Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
![]() |
paddo's ga ik over een tijd denkik wel doen....
LSD lijkt me egt wreed maar vind ik gewoon te gevaarlijk... En cocaine ga ik volgend jaar waarschijnlijk een keer uitproberen(weet niet of ik het hier moet vragen maar heeft nog iemand tips of dingen die ik juist egt niet moet doen bij de 1e keer coke....)
|
ik heb eigenlijk alles op heroïne na geprobeerd,maar toen ik 1 keer paddo's op heb werd ineens op gebeld met een ernstige boodschap dus moest weer normaal zien te worden en heb dus suikerwater op en dan word bijna alles weer normaal, dus heb het echte effect van paddo's niet kunnen beleven en das jammer dus dat wil ik zeker nog wel eens doen!
xxx
|
ik denk dat ik definitief gestopt ben met blowen. ik zeg niet dat ik nooit meer speed zal gebruiken maar dat wil ik dan toch beperken tot 1 of 2 keer per jaar. pillen hebben me nooit zo getrokken en lsd, daar vind ik mezelf niet stabiel genoeg voor.
coke is geen optie. eigenlijk zal ik in de toekomst alleen nog maar een keertje paddo's gaan eten... *moment van bezinning*
||
Citaat:
Misschien moet je t toch ns nemen. Als je niet al te veel neemt is t niet zo zwaar, en voor hoeverre t zwaar is, ben je er toch weer na 10 uur vanaf. Tis geen drug waar je snel in blijft hangen ofzo, en op de een of andere manier heb ik t id dat hoe slecht de trip ook is, t uiteindelijk voor een goede afloop is. Maarja, misschien kun je er beter wat meer info over zoeken, ik kan natuurlijk nix verzekeren.
||
Citaat:
Maar voor mij geen XTC en al die troep meer.
|
Paddo's wil ik nog wel eens proberen, maar dat lijkt me toch best eng, ik ben niet echt bang voor een bad trip ofzo, dat lijkt me wel goedkomen, maar ik weet niet in hoeverre ik mezelf tijdens zo'n trip nog in de hand kan houden, hetzelfde geldt voor salvia, maar laat ik daar toch in ieder geval mee wachten tot ik een keer gepaddo'd heb. Lachgas wil ik ook nog wel eens proberen, dat lijkt me gewoon leuk.
Snuiven trekt me niet zo en ik weet ook niet of ik het ooit zal doen, maar in dat geval zou ik sowieso pure mdma-poeder nog eens willen proberen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Drugs & Alcohol |
Dxm wann | 59 | 03-04-2005 12:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 |