Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2002, 12:59
Siska632
Siska632 is offline
Ik vind korfbal echt super ,
ik zit er zelf ook op en als je denkt dat korfbal supersaai is dan ben je zelf supersaai !!!!

Groetjes Siska632

PS. als je hierop wilt reageren dan moet je het ook doen he?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2002, 13:21
@pie
@pie is offline
Citaat:
Siska632 schreef:
ik zit er zelf ook op en als je denkt dat korfbal supersaai is dan ben je zelf supersaai !!!!

Groetjes Siska632

vanwege het gemengd douchen zeker?

[Dit bericht is aangepast door @pie (13-03-2002).]
Oud 13-03-2002, 14:40
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
ik wil hier op reageren omdat ik vind dat hier een slotje op moet
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 15:29
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
korfbal, het zou afgeschaft moeten worden.
het zorgt alleen maar voor loze topics hier
Oud 13-03-2002, 18:24
DJ Incompetent
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
korfbal, het zou afgeschaft moeten worden.
het zorgt alleen maar voor loze topics hier
idd
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 18:33
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Siska632 schreef:

Groetjes Siska632

ja, ik wil erop reageren en ja, ik ben dus supersaai.

Oud 13-03-2002, 19:15
de communiceerbeer
Citaat:
Siska632 schreef:

Groetjes Siska632

vreemde laatste zin trouwens

Oud 13-03-2002, 19:16
DJ Incompetent
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
Citaat:
Siska632 schreef:

Groetjes Siska632

vreemde laatste zin trouwens

diez juist

Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 19:18
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Siska632 schreef:

Groetjes Siska632

vreemde openingszin trouwens

Oud 13-03-2002, 19:26
de communiceerbeer
Oud 13-03-2002, 19:38
Verwijderd
Volgens mij is dit eerder een mededeling

Je zou er beter een vraagstelling van kan maken

Wat wij erbijvoorbeeld van vinden, en waarom wij dat vinden.

En of wij het bijvoorbeeld zelf eens gedaan hebben ofzo (bijvooebeeld bij de Gym)

Ik zelf heb dus wel een keer gekorft balt met de gym, maar goed mij interesseert het niet zo, dus ik vind het niet zo leuk maar goed er zijn mensen die het wel leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 13:23
I am here
I am here is offline
Citaat:
Siska632 schreef:

Groetjes Siska632

korkbal zuigt!!!
voor als je niks beters te doen hebt
Oud 14-03-2002, 13:35
broed
broed is offline
Citaat:
Siska632 schreef:

Groetjes Siska632

als je een wijf ben is het leuk ja..
als jongens het doen vin ik het maar lompe mietjes....
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 23:16
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
fijn die waardering voor korfbal door de die-hards hier ik vind voetbal een kutsport, ben ik nou een eikel.

laatst bij ons op school (cios Sittard) hadden we bij sportspelen ook 7 weken korfbal. Ik vond dat heel gaaf en het is ook veel vermoeiender dan ik dacht. Ik heb het geheel wel goed afgesloten met een 7/6,5/8/6,5
Oud 15-03-2002, 23:38
DJ Incompetent
tralalalala.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 23:40
de communiceerbeer
Citaat:
DJ FLEM schreef:
tralalalala.
*zingt mee*

Oud 16-03-2002, 00:56
Verwijderd
ik vind ik vind ik vind, jij bent egt supersaaaaaiii. Ik vind dat je niet supersaai bent als je op korfbal zit, maar ook niet als je het duf vindt! Ik vind korfbal persoonlijk de dufste sport die er op aarde bestaat! Waarom denk je dat die sport alleen in Nederland en Belgie populair is?????
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 13:49
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
jellerd schreef:
ik vind ik vind ik vind, jij bent egt supersaaaaaiii. Ik vind dat je niet supersaai bent als je op korfbal zit, maar ook niet als je het duf vindt! Ik vind korfbal persoonlijk de dufste sport die er op aarde bestaat! Waarom denk je dat die sport alleen in Nederland en Belgie populair is?????

moet je ooit een spelletje mee doen, zal ik jou wel dekken. Zweten zul je. Duffe sport?? Ja mijn reet, schaken en dammen dat zijn duffe sporten in jouw termen. Maar korfbal is net zo zwaar als voetbal. Al ooit op de korf gegooid, nou dat vereist techniek hoor.
Oud 17-03-2002, 16:22
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
moet je ooit een spelletje mee doen, zal ik jou wel dekken. Zweten zul je. Duffe sport?? Ja mijn reet, schaken en dammen dat zijn duffe sporten in jouw termen. Maar korfbal is net zo zwaar als voetbal. Al ooit op de korf gegooid, nou dat vereist techniek hoor.

Ik heb zelf ook vroeger altijd met school gekorfbald en deed mee aan toernoois enzo. En mijn beste vriendje zat vroeger op korfbal en zijn vader is daar heel goed in, zijn moeder deed het en zijn zus zat erop! En ik ging altijd meekijken, dus ik weet precies wat het is en ik vind er geen kloot aan! Zit gewoon niet genoeg actie in! en dat is mijn mening!

Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 20:13
she_devil
she_devil is offline
kdoe nu met gym project korfbal dwz 3 weken achter elkaar korfballen en ik vind het dus echt niks! kzit zelf op basketbal en dat vind ik persoonlijk veel leuker. daar mag je tenminste schieten als er een verdediger voor je staat, je mag dribbelen, vind ik allemaal veel leuker!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 23:35
Tofke_H
Tofke_H is offline
de communiceerbeer en DJ FLEM,

jullie offtopic gechat wordt niet in dank genomen. Ga voor dergelijke dingen naar een chat. (s.com heeft er trouwens ook eentje). Bij herhaling ga ik me genoodzaakt zien om jullie tijdelijk de toegang tot het forum te verbieden (lees bannen). Dank u.
Oud 20-03-2002, 12:28
DJ Incompetent
Citaat:
Tofke_H schreef:

jullie offtopic gechat wordt niet in dank genomen. Ga voor dergelijke dingen naar een chat. (s.com heeft er trouwens ook eentje). Bij herhaling ga ik me genoodzaakt zien om jullie tijdelijk de toegang tot het forum te verbieden (lees bannen). Dank u.
waarom is deze topic dan nog open?

Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 12:53
@pie
@pie is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:

sorry dat ik het topic meteen in de eerste reply heb vern**kt, maar dit is sowiezo een beetje een kinderachtig (Siska632, 11 - Lid) topic.. zo van 'ik lekker wel en jij lekker niet lekker puh uh'...

imho had ie allang gesloten moeten worden, want het is en blijft een mededeling

dus in het geval van nutteloze topic -> nutteloze chat lijkt een slotje me voldoende.. maar ik ben dan ook geen forumbaas
Oud 20-03-2002, 14:16
DJ Incompetent
Citaat:
@pie schreef:
sorry dat ik het topic meteen in de eerste reply heb vern**kt, maar dit is sowiezo een beetje een kinderachtig (Siska632, 11 - Lid) topic.. zo van 'ik lekker wel en jij lekker niet lekker puh uh'...

imho had ie allang gesloten moeten worden, want het is en blijft een mededeling

dus in het geval van nutteloze topic -> nutteloze chat lijkt een slotje me voldoende.. maar ik ben dan ook geen forumbaas
stimmt!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 15:00
de communiceerbeer
sowwy

maar het was vooral om het gesloten te laten worden
Oud 20-03-2002, 17:50
tacidvs
tacidvs is offline
Nog een keer voor alle voetballen onder ons: Bij korfbal worden er géén scheidsrechters afgebroken, géén vechtpartijen onder spelers gehouden. Ook hebben de topclubs geen tekort van miljoenen euro's. Moet je voor de grap eens naar een topklassewedstrijd gaan, voor vijf gulden mag je naar binnen. Daarna mag je zeggen of er te weinig actie in zit, want als je de wedstrijden van een vriendje van vroeger met eredivisievoetbal gaat vergelijken, tsja...

Ik blijf het ook gek vinden dat iedereen zo allergisch reageert op de zin: 'Ik korfbal'. Vraag me af hoe dat komt. Vind je het dan gek als er iemand een zinloze topic opent als deze? Ik denk dat diegene dat gewoon voor zijn/haar vermaak heeft gedaan. Lekker de domheid van voetballers etaleren...
Oud 20-03-2002, 18:52
Finntroll
Finntroll is offline
Wat hebben we nou aan dit topic
Zij is dol op korfbal, SOW?!?! IS dat niet gewoon een mededeling, waar blijkkbaar erg weinig mensen zin in hebben om serieus op in te gaan?!

Volgende week hebben we van alle sporten zo'n topic, en die mogen dan zeker ook blijven staan?!

Blijft dit topic nou alleen open, om een kind van 11 niet teleur te stellen ofzo!??!
Oud 20-03-2002, 18:55
DJ Incompetent
waar blijft dat slotje?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 08:21
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
Nog een keer voor alle voetballen onder ons: Bij korfbal worden er géén scheidsrechters afgebroken, géén vechtpartijen onder spelers gehouden. Ook hebben de topclubs geen tekort van miljoenen euro's. Moet je voor de grap eens naar een topklassewedstrijd gaan, voor vijf gulden mag je naar binnen. Daarna mag je zeggen of er te weinig actie in zit, want als je de wedstrijden van een vriendje van vroeger met eredivisievoetbal gaat vergelijken, tsja...

Ik blijf het ook gek vinden dat iedereen zo allergisch reageert op de zin: 'Ik korfbal'. Vraag me af hoe dat komt. Vind je het dan gek als er iemand een zinloze topic opent als deze? Ik denk dat diegene dat gewoon voor zijn/haar vermaak heeft gedaan. Lekker de domheid van voetballers etaleren...
Man ik ben een keer bij zo een topwedstrijd geweest en ik kan je vertellen dat ik van verveling maar wat in die kantine ben gaan drinken met van die foute mensen erin! Niet iedereen vindt korfbal kewl! Deal with it en ga ons niet proberen over te halen tot iets wat ik zo grondig haat!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 08:58
@pie
@pie is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Lekker de domheid van voetballers etaleren...
ik speel volleybal

en zoals ik al zei: het is een kinderachtige mededeling. open een topic met 'wie korfbalt er hier nog meer' als je er zo graag over wil praten..
Oud 21-03-2002, 10:09
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
tacidvs schreef:

Nope, dat gebeurt NOG niet. In het begin toen er voetbal bestond gebeurde dat ook niet. Hetgene dat jij opnoemt over voetbal is het spijtige nadelige gevolg van de bekendheid. Stel dat Korfbal (wat ik persoon zeker een leuke sport vind) ook een heel stuk beroemder wordt, dan gaat dat ook daar gebeuren.

Oud 21-03-2002, 17:57
tacidvs
tacidvs is offline
Ik zou het anders willen stellen, nl: Korbal wordt door aardigere mensen beoefend. Ik zal nu even iets proberen. Bij ons in het dorp, (in the middle of NOWHERE) zitten op de voetbalclubs veel jongens (100%?). Ook komen ze uit de sociale milieus waar agressie meer voorkomt dan in het sociale milieu waar de korballers uit komen. Ik denk dat die twee dingen, mensen uit non-agressieve milieus en meer meisjes korfbal minder agressief maken. Het heeft naar mijn mening niet direct iets met beroemdheid te maken. Indirect: Korbal is, we hebben het gelezen in diverse topics hierboven, voor mietjes. Dus is het grote publiek er niet op gebrand zich er mee in te laten.
Oud 22-03-2002, 19:06
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik vind dat tacidvs een belangrijk punt aanhaalt. Over de rellen bij voetbal heb ik zo mijn eigen ideeën en daar laat ik me hier niet over uit, maar het is hier geen voetbalforum. Dus leer andere sporten ook maar eens waarderen. En als iemand anders onderwaterhockey geweldig vindt, dan mag hij daar ook een topic over openen, mits het niet slechts een mededeling is.

Wat ik denk is dat de agressie een stuk minder is door vrouwen als medespelers. Zij kunnen ook agressief spelen, maar brengt bij mannen het besef naar boven dat ze aardig moeten zijn voor vrouwen, dus wordt de agressie minder. Ik geloof ook niet dat korfbal evenveel agressie kan kennen als voetbal bij dezelfde populariteit.
Oud 22-03-2002, 19:23
DJ Incompetent
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
ik vind dat tacidvs een belangrijk punt aanhaalt. Over de rellen bij voetbal heb ik zo mijn eigen ideeën en daar laat ik me hier niet over uit, maar het is hier geen voetbalforum. Dus leer andere sporten ook maar eens waarderen. En als iemand anders onderwaterhockey geweldig vindt, dan mag hij daar ook een topic over openen, mits het niet slechts een mededeling is.

Wat ik denk is dat de agressie een stuk minder is door vrouwen als medespelers. Zij kunnen ook agressief spelen, maar brengt bij mannen het besef naar boven dat ze aardig moeten zijn voor vrouwen, dus wordt de agressie minder. Ik geloof ook niet dat korfbal evenveel agressie kan kennen als voetbal bij dezelfde populariteit.

ik vind korfbal echt super, ik zit er zelf ook op en als je denkt dat korfbal supersaai is dan ben je zelf supersaai !!!!

zeg nou eerlijk, das toch nix om over te discussieren...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 22:36
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
ik vind korfbal echt super, ik zit er zelf ook op en als je denkt dat korfbal supersaai is dan ben je zelf supersaai !!!!

zeg nou eerlijk, das toch nix om over te discussieren...
nee daarom haal ik een discussiepunt aan.
Oud 22-03-2002, 23:13
DJ Incompetent
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
nee daarom haal ik een discussiepunt aan.

das goed van je

ik ben zelf niet goed genoeg op de hoogte van korfbal om daar nuttig over te discussieren, dus ik zal m'n mond houden (zul je wel blij mee zijn ).
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 17:53
juppeltje
juppeltje is offline
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA echt waar? korf - Bal?
Oud 24-03-2002, 22:01
d@nny
d@nny is offline
hoe zal ik beginnen,er zijn hier een paar sukkels die hier zitten te zeggen dat korfbal een mietjessport is,sommige vinden dit dan weer kei saai, of stom of duf!
da zijn natuurlijk mensen die d'er niks van kennen of kunnen!ik lach die mensen toch wel uit, wij amuseren ons en dat belangrijkste!! ge kunt er natuurlijk ni van houden, das normaal maar al die belachelijke reacties, tjeezes en degene die zegt da dat eeen duffe sport is, zal het waarschijnlijk nog geen helft uithoude!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 22:06
Verwijderd
Citaat:
d@nny schreef:
hoe zal ik beginnen,er zijn hier een paar sukkels die hier zitten te zeggen dat korfbal een mietjessport is,sommige vinden dit dan weer kei saai, of stom of duf!
da zijn natuurlijk mensen die d'er niks van kennen of kunnen!ik lach die mensen toch wel uit, wij amuseren ons en dat belangrijkste!! ge kunt er natuurlijk ni van houden, das normaal maar al die belachelijke reacties, tjeezes en degene die zegt da dat eeen duffe sport is, zal het waarschijnlijk nog geen helft uithoude!
ja kool ben jij, maar ik lach jou uit!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 06:43
DJ Incompetent
Citaat:
d@nny schreef:
stoere post van je
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 10:39
tacidvs
tacidvs is offline
Je hoeft geen hoofdklasse te spelen... Je mag ook wat lager beginnen. Ik ken mensen met de conditie van een zak hooi die korfballen.
Oud 25-03-2002, 10:39
tacidvs
tacidvs is offline
Je hoeft geen hoofdklasse te spelen... Je mag ook wat lager beginnen. Ik ken mensen met de conditie van een zak hooi die korfballen.
Oud 25-03-2002, 16:05
de communiceerbeer
Citaat:
DJ FLEM schreef:

stoere post van je
ultracoole post zelfs

Oud 25-03-2002, 17:31
als het ware salsa
als het ware salsa is offline
Citaat:
d@nny schreef:
heel goed jongen, bijt van je af zoals het je geleerd is

Oud 25-03-2002, 17:35
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik korfbal een slome sport vind, waar voornamelijk iedereen maar balletje staat af te wachten. Nooit een mooie actie of worp.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 18:30
DJ Incompetent
Citaat:
darkshooter schreef:
Ik moet zeggen dat ik korfbal een slome sport vind, waar voornamelijk iedereen maar balletje staat af te wachten. Nooit een mooie actie of worp.
dat mag je niet zeggen, dan ben je een sukkel
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 19:55
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
hap
Ja, goed zo. Ging dit net ergens heen....
Reageren

Regels voor berichten