Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2003, 17:10
bealzebub
bealzebub is offline
Wie vindt het ook een niet zo geweldige kl*te partij (zacht uitgedrukt)
Denk eraan dat we dankzij de VVD geen studiefinanciering meer krijgen, geen ov, geen fatsoenlijk pensioen, mensen die thuishulp hebben krijgen minder geld en ga zo maar door. Stelletje oenen...
Ik ga op de PvdA stemmen die zijn tenminste normaal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2003, 17:11
Verwijderd
Citaat:
bealzebub schreef op 28-09-2003 @ 18:10:
Wie vindt het ook een niet zo geweldige kl*te partij (zacht uitgedrukt)
Denk eraan dat we dankzij de VVD geen studiefinanciering meer krijgen, geen ov, geen fatsoenlijk pensioen, mensen die thuishulp hebben krijgen minder geld en ga zo maar door. Stelletje oenen...
Ik ga op de PvdA stemmen die zijn tenminste normaal
geen studiefinanciering/OV meer??????
zijn ze gek ofzo
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:12
Forza_vitess
Forza_vitess is offline
vertel es waar jij je studie financiering aan besteed (en dan zal jij wel weer natuurlijk iemand zijn die zijn schoolboeke school enz alles voor betaald) maar 9 van de 10 mensen gebruiken het om drugs en alcohol van te kopen, dus afschaffen! en er een lening van maken
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:12
Chimera
Chimera is offline
Riiight

Bos is een loser, bij de Algemene Beschouwingen had 'ie, behalve een hele hoop cliches, helemaal niks in te brengen.

Kijk, het is kut dat er bezuinigd moet worden, maar we KUNNEN niet anders. Je kunt wel leuk populair gaan doen en ten koste van het begrotingstekort geld over de balk gaan smijten, maar dat is gewoon geen oplossing.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:13
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 28-09-2003 @ 18:11:
geen studiefinanciering/OV meer??????
zijn ze gek ofzo
Nee, hij/zij zwetst. Het CPB heeft het doorgerekend, maar het gaat niet ingevoerd worden.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:14
zwoesj
zwoesj is offline
Kom je lekker op tijd mee, dat je op PvdA gaat stemmen.

Maar ik ben het verder wel met je eens. (qua vvd dan)
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:15
bealzebub
bealzebub is offline
ja ja ik ben pas volgend jaar 18 he ik ben ruim op tijd
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:16
bealzebub
bealzebub is offline
btw chimera vindt jij het dan wel normaal wat de vvd, cda en d66 nu aan 't doen zijn? jij bent zeker van dat elitevolk die merken er nix van maar ondertussen....
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:19
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
bealzebub schreef op 28-09-2003 @ 18:16:
btw chimera vindt jij het dan wel normaal wat de vvd, cda en d66 nu aan 't doen zijn? jij bent zeker van dat elitevolk die merken er nix van maar ondertussen....
Zeik niet. Jij woont nog lekker bij pappa en mamma zeker? Denk je dat ik dingen als hypotheekaftrek enzo niet in m'n portmonnnee voel?

Ja, ik vind het normaal dat als je economie in puin ligt, en er tekorten zijn, je dan gaat bezuinigen. Je kunt niet domweg de staatsschuld nog verder op laten lopen!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:20
bealzebub
bealzebub is offline
je kunt 't geld ook niet van de lagere en middelste sociale klasses gaan stelen en van de rijken hun centen afblijven? zeik zelf niet
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:22
bealzebub
bealzebub is offline
en btw nederland heeft altijd bovenaan de top gestaan als het gaat om onderwijs en weten jullie wat? nu staan we onderaan als het gaat om europa! en nu zijn ze nog zo geschift om te gaan bezuinigen op 't onderwijs terwijl ze wél hadden beloofd extra geld uit te trekken voor deze sector. een stelletje leugenaars dát zijn 't.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:23
Verwijderd
ik zou op zich wel zonder stufi kunnen, maar m'n ov kaart kan ik echt niet missen hoor!
maak dan eerst dat f*cking openbaar vervoer gratis of in ieder geval een stuk goedkoper.

