Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Bedoel je 'depri' eigenlijk als depressief? In dat geval niet verder lezen, ben niet depressief.
Citaat:
|
klinkt mischien erg raar, maar mijn moeder zong vroeger altijd..een nummer als ik verdriet had..en dat heb ik over genomen
Als het met me slecht gaat..op dit moment dus, ga ik onder de dekens liggen en sluit me van alles en iedereen af..en zing mezelf tot rust.. zelfmoord is ook een oplossing..
||
![]() |
Citaat:
*naja, fietsen eik alleen in de zomer/lente ofsow, maar dies nu dus begonnen ![]()
||
Citaat:
*KOTS* wat een onzin sla jij uit zeg je kan gewoon zo zien dat er geen ged88 what so ever achter je reply's zit wat is u een aarsch. (ban misgien ?)
|
sjeetje dat sommigen van jullie dan kunnen gaan WANDELEN o.i.d..... het enige wat ik kan doen is heel hard janken op hele harde/ zielige muziek, soms mezelf helemaal vol vreten.... maar dat is meestal vlak daarna (of daarvoor..)
|
Stom, maar dan ga ik dat enorm dramatiseren: ik ga dan naar nog éxtra deprimerende muziekjes luisteren,zodat ik me helemaal in zelfmedelijden kan wentelen, zozeer dat ik het bijna leuk vind dat ik me zo slecht voel. En na dat zelfmedelijden (duurt zo ongeveer paar dagen) ga ik over in een staar-periode. Dan kijk ik gewoon voor me uit, aan niets denkend, verdoofd door het verdriet. Hmmmz zou ik dan toch weer dramatiseren?
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
1 verdrietige muziek luisteren in bed met hoofdtelefoon en ogen dicht en tegelijkertijd huilen (doe ik extreem veel als ik depri ben)
2 stuk gaan fietsen (soms heb ik daar juist helemaal geen zin in) 3 huilen op bed zonder muziek met ogen dicht en denken/fantaseren 4 eindeloos internetten/computeren (moet toch wat te doen hebben) 5 zin hebben om alles in elkaar te rammen 6 mezelf volvreten 7 heel veel tv kijken 8 op z'n tijd drinken en dat helpt behoorlijk moet ik zeggen 9 nooit huiswerk doen 10 heel laat naar bed gaan 11 's nachts voordat ik naar bed ga weer muziek luisteren met hoofdtelefoon in het pikdonker en huilen 12 's nachts naar buiten gaan en naar de sterren/maan kijken op het gras liggende op m'n rug (in de zomer) 13 de vogeltjes horen fluiten buiten en het licht zien worden langs de randen van het rolgordijn 14 nog meer fantaseren over de dood Dit was tot zo'n 2 maanden geleden. Sinds twee maanden fitness ik nu en ik moet zeggen dat helpt wel degelijk. De endorfine die vrij komt geeft je een high gevoel direct na een training. Sindsdien gaat het wel beter. Ik doe het 3x in de week en misschien nog wel het belangrijkste voordeel is dat ik wat te doen heb anders lig ik dus toch maar op bed muziek te luisteren, tv te kijken of te internetten en te huilen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
doe precies hetzelfde op blowen na
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn relatie: voel me doodongelukkig Abercrombie | 26 | 14-12-2004 16:25 | |
Algemene schoolzaken |
verliefd op leraar I haTe MysElF | 55 | 18-05-2004 13:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Psychologie |
Ego... ShoarmaSchaap | 29 | 21-02-2003 13:26 | |
Psychologie |
11 tips om beter met je depressie om te gaan Snippie | 44 | 19-01-2003 19:38 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 |