![]() |
|
Tja, gut, als ze beiden nog maagd zijn, ik kan me voorstellen dat ze nu meer behoefte hebben aan lekker knuffelen en tegen elkaar aankruipen dan meteen er bovenop te duiken om het maar grofweg te zeggen...
Ze moeten er beiden klaar voor zijn en ik heb ook wel eens van die weken als niet maagd zijnde, dat ik veel meer behoefte heb aan m'n vent die lekker tegen me aankruipt en lekker knuffelen en zoenen enzow dan aan sex... Dus zo vreemd vind ik dat niet.
||
Citaat:
|
Gewoon bij elkaar slapen zonder sex doe ik wel eens met een goede vriendin van me. Zij woont nogal ver weg en als we uit zijn geweest blijft ze vaak slapen. Tis hardstikke leuk en gezellig en ik heb dan echt geen behoefte aan sex, terwijl het een heel mooi meisje is. Tsja, tis wel vreemd eigenlijk.
|
![]() |
daar gaat het toch ook niet om: of ze mooi is of niet?
persoonlijk kan ik zeker wel begrijpen dat die mensen er meer zin in hebben om tegen elkaar aan te liggen etc dan om meteen sex te hebben. 't lijkt mij ook aantrekkelijker (nou komt dat waarschijnlijk door mijn leeftijd en omdat ik zo'n onschuldig, maagdelijk meisje ben, maar toch ) ![]() |
![]() |
|
Ik vind het zalig om met iemand in slaap te vallen, ik hou er niet echt van om alleen in bed te liggen. En het liefst val ik in slaap na de sex, lekker ontspannen en moe. Lekker in een knuffel
![]() Ik zou ook wel met iemand in bed kunnen liggen zonder sex te hebben hoor ![]()
|
![]() |
Als man en vrouw getrouwt zijn, of gewoon een relatie hebben, waarbij ze elke keer weer, samen in hetzelfde bed slapen... komt dit dan altijd tot uiting in sex? Dus 365 dagen per jaar sex? Gezien de statistieken, zoals die pas geleden nog in het nieuws zijn gebracht, heeft de gemiddelde persoon 140 keer sex per jaar. (tenminste, zover ik nog kan herinneren)
Wat gebeurt er met die andere 265 dagen? Sex is iets, dat je niet doet, wanneer je net een erg vermoeiende dag achter de rug hebt. Sex doe je niet zomaar, als je nog niet eerder sex hebt gehad. Sex doe je niet, als je hoofdpijn hebt (leuke smoes dames). Sex doe je... samen, als beiden er zin in hebben en dit is niet altijd... vandaar dat ik goed kan begrijpen, dat die vriendin van je nog niet heeft gesexed... hoeft ook niet. Het samenzijn zelf is al een belevenis. Als ik denk aan mijn vriendin, denk ik aan de ochtenden. Ik wordt wakker en voel en zie haar daar naast mij liggen, zo vredig (ik ben meestal eerder wakker als zij ![]()
|
Verwijderd
|
Ehm.... het is ook fijn om gewoon in elkaars armen in slaap te vallen, elkaar aan te raken. En dat vind ik nog steeds fijn... sex is niet iets wat *moet* ik bedoel... als je niet wil, of gewoon nog geen behoefte er aan hebt maar wel het fijn vind bij elkaar in bed te slapen.. eh ja
![]() Ik vind het niet vreemd hoor... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan, ik heb ook wel eens geen behoefte aan seks, natuurlijk (soms...). Natuurlijk heb ik ook wel eens meer behoefte aan knuffelen, maar als er nog die spanning tussen 2 mensen is van ''nog nooit gesekst hebben'' dan lijkt het me juist wel snel gebeuren als je bij elkaar slaapt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Juist dan wil je toch weten hoe seks is, zeker als je dan bij elkaar slaapt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind samen slapen wel lekker romantisch...je deelt jouw bed met iemand of krijgt een stukje bed...en dat is toch de plaats waar we de helft van ons leven doorbrengen, zo ongeveer...
Het is ook hoe je tegen seks aan kijkt...onthouding kan de volgende keer ook wat meer speciaal maken... Maar goed, wat weet ik nou weer...zero experience ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, ik kan eigenlijk niets nieuws toevoegen, maar het is toch ontzettend fijn om een lief, knuffelig vriendje in je bed te hebben.
![]() En tsja, het is ook logisch om pas sex te hebben als je eraan toe bent. Waarom zou je de hele tijd geen sex hebben en dan ineens als je bij elkaar gaat slapen wel? Das toch ook vreemd, het is toch logisch dat je als je ineens bij elkaar gaat slapen hetzelfde doet wat je daarvoor ook al gewend was. Het is dan fijn, vertrouwd, er gebeurt niets waar je spijt van kunt krijgen ofzo. En wat je zegt: het gaat over een jongen en meisje die nog maar net wat met elkaar hebben. Nou, als ik net wat met iemand heb, dan wil ik echt nog geen sex. Ik wil iemand wel eerst goed kennen en me vertrouwd bij 'm voelen.. anders krijg ik er ontzettend veel spijt van. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() (ps. sorry voor de rekenfout van mijn vorige bericht)
|
Verwijderd
|
Ik sliep vroeger ook altijd samen met mijn vriend toen we nog geen seks hadden hoor! En nu soms nog..Ik was er gewoon nog niet aan toe, en we wilden wel samen de nacht doorbrengen, lekker knuffelen, het gevoel hebben dat je niet alleen bent en dat er iemand is die om je geeft etc.
Nu hebben we wel seks, maar ook niet altijd als we samen slapen hoor! |
![]() |
|
Nu heb ik ook wel eens met meisjes op de kamer. En dan bedoel ik niet DE vriendin. Dat zijn gewoon goede vriendinnen waar ik goed mee overweg kan.
Slapen is slapen, een benodigdheid om de volgende dag weer te kunnen functioneren. Dat dat naast een meisje gebeurt doet daar geen afbreuk aan. Behalve als er spanning is... (zoals bij de vriendin..., maar ook dan slaap je zonder eerst sex te hebben)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb maandenlang bijna elke week wel een nachtje met mijn ex-vriend in 1 bed geslapen zonder seks te hebben (nouja, wel met manuele sex, maar zelfs dat niet altijd), omdat hij er gewoon nog niet aan toe was.
Ook komt het wel eens voor dat ik niet genoeg energie heb voor seks, dus dan ga ik slapen (al gebeurt er vaak dan de volgende ochtend wel wat). Ik bedoel, als ik al geen energie meer heb voor seks, dan heb ik nergens meer energie voor hoor ![]() |
![]() |
|
![]() |
bij elkaar slapen en seks zijn twee verschillende en totaal van elkaar losstaande dingen. Tuurlijk kan je bij elkaar blijven slapen zonder seks te heben; net zo goed als dat je seks kan hebben zonder bij elkaar te slapen.
Ik blijf slapen omdat ik het lekker vind om knuffelend in slaap te vallen en als eerste hem te zien als ik wakker wordt en dan weer knuffelend wakker te worden. Toegegeven, dit loopt vaak uit op seks, maar lang niet altijd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #116 Verwijderd | 500 | 05-05-2011 08:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Terug bij je ex? mystery86 | 130 | 28-02-2005 13:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
samen slapen?! => tips?! en wat vinden jullie? framboosje | 28 | 17-09-2003 13:11 |