Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2003, 18:50
desiree1986
desiree1986 is offline
Hoi allemaal!!

Misschien ben ik een beetje vroeg en misschien hoort dit berichtje ergens anders thuis, verplaatsen in dat geval!! maar ik wou even iets vragen aan de vwo6-ers onder ons...

Het gaat over de boekjes 'samengevat' van
aardrijkskunde: Staan alle onderwerpen erin of alleen de examenonderwerpen voor 2004,

en economie, Wordt er met 'deel' bedoeld dat alleen economie 1 behandeld wordt of ook ec2??

Op school hoeven we het niet te bestellen maar ik wil het wel doen. Ik vraag me dus alleen af hoeveel ik er aan heb..

Alvast bedankt!!

Groetjes,

Desirée
Oud 02-10-2003, 19:02
marieke_temp
marieke_temp is offline
ik vond het superhandig
als ik het goed heb staan alle onderwerpen er in, dus niet alleen dat wat je voor het examen moet weten
bij economie staan er ik geloof ruitjes voor samenvattingen/opmerkingen die alleen voor ec2 gelden, dus dat onderscheid is ook duidelijk.
raad het je zeker aan.
Oud 04-10-2003, 22:12
@Moon
@Moon is offline
Voor aardrijkskunde zou ik je zéker aanraden om Samengevat te kopen. Ik heb voor Ak ook alleen maar dat boekje geleerd, omdat de boeken die wij hadden superslecht waren.
Zelf had ik ook voor Economie Samengevat gekocht maar daar had ik eigenlijk weinig aan. Ik vond het te beknopt en bovendien had ik zelf ook al een samenvatting gemaakt van mn boek. Die was dan ook veel beter.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 13:37
Verwijderd
Door die dingen heb ik echt mijn examen gehaald, alss ik jou was zou ik ze kopen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 17:44
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
meriekuh schreef op 02-10-2003 @ 20:02:
ik vond het superhandig
als ik het goed heb staan alle onderwerpen er in, dus niet alleen dat wat je voor het examen moet weten
bij economie staan er ik geloof ruitjes voor samenvattingen/opmerkingen die alleen voor ec2 gelden, dus dat onderscheid is ook duidelijk.
raad het je zeker aan.
ja het staat bij economie duidelijk aangegeven
naja, ik doe dan geen vwo, maar havo, maar wij hebben ze ook.
wij gebruiken ze nu al, ook voor de toetsen, en ik vind het heel handig.
en ik kom er nu achter dat leraren er vorig jaar al sommen hadden uitgehaald voor de toetsen (toen hadden we het boekje nog niet) dus voor mij is het ook voor de dossiertoetsen (examens vóór het eindexamen).
Oud 05-10-2003, 18:53
Verwijderd
Allereerst; alleen de examenonderdelen worden behandeld.
Verder: voor economie, wiskunde, scheikunde, natuurkunde etc etc worden zowel 1 als 1,2 behandeld, dat wordt ook in het boekje duidelijk aangegeven.

Verder is het heel handig om naast zo'n Samengevat ook de Examenbundel te hebben, voor vakken als geschiedenis en aardrijkskunde (daarvan verschillen de examenonderwerpen elk jaar) is dat echt níet nodig.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:29
desiree1986
desiree1986 is offline
Dank je wel voor jullie reacties!! Ik ga zeker de boekjes kopen, hopelijk kan ik ze nog voor de komende toetsweek hebben (begint 29 oktober) Hebben jullie ze in de boekwinkel gekocht of besteld via internet of met de boekenlijst??
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:33
Verwijderd
Ik heb ze via www.bol.com besteld; had ik ze zo thuis.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:58
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
desiree1986 schreef op 07-10-2003 @ 12:29:
Dank je wel voor jullie reacties!! Ik ga zeker de boekjes kopen, hopelijk kan ik ze nog voor de komende toetsweek hebben (begint 29 oktober) Hebben jullie ze in de boekwinkel gekocht of besteld via internet of met de boekenlijst??
Je kunt ze gewoon bij de boekhandel bestellen, zijn ze er binnen twee dagen
Reageren

Regels voor berichten