Advertentie | |
|
![]() |
|
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Aug 17 2003 om 17:40:04 UTC+0200) Download : 342.6 KByte/sec Upload : 14.9 KByte/sec Connection : 381.0 Conn/min |
![]() |
||
Citaat:
|
(Overgenomen op Sun Aug 17 2003 om 18:05:44 UTC+0200) Download : 406.1 KByte/sec ![]() Upload : 12.7 KByte/sec Connection : 293.0 Conn/min Ping test Nederland : 4.0 ms edit: Belgacom skynet, in belgië (en dan nog die ping ![]()
Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 17:13. |
![]() |
||
Citaat:
met down en up haal ik je dan weer in ![]() Download : 723.3 KByte/sec Upload : 50.4 KByte/sec Connection : 710.0 Conn/min (-> komt vaak rond de 900 oid, misschien meer). Ping test Nederland : 20.0 ms
|
@Home breedband, Den Bosch, 3x achter elkaar:
Download : 300.3 KByte/sec Upload : 14.7 KByte/sec Connection : 974.0 Conn/min Ping test Nederland : 18.0 ms Download : 288.4 KByte/sec Upload : 14.6 KByte/sec Connection : 1404.0 Conn/min Ping test Nederland : 11.0 ms Download : 305.8 KByte/sec Upload : 14.8 KByte/sec Connection : 1176.0 Conn/min Ping test Nederland : 13.0 ms
||
Citaat:
||
Citaat:
maar dan download kazaa op 150 kb/s ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Kwil namelijk ook bbned ![]()
|
![]() |
Godsamme het lijkt wel of sommigen hier vliegen over internet...
Ik zou ook liever sneller internet hebben, maar ja willen ouders niet ![]() Resultaten van http://www.speedtest.nl (Overgenomen op Sun Aug 17 2003 om 20:04:26 UTC+0200) Download : 79.4 KByte/sec Upload : 12.9 KByte/sec Connection : 178.0 Conn/min Ping test Nederland : 21.0 ms ADSL Basic van Planet. |
![]() |
|||
Citaat:
€99/maand Citaat:
Wat ik zo fijn vind aan Cistron is hun hoge downloadlimiet (100GB voor MAXX - 8Mbps abo) en het feit dat je een echte ethernet bridge verbinding krijgt, en geen stomme PPTP inbelverbinding zoals je bij XS4ALL en andere ADSL aanbieders krijgt. PPTP zuigt, inbellen ook. Bij Cistron stekker erin en je bent online, en zo hoort het mensen. Verder vrijwel nooit problemen en zeer goede snelheden. eMule is 840KB/s snelste wat ik gehaald heb.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
??
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Persoonlijk heb ik liever een limiet van 30GB dan een FUP waarbij ze gaan zeiken als je elke maand meer dan 15GB download. Natuurlijk heb ik liever totaal geen limiet, maar dat is in de praktijk niet mogelijk.
||
Citaat:
Btw een heleboel vrienden van me hebben ADSL Lite wat alweer een stukje langzamer is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Essent Twinner / Keyaccess:
Resultaten van http://www.speedtest.nl (Overgenomen op Sun Aug 17 2003 om 22:22:59 UTC+0200) Download : 5.1 KByte/sec Upload : 3.0 KByte/sec Connection : 108.0 Conn/min Ping test Nederland : 141.0 ms |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Bij een limiet is er een duidelijke grens waar je niet overheen mag zitten. Bij XS4ALL heeft alleen Lite ADSL een limiet, te weten 2 Gb. Als je daaroverheen zit wordt je abonnement automatisch gedownscaled naar een lagere snelheid. Bij Basic en Fast is het een FUP en bij Wide-Open is het 250 Gb per maand.
Nu zijn die FUPs bij XS4ALL totaal belachelijk. Volgens de FAQ is het standaardgebruik van een Basic-ADSL abonnement zo'n 5 Gb per maand, wat dus neerkomt op ruim 160 Mb per dag. Dat is echt zo asociaal weinig, je opent een paar sites met flinke Flash-animaties en je hebt al enkele tientallen Mb's binnen op een dag. Als je de efficiëntie uit gaat rekenen van die verbinding vallen je ogen zowat uit hun kassen. De verbinding heeft een capaciteit van 768Kbit/s, de facto ongeveer 85 Kb/s. Dat is dus iets meer dan 7,3 Gb per dag als je 24/7 downloadt. Je kunt dus in één dag meer downloaden dan eigenlijk in een maand zou mogen. Uitgerekend per dag betekent dat, dat je je verbinding maar voor zo'n 2,2 procent mag gebruiken. Dat is toch belachelijk? ADSL is juist voor mensen die snel willen internetten, snel internetten houdt in veel downloaden. Voor de bejaarden en trutten onder ons is er Lite ADSL, Wanadoo Lite of flat-rate ISDN uitgevonden. Gelukkig zeikt XS4ALL eigenlijk nooit over die FUP. Ik zit nu voor de derde maand achtereen over de 50 Gb per maand en heb nog geen mail gezien. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben heel tevreden over publishnet ![]()
||
Citaat:
Vind het allemaal best zo. Meer snelheid heb je toch niet nodig.
|
(Overgenomen op Mon Aug 18 2003 om 12:11:38 UTC+0200) Download : 89.7 KByte/sec Upload : 9.6 KByte/sec Connection : 1,435.0 Conn/min Ping test Nederland : 16.0 ms heb btw quicknet |
![]() |
||
Citaat:
Heb jij ook een verbinding waarbij je niet hoeft in te bellen? Dus stekker erin en je bent online? Ik denk niet dat publishnet getest is, maar het is natuurlijk niet alleen de verbinding maar ook de service, helpdesk en extra features (homepage, statistieken, mailboxen, etc) die erbij komen. Maar klinkt zeker interessant. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Voor degenen die het zich afvragen: FUP = Fair Use Policy
Ikzelf heb Xs4all Fast ADSL en ik download per dag minstens 1 gig, veelal zit ik er zelfs overheen. En dan heb ik het alleen nog maar over de download, de upload tel ik dus niet eens mee ![]() Hierdoor zit ik al ruim aan 36 gig per maand en ik heb nog nooit iets gehoord van xs4all, dat ik teveel download oid. De FUP van Xs4all Fast ADSL zit rond de 8 gig per maand. Dat staat ergens in een faq op hun site, anders had ik het niet eens geweten ![]() Nu moet ik er bij zeggen dat ze nog niet weten wat ze precies gaan doen als iemand teveel download per maand, ze zijn er wel mee bezig ![]() Of het merendeel van de abo's moet verdomd weinig downloaden ![]()
Laatst gewijzigd op 18-08-2003 om 17:09. |
![]() |
||
Citaat:
ik had ook 2 maanden zat ik rond de 40 gig per maand.. maar nooit iets over gehoord.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hoe snel is jouw internet? Repeating | 19 | 02-09-2010 08:46 | |
De Kantine |
Moonsaairow#633 Verwijderd | 500 | 22-06-2009 07:43 | |
Software & Hardware |
hoe bestanden doorsturen van ongeveer een gig nator | 13 | 19-06-2009 19:26 | |
Software & Hardware |
[ADSL] Advies plaatsing splitter & modem Verwijderd | 13 | 27-11-2003 17:51 | |
Software & Hardware |
Meet hier je download, upload, ping snelheid..etc. Alex Fernando | 85 | 07-08-2002 02:38 |