Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het is lullig, maar bedenk maar dat hun relatie ook niet zo heel veel voorstelt als het is zoals jij denkt. Als zij voor hem zo de moeite waard is dan zou hij wel gewoon op haar gewacht hebben zonder dat hij iemand nodig had om de tijd op te vullen.
Of misschien is hij wel gewoon zo zelfzuchtig en dan kun je helemaal blij zijn dat je van hem af bent. Hoe rot het ook is, hou jezelf dat maar voor.
||
![]() |
Citaat:
Als je relatie net uit is en je hebt daar verdriet om dan ben je echt geen egoïst als je niet loopt te juichen als hij een ander heeft, op zo'n moment mag je best even aan jezelf denken.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
In dit geval komt er ook nog een heleboel kwaadheid bij, ook omdat hij kennelijk niet eerlijk is geweest. Hij heeft geen relatie meer met de topicstarter en is vrij om iets te beginnen met wie hij wil, maar het steekt dan wel als het zo'n situatie is...een ex die precies tijdens die andere relatie afwezig is en die nu plotseling weer in beeld verschijnt en nu opeens weer de nummer een is. Ik kan me dat best goed voorstellen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja.. maar.. Toen wij iets hadden, heeft zij er bijna van alles aan gedaan om ons uit elkaar te krijgen. Dan krijg je gewoon een hekel aan iemand. *Mn ex blijkbaar niet, maar goed
![]() Aan de andere kant.. Heb mn moeder even het msngesprek laten lezen, en zij is er heilig van overtuigd dat hij mij terug wil *Ja hoor, mam, tuurlijk..* Omdat ie steeds zit te zeiken over de jongens die ik leuk vind.. Mannen? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is pas 2 maanden uit. Jullie hebben allebei liefdesverdriet, maar willen dat nu niet meer weten. Daarom hebben jullie jezelf wijs gemaakt dat je alweer verliefd bent op iemand anders. Je vriend is eigenlijk nog verliefd op jou, maar hij wil dat niet weten, daarom heeft hij iets met dat meisje. Jij zelf dacht dat je verliefd was op je nieuwe vriend, maar eigenlijk heb je hem alleen maar gebruikt om je ex proberen te vergeten. Zie ook DIT topic. Dat is een tikkeltje ondoordacht van jullie en het is ontzettend sneu voor jullie huidige 'partners' (hoewel zijn vriendin het wel verdiend heeft), maar hoogstwaarschijnlijk zijn jullie nog lang niet over elkaar heen.
Gezien jullie nieuwe relaties niets voorstellen en alleen maar bedoeld zijn om elkaar te vergeten, is het in mijn ogen raadzaam deze te beëindigen en weer iets met elkaar te nemen. (Ik weet niet precies wat er fout ging in jullie relatie, maar als de aanleiding niet al te ernstig was moet het toch weer goed kunnen komen tussen jullie.) Deze theorie heb ik bedacht ervanuitgaande dat jouw moeder gelijk heeft. Suc6. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een blauwtje lopen is trouwens helemaal niet zo erg. Je moet het iig uit maken met je huidige vriend want dit is niet aardig van jou tegenover hem. |
![]() |
|
Ik heb mn vriendje vandaag de deur uitgezet... *Om het maar even netjes te formuleren* Vond het gewoon niet eerlijk tegenover hem, aangezien hij mij wel heel leuk vond, en ik dus niet gek was op hem.
Mn ex is een klootzak omdat ie vreemd is gegaan op vakantie, en omdat ie nu dus weer bij zijn ex is.. ![]() Gewoon.. Tis een klootzak want toen ik m vertelde over mn nieuwe vriendje; helemaal vragen hoe het kon enzow, en dat ik snel weer verliefd kon worden blabla... En wat ik in deze gozer zag? Tsjongejonge.. als hij nix om me geeft, boeit hem dat tog niet? |
![]() |
|
aaaah sterkte meid.
Zoals ik dit lees is het idd best lullig maar je kan het het beste aan hem vragen hoe het nou zit.. dan weet je het iig of hij je als tijdopvulling heeft gebruikt. Sterkte*knuf*
|
Verwijderd
|
Ik heb ooit iets soortgelijks meegemaakt.
Mijn exvriendje had voor mij een soort sexvriendinnetje gehad. Ze zat in het leger en zat de hele week op de basis dus het was niet echt makkelijk iets te beginnen. Toen hij wat met mij kreeg kwam hij haar tegen op vakantie. Ze had nu een auto dus kon makkelijk op en neer voortaan. En je raad het al ik werd aan de kant gezet. Het was ten eerste een grote deuk voor mijn ego omdat zij in mijn ogen echt een dom wijf was. En ten tweede vond ik hem echt heel leuk, dus echt een fijne ervaring was het niet. Natuurlijk liet ik dat niet merken, en mijn boycot-actie ging van start! ![]() ![]() Conclusie: boycotten die handel. Laat hem zien wat hij mist, maar dring het hem niet op. En doe vooral alsof je al lang over hem heen bent! ![]() |
![]() |
|
Echt triest zo'n gast! Ik heb ook een tijd geleden in mijn relatie van die domme dingen gedaan maar hoe langer je heb hoe meer je gaat beseffen dat zulke dingen echt dom zijn.
Ik zou gewoon proberen die jongen te vergeten, ik bedoel meestal is het zo als hij 1 keer zoiets flikt waarom zou hij dat dan niet vaker doen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Nog bevriend met zijn ex... ~Lin | 6 | 20-08-2015 06:25 | |
Liefde & Relatie |
Brief voor ex-vriendin niet of wel versturen? Spray rebel | 52 | 08-10-2004 19:15 | |
Liefde & Relatie |
Probleem met ex... kimmetje100 | 18 | 03-09-2004 18:09 | |
Liefde & Relatie |
Beste keuze tot nu toe Dinootje | 11 | 22-06-2004 13:16 | |
Liefde & Relatie |
weer contact met zijn ex :S krummie | 10 | 22-07-2003 08:34 | |
Liefde & Relatie |
exvriendin van mijn vriend.... Ellennnn | 5 | 12-12-2002 07:17 |