Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2003, 07:55
Verwijderd
welke is de beste van deze 2?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2003, 09:33
wilco984
wilco984 is offline
Die zijn toch niet te vergelijken... De een is horror (najah.. horror) en de andere is komedie.
Trouwens als je echt een vergelijking wil..

BRON: www.imdb.com

American Pie 3: User Rating: 6.6/10 (4,149 votes)
Freddy vs. Jason: User Rating: 6.7/10 (4,109 votes)

Ze zijn bijna allebei even goed.. en nou dit topic dicht.. want het slaat eigenlijk nergens op!
Oud 11-10-2003, 09:46
Surjirro
Surjirro is offline
Heb je american pie 1/2 gezien? Ik vond nummertje 3 namelijk een stuk minder dan de vorige delen. Maar ik ben ook naar freddy vs. Jason geweest en dat vond ik dus echt een slechte film. Vooral die ergerlijke kelly rowland, jammer dat ze niet al te bloederig aan der eind kwam. Als je van films zonder enige verhaal lijn houdt en eigenlijk komisch wordt door het slechte acteer werk raad ik je aan naar freddy vs. jason te gaan.
Oud 11-10-2003, 11:17
Dinalfos
Dinalfos is offline
Wat lul je nou? Er zat wel degelijk een verhaallijn in. En eentje die helemaal zo slecht nog niet is, voor een film die twee monsterfiguren moet combineren. Alweer zo'n figuur die er niets van begrijpt.
Oud 11-10-2003, 12:36
Surjirro
Surjirro is offline
Tis een mening lieve schat.
Oud 11-10-2003, 12:58
Uice
Uice is offline
Ik heb American Pie 3 niet gezien, maar ik denk dat ie beter is dan Freddy vs Jason, alleen vanwege Alyson Hanigan en Eugene Levi.
Oud 11-10-2003, 13:58
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Juice schreef op 11-10-2003 @ 07:58:
Ik heb American Pie 3 niet gezien, maar ik denk dat ie beter is dan Freddy vs Jason, alleen vanwege Alyson Hanigan en Eugene Levi.
Zo denk ik er ook over.
Oud 11-10-2003, 14:07
legatus
legatus is offline
AMERICAN PIE 3 is een mindere lijdensweg dan FREDDY VS. JASON.

New Line Cinema denkt er momenteel serieus over na om bij het vervolg het ASH karakter van Bruce Campbell uit EVIL DEAD erbij te betrekken: FREDDY VS. JASON VS. ASH...

Belachelijk, maar nog niet zo tenenkrommend als het idee om MICHAEL MEYERS tegenover PINHEAD te zetten. Zucht. Let the bad times roll...
Oud 11-10-2003, 15:51
sharkkkie
sharkkkie is offline
Citaat:
legatus schreef op 11-10-2003 @ 15:07:
AMERICAN PIE 3 is een mindere lijdensweg dan FREDDY VS. JASON.

New Line Cinema denkt er momenteel serieus over na om bij het vervolg het ASH karakter van Bruce Campbell uit EVIL DEAD erbij te betrekken: FREDDY VS. JASON VS. ASH...

Belachelijk, maar nog niet zo tenenkrommend als het idee om MICHAEL MEYERS tegenover PINHEAD te zetten. Zucht. Let the bad times roll...
Precies. Ze kunnen beter is een keer een orginele horrorfilm gaan maken dan met deel 25 te beginnen van een bekende serie. Ze brengen gewoon niets nieuws.
Wat ook zo dom is dat ze altijd weer tot leven komen in een ander deel. Zoals Freddy uit de hel. (dat kan op zich nog wel, omdat hij in dromen leeft) . Maar als er in een moordfilm aan het eind de moordenaar dood gaat, komen ze altijd met een slappe reden van wederopstanding, om (maar) weer een nieuw deel te kunnen maken.
En wie zit er nou op delen te wachten als bla bla, vs. bla bla te wachten????
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 16:53
Verwijderd
Citaat:
wilco984 schreef op 11-10-2003 @ 10:33:

Ze zijn bijna allebei even goed.. en nou dit topic dicht.. want het slaat eigenlijk nergens op!
hoezo slaat het nergens op? ik vraag welke van de 2 beter is,zo'n rare vraag is dat niet.

en daarbij als je t niks vind lees je de topic lekker niet meer.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 17:22
Dinalfos
Dinalfos is offline
Wat mij betreft maken ze nog tachtig vervolgen op de freddy en Jason series. Niet alles hoeft nieuw en fris te zijn, meer van hetzelfde is ook wel eens leuk.
Oud 11-10-2003, 20:48
Kazanka
Kazanka is offline
Jason vs Freddy is wel aardige film. Lijkt eigenlijk meer op een komedie als je de meeste scenes bekijkt.

Variatie water en vuur is wel grappig uitgewerkt, verhaal is niet super origineel, deels wel leuk uitgewerkt, einde dramatisch voorspelbaar.

the wedding boeit me geen tiet
Oud 12-10-2003, 13:56
Surjirro
Surjirro is offline
En kelly rowland is om te huilen
Oud 12-10-2003, 16:15
Tiño
Tiño is offline
k ben al 2x naar american pie 3 geweest, maar de 2ex was ie al veeel minder,maar hij is zeker niet verkeerd, leuker als de vorige 2 imho, enne freddy vs jason , geen idee .ga dr ook niet heen...
Reageren

Regels voor berichten