![]() |
|
![]() |
Ik zag dus net op MTV een bericht dat er een nieuw bandje bij het label van Green Day is gekomen. The Network dus...het schijnt dat dit dus gewoon Green Day is met een paar extra mensen en als ik de MP3 zo hoor, klinkt de stem idd verdacht veel op die van Billie joe. Meer info is te vinden op http://shell7.tdl.com/~amy/bands/bands.html#network
MP3's zijn ook wel te vinden, maar ik mag geloof ik niet zeggen waar, want dat is illegaal ![]() Laatst gewijzigd op 04-10-2003 om 14:45. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
je bent gewoon fokking irritant, en ook nog eens onorigineel want je zegt altijd hetzelfde maar dan met andere woorden. het grappige is dat je nooit gelijk hebt als je het over mij hebt, je hebt dan ook geen idee waar je over praat. maar goed, wat je al niet moet doen om indruk te maken op al die 15 jarige pubertjes hier. het is wat.
|
![]() |
ik had gehoord dat et wel greenday was,
maar dat et onder een andere naam is uitgebracht omdat de platenmaatschappij et niet onder greenday wou uitbrengen ![]() http://www.punkbands.com/board/viewtopic.php?t=2725 |
![]() |
||
Citaat:
|
hee..ja ik heb het gehoord maar ik vind het toch echt verdacht veel op billies stem lijken! aangezien ik al drie jaar helemaal gek ben van greenday ..en ze nog steeds wil zien! vind ik dit niet echt tof als het waar is
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The following Hawahaai | 11 | 01-05-2013 08:25 | |
Software & Hardware |
KaZaA Lite++ stopgezet??? Verwijderd | 23 | 21-12-2003 22:18 | |