Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Waarom vind je MSIE zo goed dan? En weet je waarom MSIE zo groot is? Omdat Microsoft jou die browser gewoon opdringt met Windows, zo simpel is het toch? Ik zie het eigenlijk als misbruik van hun monopolistische positie. Hetzelfde is toch gebeurd met MSN Messenger? Waarom is dat zo populair geworden? Het zat standaard ingebouwd en was vrijwel niet te verwijderen! |
![]() |
|
Ik heb zo'n beetje alle browsers geprobeerd en niet 1 kan me echt overtuigen.
Voorals nog hou ik het bij IE, omdat die bijna alle pagina's laat zien zoals de maker dat bedoeld heeft. Ook zit het toch al in je geheugen en staat IE dus direct op je scherm. Mozilla is beter, dat weet ik, maar ja wat kan ik daarmee als sites het niet doen en het in mijn ogen te lang duurt voordat mozilla geladen is. Ik wil ook graag een standaard en ik weet dat ik niet meewerk, maar ja ik ga mezelf niet zitten pesten.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
IE is trouwens geintegreerd in Windows om een reden: Logica. Het is allemaal marktwerking en verovering. Netscape had met versie 3.0 van Navigator een goede browser in huis. Microsoft's IE3 stelde niets voor. Toen kwam de grootste fout van netschaap: Netschaap Communicator 4.0. Eén van de meest lompe programma's die er ooit uitgekomen is en ook op de huidge pc's nog steeds niet vooruit te branden. Netscape had binnen een paar maanden al 10% marktaandeel verloren. Maargoed, ik stel dus hierbij voor dat we allemaal óf Lynx óf NCA Mosaic gaan gebruiken...... gezeik afgelopen |
![]() |
||
Citaat:
Netscape is prima standaards-compliant, MSIE daarintegen niet. Opera is ook goed standaards-compliant voor zover ik weet. Maar helaas, er is geeneen browser die alle functies van CSS2 implementeert, zelfs Mozilla (Firebird) niet. Maar wel de belangrijkste functies, waar je een goede XHTML/CSS website mee kunt bouwen, itt MSIE.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik schrijf mijn websites compatible aan W3C en niet aan IE... Iedereen die problemen heeft met het bezoeken van mijn websites raad ik aan een browser te installeren die zich wat meer op 1 lijn met W3C stelt. Overigens zijn er maar erg weinig kleinigheden die met IE zouden kunnen optreden en waarschijnlijk zie je ze niet eens... W3C is trouwens geen officiele standaard, die bestaat eigenlijk niet. W3C probeert een richtlijn te zijn die zich zeer compromisvol opstelt. Wat je als standaard gebruikt is je eigen keus...
||
Citaat:
![]() Een installer is voor de gemiddelde computergebruiker het fijnst, dus die optie moet er komen. En natuurlijk blijft het mogelijk gewoon een .zip file te downen; voor de Power Users. Maar een installer kan ook voor die groep fijn zijn. Want bij het upgraden van je Firebird moet je vaak ook een nieuw profiel maken. Jammer dat het simpel overschrijven van de .exe's niet werkt, dat zou gaaf zijn namelijk. Ook wil ik dat er eindelijk eens een registratie in het registery komt. Zodat b.v. flash de plugins dir van Mozilla Firebird herkent.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Browser vragenlijst ::Tom:: | 20 | 28-02-2012 22:06 | |
Software & Hardware |
De grote Browser test Sandbak | 8 | 29-03-2010 20:09 | |
Beleidszaken |