![]() |
|
ik vind meisjes die roken niet bij voorbaat geiler ofzow
![]() maar bij sommige meisjes staat het wel goed ![]() en dat gezeur over in asbak roeren.. ik vind het wel meevalle, mjah niet als ze net heeft gerookt of tijdens het zoenen nog met dr sigaret in dr hand staat.. maarja dat moet je dan maar beetje mijden ![]()
|
Sexy: nee.
Geil: al helemaaaaaal niet. Ik heb niets tegen roken hoor, ik heb zelf 7 jaar gerookt (ben er net 3 maanden van af trouwens ![]() Sterker nog, als ik een groepje meiden zie staan waarvan de meesten roken en een paar niet, dan zal mijn aandacht eerder daar naar uitgaan dan naar de rest. Ik ben op zoek naar een meid die stevig in haar schoenen staat en absoluut niet naar een meelopertje, en dat zij niet rookt is daar een goed voorteken van. Die zijn meestal ook zelfverzekerder en dát is pas sexy! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik rook btw om zo te zeggen niet op straat omdat ik dat aso vind. Heel af en toe als ik ergens sta te wachten ofzo.
||
Citaat:
en blijf ontopic ontopic: het kan wel iets hebben als een mooie meid sexy een sigaretje staat te roken maar dat ik er echt geil van word nee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maybe verkeerd geformuleerd met woord 'geil', maar meer opwindend! En zoals andere jongens hier al zeggen, ligt eraan wie het doet en hoe ze het doet ... Tis niet uit te leggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zoals mijn vriend. Maar euhhh als hij téveel rookt dan is het een absolute afknapper ![]() Dus zeg ik altijd, rook met mate. Maar daar houdt hij meestal geen rekening mee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Niet geil, niet opwindend, niet aantrekkelijk.
Het enige dat beriekt word is dat je met een asbak staat te zoenen als ze rookt. Neej dat is echt super geil ![]() Roken het zou verboden moeten worden.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik rook shag maar eens in de zoveel tijd gun ik mezelf een pakje peuken...Maar die zijn gewoon veel duurder. Ik geef toe dat roken een gewoonte is waar je maar beter niet aan kan beginnen, en ik geef ook toe dat ik spijt heb dat ik eraan begonnen ben, maar na zo'n lange tijd heb ik ook niet meer de behoefte om te stoppen... Misschien over een jaar of 10 denk ik er anders over...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hm.. ik kan er absoluut niet op vallen. Ik denk wel eens "oeh, leuke jongen" als ik zo in de stad loop ofzo, maar als ik dan zie dat ie rookt dan springt mijn interessemeter mteen op 0. Ik vind het best wel meeloperig eigenlijk, verder lijkt het me ook smerig zoenen (nooit geprobeerd) en stel je voor dat die persoon op den duur bij je thuis komt, nou dan stinkt gelijk alles naar rook.
Verder zijn rokers meestal slechter in bed ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
wat ik wél aso vind, is als je een shag staat te draaien ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het absoluut niet sexy bij meisjes.
Het staat misschien wel volwassen (hoewel je je eigenlijk zou moeten afvragen waar dat volwassen verstand dan gebleven is) maar ik vind het geen 'sex apeal' hebben oid. Rokende mannen vind ik ook niet stoer oid. Al kan ik er wel mee leven. Mijn vriend rookt ook, maar als ik kon kiezen zou ik willen dat hij er mee stopte, je proeft het soms toch wel bij het zoenen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #54 deel 2 TopDrop | 372 | 04-01-2009 14:52 | |
De Kantine |
weerwolfspel #32 Eye of Sauron | 345 | 15-04-2007 21:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |