Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Heel psychologisch is het verhaal nou ook weer niet van Clark, alhoewel een aantal relaties wel interessant zijn (de homofobische vader en zijn skaterzoon). Ik vond "BULLY" persoonlijk stukken interessanter. Daarnaast werken de uitgesponnen seksscene's ook op de zenuwen.
|
psychologisch gezien vond ik 'm interessant, maar niet geweldig
als vermaak vond ik het idd niks.. gewoon ranzig af en toe (denk aan de rukscene) vond kids beter, deed me meer.. dit was meer van hetzelfde met als afwisseling meer sex.. origineel? nee, niet echt bully vind ik toch weer een andere film.. 1 verhaallijn (toch), meer hollywood-achtig, meer op vermaak gericht.. ik kan niet echt zeggen of ik die beter of minder vond.. niet echt te vergelijken |
![]() |
|
op lowlands gezien
ik vond em vet de manier waarop alles zo lekker expliciet in beeld komt kvond et alleen jammer dat je helemaal op t laatste ken park nog ff zit, dat stukje voegt echt niks toe vind ik mahja
|
Ik vond het eigenlijk een uitstekend voorbeeld van Freud zijn theorie over psycho-analyse. De 2 aangeboren driften: sex en agressie...
Bij deze jongeren kwamen beide driften prachtig tot uiting, en je kon aan de hand van de theorie van Freud over het conflict model ook precies afleiden waar het precies fout is gegaan bij die jongeren tijdens het vormen van de persoonlijkheid. Ik bedoel: een meisje die gedwongen met haar eigen vader moet trouwen omdat zij masochistische spelletjes speelt terwijl pa een dominee achtig iemand is... Een jongen die kickt op uitgehongerde kindjes en zichzelf bij wijze van opwinding aan een deurklink ophangt en zijn grootouders vermoord... Een jongen die zijn vader absoluut haat en een vader die z'n klauwen niet thuis kan houden als ie drank op heeft... Een jongen die zijn sexuele drift niet onder controle heeft en daardoor zelfs de moeder van z'n vriendin pakt... Psycho-analytisch gezien prachtig! Film gezien: had niet gehoeven...
||
Citaat:
We vallen midden in het verhaal. Het is filmisch gezien totaal interessant om te tonen hoe het is gekomen. Niet alleen wordt het te ingewikkeld, maar ook erg saai. Sommige personages zijn zelfs stereotypen, alhoewel goed vertolkt.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Films, TV & Radio |
Kids Verwijderd | 80 | 14-06-2004 12:37 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 | |
Films, TV & Radio |
Ken Park heldine | 1 | 07-10-2003 19:12 | |
Films, TV & Radio |
Ken Park (omgekeerd Krap Nek) Ninpo Otaku | 2 | 25-04-2003 10:09 | |
Films, TV & Radio |
filmhuis en vrijdagnacht films hippie jesse | 21 | 13-04-2003 12:15 |