Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
kweet niet, zijn aurás hetzelfe als energievelden eigenlijk? Ik dacht namelijk dat aura's kleur hadden en energievelden niet. Dus dan zou dat witachtige licht energieveld zijn... Het komt iig ook voor bij dingen. Alles van materie straalt energie uit en dat is waarneembaar. maar ik ben ook maar een leek op dit gebied dus neem me niet kwalijk als ik het mis heb
||
Citaat:
|
Dat d8 ik eerst wel... maar denk niet dat t dat is.....
Ik heb er nu eens op gelet en ik zie het ook bij mensen, bij niet iedereen dan. Vanmiddag toen een vriendin van me de klas binnenliep had ze een heldere blauw licht om haar heen. Verder heb ik t bij niemand gezien vandaag. Ik vind t wel vaag..maar goed....
|
Een aura is een veld van energie dat om alle materie heen te zien is.
Materie bestaat in een groter veld van energie. Deze energie 'trilt' echter op een hogere frequentie en onze fysieke ogen zijn niet in staat deze frequentie waar te nemen. Dit nemen wij dan ook waar met een ander zintuig, het '3e oog'. (tussen onze 2 ogen, op wenkbrauw hoogte) Wat je ziet zijn dus inderdaad aura's. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Verkeer & Vervoer |
Zou je vandaag zijn geslaagd? kalinho | 500 | 19-10-2008 12:55 | |
Software & Hardware |
[Monitor] Beeldscherm doet raar Jochem12 | 3 | 02-03-2005 11:24 | |
Psychologie |
Bijna Dood Ervaring Gwinnie | 19 | 19-09-2003 16:37 | |
De Kantine |
wat is er allemaal kapot aan jouw fiets? de communiceerbeer | 81 | 28-12-2002 11:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Een nogal raar probleempje.. DJken | 4 | 08-09-2002 19:49 |