Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Het gemengd douchen lijkt me trouwens wel leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en nee ik deed het niet voor de sport, maar om de gezelligheid
||
Citaat:
juist niet van die stereotype opmerkingen te krijgen.
||
Citaat:
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik korfbal al zolang ik me het kan heugen en ik vinds het nog steed hartstikke leuk en tof om te doen
|
![]() |
Nou, ff probleem uit de wereld helpen: Handbal is niet voor mietjes! Net als dat voor korfbal is, het is wat minder actief (lijkt het), maar is darten of biljarten dan ook meteen homo sport?? Dan wil ik meteen erbij zeggen dat ik het verekte knap vind dat je zo'n bal in dat mandje krijgt!!
![]()
|
![]() |
Hm, wat een leuk topic, weer enige reacties van sommige leden, echt geweldig...
Maar goed, sommige mensen schijnen zich erop toe te leggen zich dom voor te doen. Bij mijn weten zijn korfbal en handbal twee verschillende sporten, en om de voetballers wat meer inzicht te verschafffen in de situatie: Strafworp = strafschop en vrije bal = vrije trap. Hoeven jullie in ieder geval niet meer zo krampachtig foute termen te bezigen hè? Ja, wat moet ik zeggen? Mietjes? Probeer eens mee te doen met het seniorenteam 45+ (voor de heren: mannetjes in hun midlifecrisis, met een pens van een halve meter, het effect van een bulldozer op een smart). Die lui beuken je (meestal) helemaal weg, ik garandeer je dat je daarna nooit meer zult zeuren over 'mietjes'. Dat is op zich ook al dom, het geeft alleen maar aan dat je niet weet waar je het over hebt. Als je het niet leuk vindt om naar te kijken: Jammer dan. Daar is de sport ook helemaal niet voor bedoeld. Dat is ook een van de redenen dat er zo weinig agressievelingen op zitten, geweldig. Ook grappig, als je hier een korfbaltopic opent, zitten die voetballui (namen zie boven) meteen op je nek, geen idee waarom. Bijten we? Onbewust? Voelen jullie je aangevallen? Verdedigen jullie je agressieve gedrag met nog meer lomp agressief gedrag? Dat zou ik wel eens willen horen, dat 'korfbal een mietjessport is', hebben we al genoeg van jullie gehoord, tenzij je dat beter kunt argumenteren, hoef ik (in ieder geval) dat niet meer te horen.
|
![]() |
Korfbal dom....hm neuh niet echt, maar om het nou een mooie sport te vinden, nee zeker niet.
Van jongs af aan, fanatiek basketballer, had vroeger toch zo mn grote afkeer naar korfbal, vooral omdat ik de speelstijl heel lelijk vond. Het ziet er zo knullig uit!! Nu ouder en wijzer ![]() Ik heb wel respect voor de afstand waarvan men schiet, tering wat een eind! Maar das dan ook het enige... Een lelijk aftreksel van basketball, ze proberen het wel te compenseren met gemengd douchen ![]() Peace Spurs kampioen, duncan MVP
|
Verwijderd
|
Ik heb het een hele tijd gedaan. Het is denk ik een van de lastigste sporten die er zijn. Je moet veel vertrouwen op schijnbewegingen, op veel dingen letten en het is erg vermoeiend. Ook is dit de sport waaruit in verhouding de meeste blessures ontstaan per jaar. Taktisch is het inderdaad ook behoorlijk lastig. Érg leuk!
|
![]() |
|
![]() haaj leute.....ikkuh zit nu een jaartjuh of 11 op k'bal en ik kan jullie wel ns ff wat vertellen: * ik ga jullie nu niet vertellen dat het de leukste of gezelligste sport is die er bestaat * dat kan ik nie want ik heb nooit anders gedaan als k'bal omdat het gewoon zoon leuke sport is * als jullie mij niet geloven kijk dan eens op http://www.kvz2000.nl , of http://www.kvzb1.korfbalt.nl dit eerste adres is van mijn vereniging, de tweede van ons jeugdselectieteam.....vooral de laatste geeft een goed inzich over hoe gezellig korfbal kan zijn.... *als laatst.....oordeel nooit over een sport die je niet kent, zonder ervaring is dat nl een beetjuh moejlijk.....en neej, schoolkorfbal is niet met zerieus korfbal te vergelijken....!! ![]()
|
Neen, ik vind korfbal niet stom. Het is een van de weinige sporten die gemengd is.
Mensen die het maar "een balleke gooien naar een korf" vinden, dat kan je van voetbal ook zeggen, maar "een balleke in een goal trappen". Of tennis, maar "een balleke over een net slaan". En ga zo maar verder. Als je een sport niet leuk vind dan kan je er altijd wel iets op vinden om het heel simpel en flauw te maken.
|
kijk je kan meningen niet opdringen maar korfbal is nou niet bepaald een mannelijke sport maar daarmee bedoel ik dus niet dat je homo bent als je erop zit
oja en ik vind niet dat een sport per se mannelijk moet zijn voor degenen die dat nudenken korfbal is wel heel grappig om naar te kijken vooral strafworpen ![]()
|
![]() |
wat is er nu weer dom aan Korfbal. ik zit er op en het is heel leuk. dat je niet mag lopen met de bal maakt het juist moeilijker om dat je xtra moet vrijlopen. en de jongen die ik ken en die op korfbal zitten (en dat zijn ern nogal wat) zijn geen homo. en van de jongens die op voetvbal zitten ken ik er maar een paar en darvan zijn er 4 homo. wat is nou een homosport? ik denk trouwens niet dat je homo sporten hebt. iedereen doet de sport die hij of zij leuk vindt of je nou homo bent of niet!
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
korfbal kent zeker zoveel taktiek als voetbal hoor, dus reageer alsjeblieft niet zo opgefokt met je 'mietjessport'.
Ik respecteer de sport en het tactische gedeelte is best ingewikkeld. De link met basketbal is snel gelegd ja, maar misschien is bbal nog makkelijker, want een korf hangt 45 cm hoger en je kunt niet tegen een bord gooien.
||
![]() |
Citaat:
En weetje waar ik me dus het meeste aan erger?????????? Dat mensen andermans sporten af gaan lopen kraken etc. Want als je het leuk vind om jou sport te spelen en er plezier in hebt en er van houdt, wie geeft een ander dan het recht om het voor jou te verzieken??? Wat boeit het jou nou of er mensen op korfbal zitten?? Als ze er maar plezier in hebben wat ze doen... liefs, Rio
|
![]() |
Hm, kan me vaag iets herinneren dat Tsjechië dit jaar in de finale mocht verliezen. Maargoed, wie ben ik? België derde
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||