Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2003, 14:35
suikerprinses
suikerprinses is offline

Sprak net mijn ex.. Het is nu 2 maanden uit tussen ons, en we hebben 6 maanden een best wel intensieve relatie gehad. Hij is weer terug bij zijn ex, waarmee ie voor mij iets van 5 maanden had gehad. Hij zei altijd tegen mij dat ie haar nooit, maar dan ook nooit, terug zou nemen. In de tijd dat wij wat hadden, zat zij in Parijs... Hij heeft me dus gewoon gebruikt als tijdopvulling, om daarna weer bij haar terug te komen. Is dat niet een beetje heel erg gemeen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2003, 14:39
pyres74
pyres74 is offline
hoe weet je nou zeker dat hij jou als tijdopvullig heeft gebruikt?
heeft hij dat zelf gezegd... dat lijkt me sterk namelijk
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 14:42
Verwijderd
Hoe hypocriet...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 15:01
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Flindertje schreef op 28-09-2003 @ 15:35:

Sprak net mijn ex.. Het is nu 2 maanden uit tussen ons, en we hebben 6 maanden een best wel intensieve relatie gehad. Hij is weer terug bij zijn ex, waarmee ie voor mij iets van 5 maanden had gehad. Hij zei altijd tegen mij dat ie haar nooit, maar dan ook nooit, terug zou nemen. In de tijd dat wij wat hadden, zat zij in Parijs... Hij heeft me dus gewoon gebruikt als tijdopvulling, om daarna weer bij haar terug te komen. Is dat niet een beetje heel erg gemeen?
Je trekt wel erg snel je conclusies.....

Kennelijk geef je niet genoeg om hem, om hem zijn geluk te gunnen met iemand anders...
Oud 28-09-2003, 15:02
Angeles
Angeles is offline
Het is lullig, maar bedenk maar dat hun relatie ook niet zo heel veel voorstelt als het is zoals jij denkt. Als zij voor hem zo de moeite waard is dan zou hij wel gewoon op haar gewacht hebben zonder dat hij iemand nodig had om de tijd op te vullen.

Of misschien is hij wel gewoon zo zelfzuchtig en dan kun je helemaal blij zijn dat je van hem af bent.

Hoe rot het ook is, hou jezelf dat maar voor.
Oud 28-09-2003, 15:06
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 28-09-2003 @ 16:01:

Kennelijk geef je niet genoeg om hem, om hem zijn geluk te gunnen met iemand anders...
Wat een onzin, zeg.

Als je relatie net uit is en je hebt daar verdriet om dan ben je echt geen egoïst als je niet loopt te juichen als hij een ander heeft, op zo'n moment mag je best even aan jezelf denken.
Oud 28-09-2003, 15:24
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Angeles schreef op 28-09-2003 @ 16:06:
Wat een onzin, zeg.

Als je relatie net uit is en je hebt daar verdriet om dan ben je echt geen egoïst als je niet loopt te juichen als hij een ander heeft, op zo'n moment mag je best even aan jezelf denken.
Tuurlijk mag je best verdrietig zijn.... Dat is het punt ook helemaal niet.... Maar als je het geluk van iemand anders niet gunt omdat hij dat met iemand anders wilt delen is dat naar mijn kennis van de definitie van egoïstme, egoïstisch...
Oud 28-09-2003, 15:42
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 28-09-2003 @ 16:24:
Tuurlijk mag je best verdrietig zijn.... Dat is het punt ook helemaal niet.... Maar als je het geluk van iemand anders niet gunt omdat hij dat met iemand anders wilt delen is dat naar mijn kennis van de definitie van egoïstme, egoïstisch...
Ik denk niet dat het met gunnen iets te maken heeft, maar met het feit dat jij iets had willen opbouwen met die persoon en dat je die persoon mist, dan is het gewoon ronduit pijnlijk om diegene in de armen van een ander te zien en dan is het erg moeilijk om die gevoelens opzij te zetten. Ik denk dat dat wel voor de meeste mensen geldt.

In dit geval komt er ook nog een heleboel kwaadheid bij, ook omdat hij kennelijk niet eerlijk is geweest. Hij heeft geen relatie meer met de topicstarter en is vrij om iets te beginnen met wie hij wil, maar het steekt dan wel als het zo'n situatie is...een ex die precies tijdens die andere relatie afwezig is en die nu plotseling weer in beeld verschijnt en nu opeens weer de nummer een is.

