| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
. Ik vond de suggestie van M|ST eigenlijk heel goed, zelf kwam bij me op: veranderde verwarring, of vol verwarringMaar dat is misschien een beetje vreemd .Over je gedicht: Die roept een heel mooi gevoel bij me op, ik zie het zo voor me wat je beschrijft... De sfeer is echt heel mooi weergegeven in dit gedicht . Vooral leuk aan je woordgebruik vind ik:- pen de pijn: dat leest nou eenmaal heerlijk - ben ik niet goed genoeg: als je de klemtoon hier op het woordje ik legt dan is het metrum echt heel erg sterk! - geen seconde onbemind: mooi! - wachtend,smachtend: vanwege de goede binnenrijm. - De laatste strofe in schuinschrift; leuk dat het in vraagvorm staat, en een hele mooie verwoording en afsluiting!
|
|
||
|
Citaat:
Titel: Vragend Hart?
|
|
|
|
Sorry dat ik zo laat pas reageer hierop, ik wilde niet alleen op mijn eigen gedicht reageren, maar telkens als ik de mijne wilde doen, moest ik weg
Nu doe ik eerst de mijne .Iedereen bedankt voor de racties. Blijvend hart vind ik het mooiste als titel, die doe ik wel. Secreet, waar raak je het ritme kwijt?
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Kort verhaal, zoek naar een titel en advies! Verwijderd | 3 | 27-06-2012 18:40 | |
| Verhalen & Gedichten |
titelloos gedichtje perfect circle | 3 | 29-06-2005 18:14 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 22:59 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 6 | 19-10-2001 19:07 | |
| ARTistiek |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 5 | 18-10-2001 15:39 | |