Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik zou toch proberen om het jaar uit te doen, ook al volg je ergens maar een cursus. Als je gaat werken, zal het veel moeilijker zijn om er volgend schooljaar weer in te komen qua studietempo en ik ken mensen genoeg die daardoor niet aan een diploma geraken (mede door andere redenen hoor!).
Probeer je te heroriënteren wat je studiekeuze voor het volgend jaar betreft en stel weer alle mogelijkheden open, zou ik zeggen. Veel succes op je zoektocht! |
![]() |
|
Kun je die richting niet aan een andere universiteit doen?
Ik snap ook wel dat het dan weer een heel gedoe wordt...moet je waarschijnlijk weer gaan verhuizen enzo. Anders zou ik nu gewoon doorgaan, ofwel met wat je nu doet, ofwel met gewoon rechten en dan je p halen en dan eventueel volgend jaar een andere studie. Want het is nu net te laat om te stoppen (wat de ibg en stufi betreft dan he) Maar als je het echt heel erg vindt wat je nu aan t doen bent, zou ik me daar niet zo veel van aantrekken en gewoon stoppen, stufi stopzetten, dan heb je nog voor 3,5 jaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Niet in Nederland....? Nu word ik echt nieuwsgierig! *PMTJE!*
Maar goed ik zou ook overstappen op gewoon recht om dit jaar af temaken, verder een beetje werken en doen wat ik leuk zou vinden. Ondertussen heb je dan inderdaad gewoon lekker de tijd om je orienteren wat je volgend jaar wilt..!
|
![]() |
Nog een PM.
*denkt dat Gauloises er ondertussen wel spijt van heeft dat hij dit zo heeft neergezet..* Waarom zet je eigenlijk niet gewoon neer wat je wel studeert?
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus eerst even kijken waar je het over hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En inderdaad, NN - het heeft niets te maken met de makkelijkste dingen van beide studies, ofzo. Het is gewoon een volledige dubbelstudie die zes jaar duurt en waarin je een bijna veertigurige collegeweek hebt. Het is bikkelen, dat kunnen wij luie rechtenflikkers niet zeggen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Bestaat er een studie Russisch? Korpiklaani | 11 | 18-09-2013 19:26 | |
Studeren |
Cum Laude geslaagd maar geen enkele studie leuk e.p. | 12 | 30-01-2012 20:21 | |
Studeren |
Bezig aan tweede studie, misschien niet de juiste keus Grey Night | 0 | 03-11-2011 21:39 | |
Studeren |
Andere studie lol_nl | 2 | 21-09-2010 18:00 | |
Algemene schoolzaken |
tips gevraagd voor bekender maken van studie hazel_oud | 11 | 17-09-2004 11:48 | |
Liefde & Relatie |
Studie verenigd met een relatie. Vrouw1986 | 28 | 26-05-2004 10:36 |