tot die tijd:
fuck dat begrotingstekort.
Met citaat reageren
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
bealzebub schreef op 28-09-2003 @ 18:20:
je kunt 't geld ook niet van de lagere en middelste sociale klasses gaan stelen en van de rijken hun centen afblijven? zeik zelf niet
Je weet duidelijk niet waarover je praat. Die 1.70 eigen bijdrage zijn echt peanuts vergeleken met wat je aan belasting betaalt.

En als je denkt dat 'rijke' mensen VVD stemmen zou ik toch eens statestieken gaan bekijken, want het zijn vooral mensen met een eigen bedrijf (zoals de groenteboer) die dat doen, en DIE komen juist in de problemen bij een slechte economie.
Met citaat reageren
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Forza_vitess schreef op 28-09-2003 @ 18:12:
vertel es waar jij je studie financiering aan besteed (en dan zal jij wel weer natuurlijk iemand zijn die zijn schoolboeke school enz alles voor betaald) maar 9 van de 10 mensen gebruiken het om drugs en alcohol van te kopen, dus afschaffen! en er een lening van maken
mannetje, de stufi is minder dan de huur van de meeste studenten. dus de stufi gaat op aan huur.
daarnaast moet iedereen kunnen studeren, dus ook mensen die niet een pappie hebben die fijn hun hele studie gaat betalen. daarvoor is gewoon stufi nodig.
en een lening is onzin; als ik geld moet lenen, ga ik wel naar een bank. en ga nou niet claimen dat je daar rente moet betalen, want dat moet van dat plannetje ook.

btw, de gemiddelde voetbalsupporter drinkt veel meer dan een gemiddelde student.
Oud 28-09-2003, 17:25
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
bealzebub schreef op 28-09-2003 @ 18:22:
en btw nederland heeft altijd bovenaan de top gestaan als het gaat om onderwijs en weten jullie wat? nu staan we onderaan als het gaat om europa!
Nee dat staan we niet *zucht*

Eerst zorgen dat we uit deze neerwaartse spiraal komen, en DAN meer geld uitgeven aan onderwijs. Bovendien was het onlangs nog in het nieuws dat veel onderwijsinstellingen gewoon overheidsgeld teveel hebben dat ze niet kunnen gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:26
bealzebub
bealzebub is offline
soz da's gelul

*ZUCHT*
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:26
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Forza_vitess schreef op 28-09-2003 @ 18:12:
Hou liever je mond over dingen waar je echt helemaal niks vanaf weet. De meeste mensen kunnen hun studie nauwelijks betalen van hun stufi, laat staan hun kamer.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:27
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
bealzebub schreef op 28-09-2003 @ 18:26:
soz da's gelul
Goed, ik ga verder niet in discussie met iemand die denkt mee te kunnen praten, maar nieteens de krant leest.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:28
bealzebub
bealzebub is offline
Citaat:
little nemo schreef op 28-09-2003 @ 18:23:
mannetje, de stufi is minder dan de huur van de meeste studenten. dus de stufi gaat op aan huur.
daarnaast moet iedereen kunnen studeren, dus ook mensen die niet een pappie hebben die fijn hun hele studie gaat betalen. daarvoor is gewoon stufi nodig.
en een lening is onzin; als ik geld moet lenen, ga ik wel naar een bank. en ga nou niet claimen dat je daar rente moet betalen, want dat moet van dat plannetje ook.

btw, de gemiddelde voetbalsupporter drinkt veel meer dan een gemiddelde student.
ben ik 't volledig mee eens...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:29
bealzebub
bealzebub is offline
haha je praat zeker over jezelf?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:42
bealzebub
bealzebub is offline
ma boven alles ik denk dat we er het over eens kunnen zijn dat we nu een heeeeeele kutregering hebben...nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:44
Verwijderd
ja.

