Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou met hem gaan praten of des noods een brief schrijven. Alleen kan me wel voorstellen dat hij bot doet als je het hebt uitgemaakt.. Ten slotte neem ik aan dat hij van je hield..
Nou iig suc6
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dat kan ook waarheid zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
2) En toch klinkt er een element van boosheid of verongelijktheid in je woorden door. Alsof je het als verraad ziet (wat misschien inderdaad ook wel een beetje zo is). Is dit niet eigenlijk toch een projectie van jezelf? |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben toneelspeler in hart en nieren, misschien kan ik me (te) goed inleven in 'het slachtoffer' (haar vriend)...
||
![]() |
Citaat:
2) O ja, maar dat is ook niet erg. Ik praat de acties van het 'slachtoffer' niet goed. Maar ze mag van mij na een misstap op deze leeftijd wel een tweede kans hebben. Ik twijfel een beetje aan die toneelspeler. Of ik begrijp het nog niet goed, dat kan ook. |
![]() |
||
Citaat:
1) Ok, als je dat bedoelde dan is het geen projectie op mijzelf. Er namelijk nog nooit een jongen geweest die het met mij uitmaakte om het vervolgens weer aan te maken... 2) Ja, ze mag ook wel een 2e kans hebben, alleen denk ik dat ze haar ex maar met rust moet laten en gewoon een nieuwe jongen moet zoeken en dan hopen dat ze niet weer dezelfde fout maakt... Wat ik wel nog van vroeger weet dat ik ook wel eens spijt heb gehad met uitmaken, maar dan was het meer dat ik het 'missen van een vriendje' dan de persoon zelf...
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Liefde & Relatie |
hoe voel jij je op relationeel gebied # 31 Verwijderd | 498 | 13-04-2006 19:34 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #27 Flip! | 499 | 04-03-2006 18:23 | |
Psychologie |
De mens: slecht? Of juist goed? Of geen van beiden? Nona | 42 | 10-12-2003 11:43 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Ze wist het Anne | 7 | 20-11-2002 07:32 |