Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2003, 15:10
Pequeña
Pequeña is offline
Wat ik me afvraag: ik heb nog maar met 2 jongens gezoend (waarvan de eerste was!) Is het anders met andere jongens? Pas je je zoentechniek snel aan? Of flopt het na de eerste keer met iemand anders altijd? (stomme vraag he )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2003, 15:19
shut*up
shut*up is offline
ik heb met vrij veel jongens gezoend en soms was de eerste zoen een regelrechte ramp en soms wassie gelijk heel lekker... Ik heb wel gemerkt dat ik bij mn wel wat anders ben gaan zoenen, ben me wat meer aan gaan passen, we hadden laat maar zeggen dezelfde techniek ontwikkeld, en mn huidige vriendje is ook best anders gaan zoenen tijdens onze relatie... dus ik denk wel dat je je na een paar keer zoenen aan elkaar aanpast... ofzo...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:19
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Nee mijn eerste zoen was , daarna beter.. het wisselend de ene keer valt het mee de andere keer niet... Het is wel anders, het ligt van de persoon af => snelheid, hoeveelheid speeksel , hoeveelheid afwisseling, lengte van de zoen etc...

Pas je je zoentechniek snel aan? dat gaat vanzelf
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:24
poesiefox
poesiefox is offline
Hmm, sommigen kunnen het inderdaad beter dan anderen. het heeft ook te maken met de anatomische vormgeving. Zoenlippen heten niet voor niets zo!

Maar je went aan elkaar, leert van elkaar. Zoenen is de ultieme samenwerkingstest. (Of je levert iedere zoen weer een ware veldslag over de te volgen techniek, afhankelijk van hoe dominant je bent allebei. )
Oud 05-10-2003, 15:49
Verwijderd
Twee nog maar? Ik wil je best helpen je lijst te vergroten hoor.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:16
Pequeña
Pequeña is offline
2 nog maar? Geef me nou geen schaamtegevoel he... Ik heb bijna 3 jaar een relatie gehad en heb voor het eerst gekust toen ik 16 was...

En neej, je moet niet helpen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:19
Verwijderd
Maar maar, als je met twee jongens hebt gezoend waarvan er één slecht was, dan wéét je toch al wel dat dat per persoon verschilt...? Of bedoel je, of je je aanpast aan de ander...?

Ik ben bereid om me tot op zekere hoogte aan te passen, op voorwaarde dat die ander dat óók doet... en als je al een tijd een relatie hebt, dan hoeft het niet meer, want dan ben je helemaal gewend aan hoe de ander zoent. Ik denk dat zoenstijlen dus ook wel altijd iets veranderen tijdens een wat langere verkering/relatie.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:27
Jampot
Jampot is offline
iedereen zoent verschillend, maar het aanpassen gaat heel snel, soms al tijdens de eerste zoen..

naar mijn ervaring verschilt de manier van zoenen ook per streek

maar dat geheel terzijde
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:27
Pequeña
Pequeña is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-10-2003 @ 17:19:
Maar maar, als je met twee jongens hebt gezoend waarvan er één slecht was, dan wéét je toch al wel dat dat per persoon verschilt...? Of bedoel je, of je je aanpast aan de ander...?
Ik weet nog hoe het was met de tweede (waar ik een lange relatie mee heb gehad). Mijn eerste kon echt niet kussen, ik vond er niks aan Monden op elkaar, helemaal open, en draaien met de tong, jakkes! En toen kwam die tweede, was ik stapelverliefd op, en we kusten, en ik merkte nog dat ie me moest 'helpen' omdat ik zo bruut deed (maar ja, wat wil je met zo'n ex). Tuurlijk is dit wel verandert en heeft hij altijd gezegd dat ik zalig kan kussen, maar ik vraag me af of het met iemand anders dan ook niet zo klungelig zou gaan? (beetje stomme vraag )
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:49
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik heb ook nog maar met 2 jongens gezoent hoor! en bij mij ging het eigenlijk meteen lekker, ik bedoel het niet met eigendunk ofzo hoor, maar ik vond het zeker geen ramp! en volgens mij worden je technieken vanzelf iets beter!
Oud 05-10-2003, 17:35
Slettelina *
Slettelina * is offline
Eerste zoen was Blegh.. Daarna zijn er maar twee jongesn geweest die echt goed konden zoenen waaronder nu mijn huidige vriendje
Oud 05-10-2003, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Jampot schreef op 05-10-2003 @ 17:27:
iedereen zoent verschillend, maar het aanpassen gaat heel snel, soms al tijdens de eerste zoen..

naar mijn ervaring verschilt de manier van zoenen ook per streek

maar dat geheel terzijde
Dat krijg je door die inteelt in al die (kleine) boerendorpen zoals Denekamp en Oss.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 19:02
steentje
steentje is offline
elke jongen zoent anders!
Oud 06-10-2003, 19:04
Verwijderd
Ik heb nooit echt slecht gezoend..
Ja, 1 keertje.. maar dat was zwaar oppervlakkig, had die gozer amper gesproken en kennelijk verstond hij onder zoenen zoveel mogelijk tong in mijn bek proppen.. niet echt een pretje.

Het verschilt heel erg per jongen, maar als je iets met iemand krijgt leer je elkaars zoenstijl wel kennen en wordt het vanzelf lekkerder..

Al was het bij mn vriend en mij de eerste keer al jummie
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 19:16
Marsel
Marsel is offline
Eerste was in groep 8 en naja dan weet je toch nog niet zoveel. Dus tot op zekere hoogte vond ik het wel leuk.
Laatste tijd enkele meisjes gehad die inprincipe allemaal wel lekker zoenden op 1 na ( maar ik heb er wel 3x mee gezoend ).

Maar mijn idee is gewoon dat het zoiezo veel lekkerder en leuker is als het iemand is waarvan je houdt. Ik heb echt goed leren zoenen met me ex vriendin ( en zij heeft ook wel geleerd van mij denk ik ) en dat vond ik echt super. Paar weken terug weer met haar gezoend ( jah met gevoelens ) en dan weet ik wel weer heel goed wat ik nou eigenlijk mis in een zoen, je voelt er gewoon zoveel meer bij. En er zitten wel meer zoenen aan te komen van haar.. gelukkig..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 19:16
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
M'n eerste zoen was niet echt geweldig (kwam ook wel door mij denk ik ) Daarna waren de eerste zoenen met andere jongens goed. Op eentje na, die werd steeds maar erger en hapte bijna m'n tong eraf
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 19:18
Punkygirl
Punkygirl is offline
je moet altijd als je een nieuwe reltaie hebt even wennen aan zijn of haar zoentechniek.. Ten,minste had ik altijd. na een paar keer zoenen ging het al stukken beter als de eerste keer.
Oud 06-10-2003, 19:27
o0luna0o
o0luna0o is offline
Citaat:
Pequeña schreef op 05-10-2003 @ 17:27:
Monden op elkaar, helemaal open, en draaien met de tong, jakkes!

jah gadverdamme! dat had ik dus ook mun eerste keer voor de rest was het allemaal heel verschillend maar stuk voor stuk fijn
Oud 06-10-2003, 19:35
synclinorium
synclinorium is offline
Citaat:
perseus schreef op 05-10-2003 @ 18:56:
Dat krijg je door die inteelt in al die (kleine) boerendorpen zoals Denekamp en Oss.
nix over Oss he

Oss is opzich bes leuke stad met leuke jongens die over het algemeen goed kunnen zoenen...niet dat ik ze allemaal gehad heb hoor

anyway Oss is

ciao
Reageren

Regels voor berichten