hoewel... je kunt alles wel gaan lopen afzeiken. doe er dan ook wat aan
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:50
bealzebub
bealzebub is offline
ik heb al evil plannen...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:52
Verwijderd
haha. het zou wel een stunt zijn zeg, als er even een groepering een staatsgreep zou plegen ofzo. stiekem hoop ik ooit nog zoiets in dit kikkerlandje mee te mogen maken
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 17:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
bealzebub schreef op 28-09-2003 @ 18:42:
ma boven alles ik denk dat we er het over eens kunnen zijn dat we nu een heeeeeele kutregering hebben...nietwaar?
Populistisch gezeik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2003, 18:00
Gothic
Gothic is offline
Ach, ik heb altijd al een hekel gehad aan de VVD of VVD-stemmers... ik bedoel, stem desnoods LPF dan
Oud 28-09-2003, 18:07
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Chimera schreef op 28-09-2003 @ 18:23:
Je weet duidelijk niet waarover je praat. Die 1.70 eigen bijdrage zijn echt peanuts vergeleken met wat je aan belasting betaalt.

En als je denkt dat 'rijke' mensen VVD stemmen zou ik toch eens statestieken gaan bekijken, want het zijn vooral mensen met een eigen bedrijf (zoals de groenteboer) die dat doen, en DIE komen juist in de problemen bij een slechte economie.
Die €1.70 is voor sommige groepen best veel eigenlijk. Uit onderzoek is gebleken dat juist de 'armere' mensen meer naar de dokter gaan dan de 'rijkere'. Dat is niet allemaal onzin, want de 'armere' mensen zijn vaker ziek.
Voor een andere groep is zo'n eigen bijdrage heel nuttig. Wij krijgen hier mensen die alleen maar lopen te zeuren (zijn voor het grootste deel ziekenfonds patiënten) en maar denken dat het niets kost.
Maar in principe ben ik tegen een eigen bijdrage omdat ik vind dat de gezodheidszorg voor iedereen goed toegankelijk moet blijven. Volgens mij kan je net zo goed de premies nog iets omhoog doen. Kun je net zoveel geld binnenkrijgen. Maar of dit ideaal is weet ik niet.
Oud 28-09-2003, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 28-09-2003 @ 19:00:
Ach, ik heb altijd al een hekel gehad aan de VVD of VVD-stemmers... ik bedoel, stem desnoods LPF dan
fuck you. je kent die mensen niet eens

sorry hoor, maar dit soort uitspraken zijn gewoon totaal nergens op gebaseerd.
ik vind alle gothics stom
ik vind alle voetballers stom
ik vind alle mensen met blond haar stom
ik vind alle mensen die in hun profiel zeggen dat ze 38 zijn stom
etc.

Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 28-09-2003 @ 19:00:
LPF? Ik stem nog liever SP.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:15
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Jadie schreef op 28-09-2003 @ 19:14:
LPF? Ik stem nog liever SP.
Prima ...
maar ik wilde duidelijk maken dat als je dom wil stemmen, dat je dan maar beter LPF kan stemmen, dat heb ik liever dan VVD... Zelfde domme ideeen, alleen worden zij niet meer serieus genomen, dus hebben we er geen last meer van
Oud 28-09-2003, 19:18
Verwijderd
Wat mij vooral tegenstaat aan de VVD is het gebrek aan nuancering en fatsoenlijke onderbouwing van hun standpunten. Behoorlijk onwetenschappelijk. Verder erger ik me gewoon aan het hele sfeertje wat er om de VVD en haar leden hangt: een stelletje gearriveerde vijftigers, die het mooi weten te verkopen maar eigenlijk gewoon zo egoïstisch als de pest zijn.

