Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
http://www.google.nl/search?q=kruidn...TF-8&hl=nl&lr=
En dan bv. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en pepernoten zijn die taaie brok-dingen ![]()
||
Citaat:
![]() Couldn't agree more
|
nou gefeliciteerd....
ga maar lekker kruidnoten of pepernoten maken, want et is al klaar. discussie over welke nu lekkerder zijn doelloos hoor.. Zelf vinnik die kleine ronde lekkerder die je altijd krijgt van de pieten bij de intocht ![]()
|
wij mochten in de 2e met verzorging pepernoten bakken, wel lekker, alleen hadden wij iets te grote vond de lerares.
Maar uit de winkel (van Bolletje) zijn ook lekker
||
Verwijderd
|
Citaat:
't is geen discussie, 't is het geven van je mening en waarom zou dat doelloos zijn? (En als je het doelloos vindt, waarom doe je er dan aan mee?) Die grote vind in ranzig. De kleine vind ik ook niet erg bijzonder, maar met chocola er om heen vind ik ze wèl lekker. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Studentenmaaltijden: makkelijk en snel hmmmm | 47 | 31-10-2008 15:02 | |
Eten & Drinken |
Wat eten we vandaag #15 Calyx | 500 | 07-05-2008 16:14 | |
Eten & Drinken |
Vegetarische recepten tips? Katertje | 85 | 03-02-2008 14:15 | |
Eten & Drinken |
Tips voor lekker, bijzonder maar toch makkelijk doordeweeketen Daantje_0705 | 32 | 18-06-2006 09:40 | |
Eten & Drinken |
Waarom eet je vlees? Verwijderd | 342 | 26-09-2005 23:03 | |
Flora & Fauna |
wat mag een rat wel eten en wat niet? aapje | 50 | 22-12-2003 13:09 |