Dit is gebaseerd op je gevoelens.
Ik weet niet zeker of het hier hoort, maar anders wordt 'ie wel verplaatst.
De laatste paar weken/maanden voel ik me 'raar', ken ik mezelf niet.Ik heb mijn gevoelens niet in de hand, niet onder controle.
De laatste tijd hebben pap+mam en ik steeds meer ruzie.En vandaag dus weer

en toen hebben mam en ik met elkaar gepraat, toen zij tegen me zei dat ze me niet meer kende de laatste tijd en ik antwoordde: 'Ik ken mezelf ook niet terug.'
Mam kwam tot de conclusie dat ik me idd het ene moment kei blij kan voelen en 2 minuten daarna diep bedroefd.Waarom?Omdat ik hele diepgaande gevoelens heb.Maar ikzelf had er geen oorzaak van.En mam meende dat ik zoveel voor mn vriend voel (hij is nu vier maanden de mijne

) dat ik mijn eigen gevoelens, die emoties, niet ken, er niet mee om kan gaan.En dat klopt misschien ook wel, maar tja.....Dat ik zoveel van hem houd, zo verliefd ben, dat ik er niet mee om kan gaan....
Hebben meer mensen hier last van en wat kan ik ertegen doen? Volgens mij gewoon helemaal niks....
Want mn vriend en ik hebben een hele goede band samen en soms komen we afspraken niet na, omdat we bij elkaar willen zijn (zoals vandaag) en zo'n dingen.Het is niet echt extreem ofzo, maar we verpesten het eigenlijk voor onszelf, doordat onze ouders ons weer dingen gaan verbieden.....*zucht*
Maar met die gevoelens, waar ik niet mee om kan gaan, he?Kan ik daar wat mee doen of moet ik het gewoon over me heen laten komen?Ik schrijf als me wat dwarszit, maar er zit iets in me wat weg wil.....
Misschien een beetje vaag verhaal, maar dit is zo'n beetje de beste omschrijving die ik kan geven.
Alvast bedankt voor degene die een reply'tje sturen.
Groetjes
xxx