt, wat zijn groot recht is en mij meer dan logisch lijkt, dan zet je je er maar overheen.
Je bent wel verhard, de laatste tijd. Iets aan de hand met je?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 07:55
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
hij heb groot gelijk

je bent 15 !!

get a life!!
Oud 01-10-2003, 08:18
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ajoh, waarom zit iedereen zo te zeiken dat ze 15 is? Dan kan je tog nog wel verliefd zijn en om iemand geven? Misschien anders dan wanneer je 20 bent.. Maar dat maakt tog niet uit?

Ik zou er met hem over praten, of het in ieder geval nog even kijken...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 08:19
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik zou met hem gaan praten of des noods een brief schrijven. Alleen kan me wel voorstellen dat hij bot doet als je het hebt uitgemaakt.. Ten slotte neem ik aan dat hij van je hield..
Nou iig suc6
Oud 01-10-2003, 08:23
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 01-10-2003 @ 00:42:
Je bent wel verhard, de laatste tijd. Iets aan de hand met je?
Ach, de laatste tijd van die zeurtopics... ik ben iets realistischer geworden ofzo en ik heb bedacht dat mensen veel meer aan de waarheid hebben dan: tuurlijk meisje, als je voor hem vecht komt het vast nog wel goed...
Oud 01-10-2003, 08:25
thunder110
thunder110 is offline
Tja, da's jammer, .
Oud 01-10-2003, 23:24
de abt van sion
Citaat:
Gothic schreef op 01-10-2003 @ 09:23:
Ach, de laatste tijd van die zeurtopics... ik ben iets realistischer geworden ofzo en ik heb bedacht dat mensen veel meer aan de waarheid hebben dan: tuurlijk meisje, als je voor hem vecht komt het vast nog wel goed...
Tja..., maar een mens moet wel de kans kunnen krijgen om een fout te maken en die weer te verbeteren.
Dat kan ook waarheid zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 08:00
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 02-10-2003 @ 00:24:
Tja..., maar een mens moet wel de kans kunnen krijgen om een fout te maken en die weer te verbeteren.
Dat kan ook waarheid zijn.
Ze mag best fouten maken, maar dan mag ook gezegd worden dat het een domme fout is en dat het haar eigen schuld is. Verder mag ze van heel veel geluk spreken als die jongen haar terugneemt, want ik zou als die jongen altijd bang blijven wanneer ze het weer uitmaakt en dat is geen goede basis voor een relatie...
Oud 02-10-2003, 18:09
de abt van sion
Citaat:
Gothic schreef op 02-10-2003 @ 09:00:

1) Ze mag best fouten maken, maar dan mag ook gezegd worden dat het een domme fout is en dat het haar eigen schuld is.
2) Verder mag ze van heel veel geluk spreken als die jongen haar terugneemt, want ik zou als die jongen altijd bang blijven wanneer ze het weer uitmaakt en dat is geen goede basis voor een relatie...
1) Dat is waar.
2) En toch klinkt er een element van boosheid of verongelijktheid in je woorden door. Alsof je het als verraad ziet (wat misschien inderdaad ook wel een beetje zo is). Is dit niet eigenlijk toch een projectie van jezelf?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 18:50
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 02-10-2003 @ 19:09:
2) En toch klinkt er een element van boosheid of verongelijktheid in je woorden door. Alsof je het als verraad ziet (wat misschien inderdaad ook wel een beetje zo is). Is dit niet eigenlijk toch een projectie van jezelf?
Hoe zou dat moeten zijn? Je bedoelt dat iemand het ooit met mij heeft uitgemaakt en het daarna met me wilde goedmaken?

Ik ben toneelspeler in hart en nieren, misschien kan ik me (te) goed inleven in 'het slachtoffer' (haar vriend)...
Oud 02-10-2003, 23:38
de abt van sion
Citaat:
Gothic schreef op 02-10-2003 @ 19:50:

1) Hoe zou dat moeten zijn? Je bedoelt dat iemand het ooit met mij heeft uitgemaakt en het daarna met me wilde goedmaken?

2) Ik ben toneelspeler in hart en nieren, misschien kan ik me (te) goed inleven in 'het slachtoffer' (haar vriend)...
1) Bijvoorbeeld.
2) O ja, maar dat is ook niet erg. Ik praat de acties van het 'slachtoffer' niet goed. Maar ze mag van mij na een misstap op deze leeftijd wel een tweede kans hebben.

Ik twijfel een beetje aan die toneelspeler. Of ik begrijp het nog niet goed, dat kan ook.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 07:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 03-10-2003 @ 00:38:
1) Bijvoorbeeld.
2) O ja, maar dat is ook niet erg. Ik praat de acties van het 'slachtoffer' niet goed. Maar ze mag van mij na een misstap op deze leeftijd wel een tweede kans hebben.

Ik twijfel een beetje aan die toneelspeler. Of ik begrijp het nog niet goed, dat kan ook.
Ok, laten we die toneelspeler, dan kan ik me gewoon goed inleven in een ander (athans dat denk ik van mezelf).

1) Ok, als je dat bedoelde dan is het geen projectie op mijzelf. Er namelijk nog nooit een jongen geweest die het met mij uitmaakte om het vervolgens weer aan te maken...

2) Ja, ze mag ook wel een 2e kans hebben, alleen denk ik dat ze haar ex maar met rust moet laten en gewoon een nieuwe jongen moet zoeken en dan hopen dat ze niet weer dezelfde fout maakt...

Wat ik wel nog van vroeger weet dat ik ook wel eens spijt heb gehad met uitmaken, maar dan was het meer dat ik het 'missen van een vriendje' dan de persoon zelf...
Oud 03-10-2003, 08:00
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
juudjuh schreef op 30-09-2003 @ 21:31:
hallo

juudjuh
Vergeet hem. Hij heef helemaal gelijk, jij dumpte hem en waarschijnlijk heeft hij op dat kamp een ander leuker meisje gevonden.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 08:03
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
juudjuh schreef op 30-09-2003 @ 21:31:
hallo

juudjuh
Dit klinkt welhelendaldesalniettemin zéér dozig... Maar, meer dan hem vertellen dat je hem terug wil en dat je spijt hebt, kun je niet doen. Misschien dat je hem uit kunt leggen waarom je het uitgemaakt hebt, is in ieder geval verhelderend voor hem.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten