|
|
Bekijk resultaten poll: Welke browser gebruik jij? | |||
Microsoft Internet Explorer |
![]() ![]() ![]() ![]() |
62 | 63.27% |
Netscape Browser |
2 | 2.04% |
Opera |
12 | 12.24% |
Mozilla |
8 | 8.16% |
Mozilla Firebird |
9 | 9.18% |
Konqueror |
2 | 2.04% |
KHTML (Mac OSX' Safari) |
0 | 0% |
Anders, namelijk.. |
3 | 3.06% |
Aantal stemmers: 98. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik gebruik Mozilla Firebird want:
Start snel op, werkt fijn met tabs, en heeft kleine knoppen, waardoor er meer ruimte voor de site is. Als men snapt wat ik bedoel ![]() En automatisch pop-up blocker, totdat je hem toevoegt aan de veilige lijst. En een handige optie is; dat men per tabblad verschillende permissies kan geven, zoals geen javascript toestaan, of auto reloads, of plugins. En als je per ongeluk een verkeerde tab sluit, is er nog altijd een optie om hem weer terug te halen ![]() ik kan nog wel doorgaan met de extra extensies, maar dat doe ik niet ![]() Offtopic: Enlightenment, ben jij dat op je avatar? ![]()
Laatst gewijzigd op 07-07-2003 om 20:36. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ook de stabiele versie is niet erg stabiel als je wat krap in de resources zit en net weer te weinig opties (snelzoeken vanaf adresbalk , mouse gestures die er nog niet voor zijn ontworpen etc.) goed mozilla 1.4 crasht netzogoed op die pc maar we zien wel
|
MSIE 6
* Snel; * Alle sites werken tenminste zoals ze moeten werken; * Tja... ehh... ik ben eraan gewend? ![]() Ik vind Firebird overigens ook een mooie browser: snel en een handige popup blocker. ![]()
Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 14:50. |
![]() |
||
Citaat:
Alle sites werken zoals ze moeten omdat de designers rekening houden met de massa die MSIE gebruikt. Mijn sites zijn compatible met zoveel mogelijk browsers, terwijl ik wél rekening houd met de standaarden zoals zij worden aangegeven. Designers die alleen denken aan MSIE zijn imho fout bezig, jouw website moet geschikt zijn voor zoveel mogelijk browsers, en niet alleen voor MSIE omdat die het grootste marktaandeel heeft. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik gebruik MSIE 6, om de volgende redenen:
Overigens heb ik nooit echt wat anders geprobeerd. Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 14:53. |
![]() |
|
MSIE 6
Ook geen idee waarom ik deze logge en onhandige software nog gebruik, maar hij ondersteund de meeste pagina's, 90% van de Windows gebruikers heeft 'm en hij is gratis (voor mn OS heb ik nog nooit ene reet betaald).
Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 02:50. |
![]() |
||
Citaat:
Verder ik ook Mozilla Firebird, want: - Heeft standaard goede popup-blocker - Heeft tabbed browsing, in één venster 10 websites aan hebben staan en makkelijk switchen. Overzichtelijker in je - Het is compact, qua downloadsize en geheugengebruik - Is gratis en Open Source, geen banners, geen spyware, free. - Je kunt banners blocken (geen flashbanners overigens). - Heeft cookie-management (ik heb sommige dingen van anderen overgenomen, ik had geen zin om alles opnieuw te formuleren)
|
Opera 7
Ik gebruik voornamelijk opera omdat je met tabs kan werken, en omdat het gewoon meer functies enzo hebt. Het loopt bij mij alleen iets te vaak vast, maar IE was denk ik toch wel even erg. Het enige nadeel van Opera is dat filmpjes eerst helemaal gedownload worden en dan pas geopend met WMP, terwijl IE ze meteen opent in WMP, wel zo handig. Als ik linux draai, dan gebruik ik meestal Mozilla [edit] Ow ja, en opera kun je skinnen, ook niet onbelangrijk [/edit] Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 19:30. |
![]() |
|
Ik gebruik MSIE omdat het de functie bied die ik eis van een browser, kunnen surfen/internetten. Tevens werkt het prima samen met de andere Microsoft producten.
Mijn persoonlijke insteek is tevens, met een fiets moet je kunnen fietsen en hoef je niet te wappen, sms'en, GPRS'en of belastingaangiftes te doen net zoals je internet explorer waarmee ik alleen op internet wil om te surfen. ![]() Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 02:50. |
![]() |
|
![]() |
MSIE omdat het niet te uninstalleren is. Als dat later wel mogelijk is in Longhorn ofzo, zal ik eens naar een andere browser kijken. Geen zin in twee browsers.
Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 02:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt de icoontjes gewoon verwijderen en de files laten openen met de neiuwe browser ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Web browser Abpelflap | 1 | 10-08-2012 21:41 | |
De Kantine |
Web browser Verwijderd | 84 | 21-01-2012 11:23 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je. #duizend Missy | 500 | 03-01-2011 20:13 | |
Software & Hardware |
[Poll] Welke browser Captain N | 60 | 17-09-2005 16:56 |