Ik kan de VVD gewoon niet uitstaan omdat het echt zo'n standaardpartijtje is. 'Oh ik ga later waarschijnlijk goed verdienen, dus ik stem maar vast VVD'. Of: 'oh, ik studeer nu bedrijfskunde/economie/etc. dus laat ik maar VVD stemmen'.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-09-2003 @ 20:18:
Wat mij vooral tegenstaat aan de VVD is het gebrek aan nuancering en fatsoenlijke onderbouwing van hun standpunten. Behoorlijk onwetenschappelijk. Verder erger ik me gewoon aan het hele sfeertje wat er om de VVD en haar leden hangt: een stelletje gearriveerde vijftigers, die het mooi weten te verkopen maar eigenlijk gewoon zo egoïstisch als de pest zijn.

Ik kan de VVD gewoon niet uitstaan omdat het echt zo'n standaardpartijtje is. 'Oh ik ga later waarschijnlijk goed verdienen, dus ik stem maar vast VVD'. Of: 'oh, ik studeer nu bedrijfskunde/economie/etc. dus laat ik maar VVD stemmen'.
Zo mooi zou ik het nou ook best willen verwoorden, maar gelukkig doe jij dat al
Oud 28-09-2003, 19:33
Ferrum
Ferrum is offline
Citaat:

Zo erger ik me op mijn beurt weer aan de SP, GL en PvdA, die weten dat er nu onvrede heerst onder een groot gedeelte van de bevolking door de plannen van de regering, en daar nu heel handig daar gebruik van gaan maken door met allemaal kiritiek te komen op de plannen. Zij weten dat ze er nu toch niet aangesproken op kunnen worden. Maar als die partijen aan de macht waren geweest, hadden zij ook ergens op moeten bezuigen. Het is allemaal heel makkelijk om ergens kritiek op te leveren als je er zelf niet op aangesproken kunt worden.
Oud 28-09-2003, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ferrum schreef op 28-09-2003 @ 20:33:
Zo erger ik me op mijn beurt weer aan de SP, GL en PvdA, die weten dat er nu onvrede heerst onder een groot gedeelte van de bevolking door de plannen van de regering, en daar nu heel handig daar gebruik van gaan maken door met allemaal kiritiek te komen op de plannen. Zij weten dat ze er nu toch niet aangesproken op kunnen worden. Maar als die partijen aan de macht waren geweest, hadden zij ook ergens op moeten bezuigen. Het is allemaal heel makkelijk om ergens kritiek op te leveren als je er zelf niet op aangesproken kunt worden.
Ik erger me ook groen en geel aan Jan Marijnissen, ja. En het is voor GL/PvdA ook wel heel makkelijk om kritiek te leveren. De hoogste bomen vangen de meeste wind, dus het is niet zo verwonderlijk dat het kabinet veel kritiek oogst. Maar wat mij gewoon het meest irriteert aan de VVD is dat het echt zo'n graaipartij is...een ander woord heb ik er niet voor.

Het gaat me overigens helemaal niet om die bezuinigingen, gewoon om de algemene sfeer die om de VVD heen hangt.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:47
Ferrum
Ferrum is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-09-2003 @ 20:42:

Het gaat me overigens helemaal niet om die bezuinigingen, gewoon om de algemene sfeer die om de VVD heen hangt.
ZO heeft ieder zijn eigen mening. Maar ik vind de mensen, en ik geloof niet dat jij daarbij hoort, die tegen de VVD zijn ALLEEN omdat ze nu in de regering zitten en het dus niet eens zijn met de bezuinigingsplannen erg zwak. Als je op principiële gronden gewoon tegen de VVD bent, dat is ieders eigen keuze.
Oud 28-09-2003, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ferrum schreef op 28-09-2003 @ 20:47:
ZO heeft ieder zijn eigen mening. Maar ik vind de mensen, en ik geloof niet dat jij daarbij hoort, die tegen de VVD zijn ALLEEN omdat ze nu in de regering zitten en het dus niet eens zijn met de bezuinigingsplannen erg zwak. Als je op principiële gronden gewoon tegen de VVD bent, dat is ieders eigen keuze.
Nouja, ik kan me gewoon niet verenigen met een aantal ideologische overwegingen van ze, zoals hun opvattingen over zwaardere straffen en dergelijke. Ik vind het allemaal zo matig onderbouwd (dat geldt overigens net zo goed voor de SP. Dat is ook veel geschreeuw en weinig wol).

Ik zie niet in waarom ik tegen een partij zou zijn omdat ze in de regering zitten. Ik ben het niet met het regeringsbeleid eens, maar dat reken ik alleen toe aan de VVD-bewindslieden die er op dit moment zitten, niet aan de VVD als ideologische stroming en politieke partij.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 20:08
Ferrum
Ferrum is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-09-2003 @ 20:59:
Nouja, ik kan me gewoon niet verenigen met een aantal ideologische overwegingen van ze, zoals hun opvattingen over zwaardere straffen en dergelijke. Ik vind het allemaal zo matig onderbouwd (dat geldt overigens net zo goed voor de SP. Dat is ook veel geschreeuw en weinig wol).

Ik zie niet in waarom ik tegen een partij zou zijn omdat ze in de regering zitten. Ik ben het niet met het regeringsbeleid eens, maar dat reken ik alleen toe aan de VVD-bewindslieden die er op dit moment zitten, niet aan de VVD als ideologische stroming en politieke partij.
dat bedoelde ik nou juist
Oud 28-09-2003, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Ferrum schreef op 28-09-2003 @ 21:08:
dat bedoelde ik nou juist
Dan zijn we het eens
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 20:25
Ferrum
Ferrum is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-09-2003 @ 21:17:
Dan zijn we het eens
eindelijk iemand die wel iets met me eens is
Oud 28-09-2003, 20:31
Verwijderd
Ach meid....

ga maar wat harder werken voor je centjes, vvd is wijs

Citaat:
bealzebub schreef op 28-09-2003 @ 18:26:
soz da's gelul

*ZUCHT*
Al jouw dwaze woorden spreken van onkennis in de politiek. Ik distancheer mij verder van dit topic, aangezien een normale discussie niet mogelijk schijnt te zijn met een dergerlijke kinderlijke TS.

Laatst gewijzigd op 28-09-2003 om 20:34.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:03
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik vind de VVD echt zo'n rijkemensen-partij met de instelling 'zolang wij maar al ons geld houden, zoeken de wat armere mensen in ons land het maar rustig zelf uit.
Maargoed, ik vind de PvdA niet echt veel beter, ze beloven goude bergen, maar er komt niks van terecht...
Oud 28-09-2003, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Ferrum schreef op 28-09-2003 @ 20:33:
Dat heet oppositie voeren, denk je dat VVD, CDA en D'66 niet hetzelfde zouden doen?
Zonder stufi zou ik niet kunnen vrees ik, ik moet nu al een extra lening afsluiten om m'n collegegeld te betalen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:07
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-09-2003 @ 20:59:
(dat geldt overigens net zo goed voor de SP. Dat is ook veel geschreeuw en weinig wol).
Als de SP al 'veel geschreeuw en weinig wol' is, dan is het met de overige partijen al helemáál droevig gesteld.

ontopic: Tsja, ik heb geen hekel aan de VVD als partij, ik ben het alleen niet met ze eens. Ik onderschrijf hun standpunten totaal niet, daar komt het op neer. Maar ik vind het wel opmerkelijk hoe ze als tweede regeringspartij (in grootte) toch vrij veel van hun programmapunten in het regeerakkoord hebben weten te krijgen, en hoe ze, meer nog dan het CDA, de koers van dit kabinet weten te bepalen. Dat is ze destijds onder Van Agt en Lubbers ook al gelukt. Daar heb ik toch wel (een soort van) respect voor. Maar daarom reken ik dus ook met name de VVD de bezuinigingsplannen aan.
Oud 28-09-2003, 21:08
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:

Gebrek aan onderbouwing van standpunten geloof ik niks van. Als of ze een partij programma hebben en vervolgens niet weten waarom, onzin.

Geariveerde vijtigers? Ik dacht juist dat na de verkiezingen in mei een soort van 'verjonging' was doorgevoerd? In de tweede kkamer althans. En bovendien wat maakt hun leeftijd nu uit? het gaat om wat ze zeggen en niet om hun leeftijd. Of het al dan niet geariveerd zijn. En egoistish? hoezo dat dan? Ze proberen juist de komende generatie (jij en ik) niet te laten opdraaien voor hun schulden. Hoe is dat nu egoistish?

Iedere partij is een standaard partij. ik kan ook wel wat stereotypen over 'treehugging' hippies en GL \ SP over tafel gooien. Iedereen die op de manier beredeneerd, als in jouw 'bedrijfskundestudent' voorbeeld, is fout bezig. of hij nu rechts of licks stemt.

De VVD is geen klote partij.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:11
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 28-09-2003 @ 22:03:
Maargoed, ik vind de PvdA niet echt veel beter, ze beloven goude bergen, maar er komt niks van terecht...
Het CDA heeft ze niet eens de kans gegeven iets te laten zien...
Oud 28-09-2003, 21:18
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Natuurlijk is de vvd nogal een klote partij (we weten allemaal dat je met kl*te erg netjes bent), maar dat vind ik niet omdat er nu bezuinigd word.
Als je de vvd slecht vind omdat er bezuinig word, dan is de pvda ook nogal een slechte keus.
Bos zegt feitelijk hetzelfde als bakellende & de rest van de familie, maar dan wat leuker.

En van die lui die nu heel hard roepen dat er bezuinigd moet worden, met als excuus dat er een te groot begrotingstekort is : er kan ook bezuinigd worden op zaken die niet zoveel mensen nodig hebben, zoals wachtgeld voor ministers. Er kan bezuinig worden op het loon van ministers, op de papierhandel in den haag (de opbrengst van het oud papier dat daar weg komt is genoeg voor een paar gezinnen om goed van te leven).
En je kan natuurlijk de belastingen anders (eerlijker) uitwerken.

Bezuinigen op de wao, de pensioenregelingen, het onderwijs en de zorg geeft de staat snel geld, maar helpt het land zelf niet.

De ministers lijken nu meer bezig te zijn met het regeren van den haag, en hun hele beleid lijkt toegespitst op geld. Ik heb nog geen enkele minister of woordvoerdervan een regeringspartij gehoord over dringendere problemen, zoals de algemene veiligheid en de werkloosheid.

Het is nu meer zo van, het gaat slecht, daarom heb je geen werk, maar omdat het slecht gaat, moet je wel werk vinden, want je krijgt geen uitkering. Lekker logisch.

Trouwens, ik weet niet wat Zalm precies gestudeerd heeft, maar hij moet toch echt zijn economische geschiedenis eens nalezen. Elke economische golf, veroorzaakt door technologische ontwikkelingen, bestaat uit een stijging, een dipje, dan een kleine stijging en een daling van economisch resultaat.

Stem GroenLinks !
Oud 28-09-2003, 21:19
Verwijderd
In krimping van de bevolking ben ik voorstander van
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Gothic schreef op 28-09-2003 @ 22:11:
Het CDA heeft ze niet eens de kans gegeven iets te laten zien...
Dat heeft de PvdA ook niet echt alleen aan de CDA te danken.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 28-09-2003 @ 22:19:
In krimping van de bevolking ben ik voorstander van
Postnatale abortus toestaan, hoewel ik bang ben dat het CDA daar problemen mee heeft
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:48
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Chimera schreef op 28-09-2003 @ 22:37:
Dat heeft de PvdA ook niet echt alleen aan de CDA te danken.
Het CDA wilde bij voorbaat al niet met de PvdA regeren... dus erg veel kan de PvdA er aan doen als ze bij voorbaat al kansloos waren.
Reageren

Regels voor berichten