Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2002, 15:00
MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Citaat:
TweakUI meldt:
Consequences of hiding Network Neighborhood

Since shell support for the Universal Naming Convention (UNC) notation is handled by the Network Neighborhood, hiding the Network Neighborhood icon will prevent Explorer from accessing resources via UNCs. In order to access network resources from Explorer, you need to map them to a drive letter. Note that the MS-DOS command prompt and other applications are not affected by this setting, because they do not use the Network Neighborhood to resolve UNCs.

In particular, hiding the Network Neighborhood prevents Direct Cable Connection from displaying the contents of the host computer. Aside from this, Direct Cable Connection functions normally.

Copyright 1995-1998 Microsoft Corporation
Dus wat voor directe consequenties krijg ik nou als ik Network Neighbourhood van m'n desktop verwijder met TweakUI? Wat is er allemaal niet meer mogelijk?
Misschien nuttig om te vermelden: ik hang aan een LAN en krijg daar m'n internet ook van (kabeltje), zijn hier gevolgen voor?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2002, 15:03
Verwijderd
Volgens mij dat er wel verbindign kan zijn, maar date r geen mogelijkheid meer is om het netwerk te zien...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 15:11
MilieuGaatVoor
Citaat:
McLaren schreef:
Volgens mij dat er wel verbindign kan zijn, maar date r geen mogelijkheid meer is om het netwerk te zien...
Ach, het hoeft ook niet per sé... mijn doel was om álle icoontjes van m'n desktop te halen. Dat is gelukt, ook al moeten 'my computer' en 'network neigb.' blijven staan: renamen als een paar spaties en als ikoontje een blanco gebruiken. Zie screenshot (over 10 min.. )
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Socratesss schreef:
Ach, het hoeft ook niet per sé... mijn doel was om álle icoontjes van m'n desktop te halen. Dat is gelukt, ook al moeten 'my computer' en 'network neigb.' blijven staan: renamen als een paar spaties en als ikoontje een blanco gebruiken. Zie screenshot (over 10 min.. )

wat je ook eventueel zou kunnen doen is de icoontjes 1x1 pixel;s maken..

of winXP erop zetten...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 15:19
MilieuGaatVoor

Zoals u ziet, het is gelukt.. cool toch

eerst stond m'n desktop hélemaal vol, ik was toe aan verandering was wel wat moeite (icoontjes van ws_ftp waren wat lastig en zo) maar, i did it

[Dit bericht is aangepast door Socratesss (21-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 18:27
micha
micha is offline
dit kan ook met iconpackager, van object desktop (die ook windowblinds onder zich heeft) ik heb dit namelijk ook ingesteld.
Oud 21-02-2002, 21:34
MilieuGaatVoor
Citaat:
micha schreef:
dit kan ook met iconpackager, van object desktop (die ook windowblinds onder zich heeft) ik heb dit namelijk ook ingesteld.
dank je voor de tip, maar ik heb een hekel aan windowblinds.. ik hou niet van die toeters-en-bellen-troep, ik wil juist lekker naturel en windowblinds maakt m'n PCtje weer wat langzamer dus helaas. maar het is dus al gelukt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten