Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wilde op papier zetten wat me dwarszat, en het "gedicht" was het resultaat. Ook heb je in een gedichten topic minder kans dat er op de inhoud van het gedicht wordt gereageerd.
Laatst gewijzigd op 03-10-2003 om 13:44. |
![]() |
||
Citaat:
helemaal mee eens echt top en ten tweede daar zouden ze waarschijnlijk zeggen zet op psychologie (deden ze bij mij ook)
||
Citaat:
![]() ![]() Ik denk dat ik (en anderen) heel vaak kan zeggen dat het lichte fijner is dan het donkere, maar dat zul je zelf moeten ervaren... Het niet zonder willen, het vertrouwde gevoel heeft er ook mee te maken omdat je er misschien al een hele tijd mee zit? De enige manier waarop je kan uitzoeken wat fijner is, is het ervaren. Je kán zonder je problemen leven, daar geloof ik absoluut in, maar dan moet je het wel wíllen... En misschien kan een psychiater je wel helpen om je gedachten uit de knoop te halen... Helpen om de puinhoop een beetje op te ruimen misschien..?
||
Citaat:
![]() Voor de rest hebben anderen alles al gezegd...
|
Probeer sterk te blijven, probeer te vechten. De simpele manier is niet altijd de beste of de slimste, denk daar aan. En vergeet het niet. Het licht is altijd nog beter dan het donker (Ondanks ik ook in donker wil leven) Het leven is niet simpel integendeel zelfs. Je moet toch voor jezelf beslissen, wij kunnen alleen maar helpen. En mijn hulp hierbij is dat je moet vechten, en ik sta achter je. Ik wens je veel sterkte toe!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Gedicht zonder titel xxChange | 4 | 21-12-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog even zonder titel Gagne | 1 | 18-12-2006 14:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[schrijfsel] Zonder Titel Zut Alors! | 7 | 30-06-2005 18:55 | |
Verhalen & Gedichten |