Ik kan me dat best goed voorstellen.
Oud 28-09-2003, 16:06
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 28-09-2003 @ 16:24:
Je mag pas met de grote mensen meepraten als je zelf een relatie hebt gehad
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 16:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Chimera schreef op 28-09-2003 @ 17:06:
Je mag pas met de grote mensen meepraten als je zelf een relatie hebt gehad
Oud 28-09-2003, 16:12
Thomas
Thomas is offline
En wat dan nog? Ik snap best dat het moeilijk voor je is.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 18:45
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ja.. maar.. Toen wij iets hadden, heeft zij er bijna van alles aan gedaan om ons uit elkaar te krijgen. Dan krijg je gewoon een hekel aan iemand. *Mn ex blijkbaar niet, maar goed * En ik gun hem zijn geluk wel hoor, maar niet met haar!
Aan de andere kant.. Heb mn moeder even het msngesprek laten lezen, en zij is er heilig van overtuigd dat hij mij terug wil *Ja hoor, mam, tuurlijk..* Omdat ie steeds zit te zeiken over de jongens die ik leuk vind.. Mannen?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 18:50
Verwijderd
Het is pas 2 maanden uit. Jullie hebben allebei liefdesverdriet, maar willen dat nu niet meer weten. Daarom hebben jullie jezelf wijs gemaakt dat je alweer verliefd bent op iemand anders. Je vriend is eigenlijk nog verliefd op jou, maar hij wil dat niet weten, daarom heeft hij iets met dat meisje. Jij zelf dacht dat je verliefd was op je nieuwe vriend, maar eigenlijk heb je hem alleen maar gebruikt om je ex proberen te vergeten. Zie ook DIT topic. Dat is een tikkeltje ondoordacht van jullie en het is ontzettend sneu voor jullie huidige 'partners' (hoewel zijn vriendin het wel verdiend heeft), maar hoogstwaarschijnlijk zijn jullie nog lang niet over elkaar heen.
Gezien jullie nieuwe relaties niets voorstellen en alleen maar bedoeld zijn om elkaar te vergeten, is het in mijn ogen raadzaam deze te beëindigen en weer iets met elkaar te nemen. (Ik weet niet precies wat er fout ging in jullie relatie, maar als de aanleiding niet al te ernstig was moet het toch weer goed kunnen komen tussen jullie.)

Deze theorie heb ik bedacht ervanuitgaande dat jouw moeder gelijk heeft.

Suc6.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 17:24
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
perseus schreef op 28-09-2003 @ 19:50:
Het is pas 2 maanden uit. Jullie hebben allebei liefdesverdriet, maar willen dat nu niet meer weten. Daarom hebben jullie jezelf wijs gemaakt dat je alweer verliefd bent op iemand anders. Je vriend is eigenlijk nog verliefd op jou, maar hij wil dat niet weten, daarom heeft hij iets met dat meisje. Jij zelf dacht dat je verliefd was op je nieuwe vriend, maar eigenlijk heb je hem alleen maar gebruikt om je ex proberen te vergeten. Zie ook DIT topic. Dat is een tikkeltje ondoordacht van jullie en het is ontzettend sneu voor jullie huidige 'partners' (hoewel zijn vriendin het wel verdiend heeft), maar hoogstwaarschijnlijk zijn jullie nog lang niet over elkaar heen.
Gezien jullie nieuwe relaties niets voorstellen en alleen maar bedoeld zijn om elkaar te vergeten, is het in mijn ogen raadzaam deze te beëindigen en weer iets met elkaar te nemen. (Ik weet niet precies wat er fout ging in jullie relatie, maar als de aanleiding niet al te ernstig was moet het toch weer goed kunnen komen tussen jullie.)

Deze theorie heb ik bedacht ervanuitgaande dat jouw moeder gelijk heeft.

Suc6.
Als je dit mijn ex ook nog even wijsmaakt, ben ik je heel dankbaar
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Flindertje schreef op 29-09-2003 @ 18:24:
Als je dit mijn ex ook nog even wijsmaakt, ben ik je heel dankbaar
Laat hem dat lezen . Het verschijnsel komt echt héél vaak voor.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 13:57
suikerprinses
suikerprinses is offline
En als ik nou heel hard een blauwtje loop...? *Oooh, het verlegen meisje komt weer naar boven.* Eigenlijk is mn ex ook nog een klootzak, maar toch zooo leuk
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Flindertje schreef op 30-09-2003 @ 14:57:
En als ik nou heel hard een blauwtje loop...? *Oooh, het verlegen meisje komt weer naar boven.* Eigenlijk is mn ex ook nog een klootzak, maar toch zooo leuk
Het is niet echt zeker of hij jou als 'tijdsopvulling' heeft gebruikt, bovendien zal hij het zeker niet moedwillig hebben gedaan. Heb je nog verdere aanleidingen om hem een klootzak te vinden?
Een blauwtje lopen is trouwens helemaal niet zo erg. Je moet het iig uit maken met je huidige vriend want dit is niet aardig van jou tegenover hem.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 19:38
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ik heb mn vriendje vandaag de deur uitgezet... *Om het maar even netjes te formuleren* Vond het gewoon niet eerlijk tegenover hem, aangezien hij mij wel heel leuk vond, en ik dus niet gek was op hem.
Mn ex is een klootzak omdat ie vreemd is gegaan op vakantie, en omdat ie nu dus weer bij zijn ex is..
Gewoon.. Tis een klootzak want toen ik m vertelde over mn nieuwe vriendje; helemaal vragen hoe het kon enzow, en dat ik snel weer verliefd kon worden blabla... En wat ik in deze gozer zag?
Tsjongejonge.. als hij nix om me geeft, boeit hem dat tog niet?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 20:07
Verwijderd
*zucht* mannen

*zucht* vrouwen

*zucht* mensen!!!!!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 20:07
Verwijderd
Goed dat je het uitgemaakt hebt.
Ik denk dat je idd reden genoeg hebt om je ex te haten, voorlopig wordt dat niets meer...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 08:19
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Flindertje schreef op 30-09-2003 @ 20:38:

Tsjongejonge.. als hij nix om me geeft, boeit hem dat tog niet?
Wat zeg jij Perseus? Vind je de beste raadgever *kwijlt tegen beeldscherm *
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 08:21
Punkygirl
Punkygirl is offline
aaaah sterkte meid.
Zoals ik dit lees is het idd best lullig maar je kan het het beste aan hem vragen hoe het nou zit.. dan weet je het iig of hij je als tijdopvulling heeft gebruikt.

Sterkte*knuf*
Oud 01-10-2003, 09:23
Verwijderd
Ik heb ooit iets soortgelijks meegemaakt.
Mijn exvriendje had voor mij een soort sexvriendinnetje gehad. Ze zat in het leger en zat de hele week op de basis dus het was niet echt makkelijk iets te beginnen. Toen hij wat met mij kreeg kwam hij haar tegen op vakantie. Ze had nu een auto dus kon makkelijk op en neer voortaan. En je raad het al ik werd aan de kant gezet.
Het was ten eerste een grote deuk voor mijn ego omdat zij in mijn ogen echt een dom wijf was. En ten tweede vond ik hem echt heel leuk, dus echt een fijne ervaring was het niet.
Natuurlijk liet ik dat niet merken, en mijn boycot-actie ging van start! Zoals ik van tevoren had bedacht kwam hij na een maand al tot de conclusie dat ik veel leuker was. Hij ging weer bellen en smsen, hij wilde afspreken, en hij maakte het uit met haar. Natuurlijk heb ik hem nog een paar maanden laten kruipen!

Conclusie: boycotten die handel. Laat hem zien wat hij mist, maar dring het hem niet op. En doe vooral alsof je al lang over hem heen bent!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 10:34
SpLaTTeRuleZz
SpLaTTeRuleZz is offline
Echt triest zo'n gast! Ik heb ook een tijd geleden in mijn relatie van die domme dingen gedaan maar hoe langer je heb hoe meer je gaat beseffen dat zulke dingen echt dom zijn.

Ik zou gewoon proberen die jongen te vergeten, ik bedoel meestal is het zo als hij 1 keer zoiets flikt waarom zou hij dat dan niet vaker doen?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 12:38
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-10-2003 @ 10:23:
Conclusie: boycotten die handel. Laat hem zien wat hij mist, maar dring het hem niet op. En doe vooral alsof je al lang over hem heen bent!
Maar hoe boycot ik die aap? Misschien 1 voordeeltje, we werken af en toe samen, dus we zien elkaar sowieso af en toe.. Maar ja, ik wil dus inderdaad niet dat het opdringerig overkomt. Zucht.. HELLUP
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2003, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Flindertje schreef op 01-10-2003 @ 13:38:
Maar hoe boycot ik die aap? Misschien 1 voordeeltje, we werken af en toe samen, dus we zien elkaar sowieso af en toe.. Maar ja, ik wil dus inderdaad niet dat het opdringerig overkomt. Zucht.. HELLUP
Ik en mijn ex werkten ook nog samen toen. Je moet gewoon wel normaal doen, maar geen diepe interesse tonen, en niet laten merken dat je hem mist. Niet praten over 'jullie' ook al wil je heel graag weten hoe hij er over denkt. En als het werkt gaat hij denken dat hij je nu echt kwijt is, en zich afvragen of het wel de juiste keuze was. Je moet het wel volhouden, maar als hij nog een beetje twijfels heeft werkt het.. ALTIJD!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 14:02
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 30-09-2003 @ 20:07:
*zucht* mannen

*zucht* vrouwen

*zucht* mensen!!!!!

*zucht* liefde
Oud 01-10-2003, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Flindertje schreef op 01-10-2003 @ 15:09:
**party**

hij gaat het wijf dumpen
Nu al?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Charlie1704 schreef op 30-09-2003 @ 21:07:
*zucht* mensen!!!!!
Samen misantroop zijn?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Flindertje schreef op 28-09-2003 @ 15:35:

ja. dat is heel erg gemeen. niet een beetje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten