Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Was het niet zo lang geleden niet een VV'D'er die de PvdA van alles en nog wat verweet ![]() Citaat:
Ik ga weer. Zo ff het lagerhuis kijken, even mijn idool Marcel toejuichen. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind met name jammer dat hiermee vooral vrouwen geraakt worden. De analfabete bruidjes blijven helaas komen vanuit het buitenland, maar nu worden ze ook nog eens tot paria's gemaakt en zijn ze na binnenkomst compleet afhankelijk van hun man. Hoe willen ze hieraan juridisch vormgeven, willen ze die vrouwtjes dan tien jaar lang wilsonbekwaam laten zijn ofzo? Een duidelijke stap terug lijkt me.
Verder vind ik het loskoppelen van uitkeringsgerechtigdheid en de Nederlandse nationaliteit een brug te ver. Besluit je om iemand de nationaliteit van een bepaald land te verlenen, dan accepteer je daarmee ook de mogelijkheid dat die persoon aanspraak maakt op de (sociale) voorzieningen van dat land, is mijn insteek. |
![]() |
|
En dit plan van de VVD druist ook in tegen een belangrijk punt, zelfs zo belangrijk dat ze dachten er maar iemand bij te halen die uit eigen ervaring kan spreken zodat een ieder de mond kan worden gesnoerd, de emancipatie van de vrouw. Op deze manier is de vrouw zo afhankelijk van haar man, dat ze zich nog wel eens zal bedenken voordat ze bij hem weggaat, ookal is dat misschien een absoluut niet-wenselijke situatie.
|
![]() |
|
Wanneer gaat de VVD wat doen aan alle ongewenste Nederlanders??
Oh... ontopic blijven he?... Ach er staan wel aardige dingen in, maar wederom worden weer alle verantwoorldelijkheden gelegd bij diegene die hier asiel komt aanvragen. Wanneer gaat de Nederlandse overheid ook een keer ZELF verantwoordelijkheid nemen tov snelle afhandeling asielprocedure, correcte gang van zaken bij de rechtbank, hulp indien nodig en vooral haar eigen burgers dwingen tot integratie? Hoe zit het trouwens met arbeiders uit andere EU-landen? (de Polen die hier komen werken bijvoorbeeld?) Die passen juist weer WEL in het VVD plannetje: goedkope werknemers zijn gunstig voor de uitknijpertjes toch? ach.... whatever, ik ga later ook veel verdienen. |
![]() |
||
Citaat:
Tja.... als je geen zinnig commentaar kan geven doe dat dan niet... Volgens mij vind je gewoon dat iedereen die jouw mening niet ondersteunt weinig capaciteiten etc heeft. Ik vind sommige oplossingen voor het migrantenprobleem helemaal niet zo slecht. Je kan nu eenmaal niet zomaar iedereen toelaten. Nederland heeft maar een beperkte capaciteit en je moet ook de kwaliteit van de opvang blijven bewaken. Oke, het is vrij streng allemaal, maar het zou kunnen werken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het wel vaker gezegd: de overheid is geen liefdadigheidsinstelling. |
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En trots over wat de westerse samenlevingen hebben bereikt? Waarop zou ik trots moeten zijn? De wereld is van en voor iedereen, in volken en deze onderverdelen in westers - niet-westers met de daarbij horende misplaatste culturele arrogantie leidt nergens toe. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In Parijs doen leraren dit uit hun zelf om dat ze te weinig lonen krijgen,helpen ze in achterstandswijken kinderen ouders met de taal voor wat geld. prima plan.
|
![]() |
|
![]() |
De VVD denkt als volgt:
1. Als Fortuyn met wat simpele anti-buitenlandermaatregeltjes vanuit niets 26 zetels kan behalen, kunnen wij dat er ook wel even bijscoren. 2. Toen er een genuanceerde, sociaal liberale koers werd gevaren door Dijkstal zorgde dat voor een groot zetelverlies. Vandaar dat de Wildersjes e.d. momenteel ook ruim baan krijgen. Jammer genoeg worden 'goede VVD'ers' (dan bedoel ik de echte liberalen) als Dijkstal, De Grave e.d. weggewerkt. Ik hoop dat de jonge honden Mel en Marc (zoals een vriend van me die bij de JOVD zit hen noemt) deze koers een beetje weten om te buigen of anders een werkelijk liberale partij beginnen, misschien met D66 ofzo. De koers van de VVD nu is enkel gericht op financiën en 'veiligheid' (repressie, minderheden onder de duim houden, etc.). Een partij met zo'n beleid kan ik niet liberaal vinden. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: