Advertentie | |
|
![]() |
|
probeer memtest86 anders eens om het geheugen te testen,
en probeer eens een andere videokaart, heb mijn ouwe gf2ti een overgeclocked, was mijn systeem ook verkloot.
|
Verwijderd
|
Starten in MS Dos modus zorgt steeds voor een freeze op het moment dat 'mup.sys' wordt geladen.
Eens kijken wat d'r gebeurt als ik die rename. (kijken hoever ik kom met een bootdisk) [edit] veranderd niks, kapt alleen bij een ander bestand weer...[/edit] Maargoed, ik kan met een bootdisk het zaakje nog wel opstarten...nouja, ms dos prompt iig... Apart is overigens dat ik daarmee niet m'n 2e hd kan bereiken? :/ Ik ga morgen proberen een windows reinstall te doen (is hoe dan ook nodig overigens), maar ik wil eerst ff alles wat op m'n c schijf staat backuppen om het later nog ff uit te zoeken... Hoe kan ik in msdos alles kopieeren (inc subdirs) ...copy c:\*.* /s werkt niet... wat wel? ![]() Laatst gewijzigd op 25-09-2003 om 23:42. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik denk niet dat deze te hoog is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Software matig is het iig niet -heb xp opnieuw geinstalled-, steeds eerder blijft het apparaat al hangen bij het booten.. Videokaart is het niet. Geheugen is het hoogstwaarschijnlijk niet. En CPU dus schijnbaar ook niet? damn, ik weet het niet meer :/ |
![]() |
|
Gebruik Anti Crash eens. http://www.dachshundsoftware.com/download.html . De andere programma's werken ook fantastisch. Zijn wel trail versies maar met een beetje zoeken kom je overal toch
![]() |
![]() |
|
ja ik heb dat probleem ook
bij mij liep de pc ook constant vast, soms in windows, soms al tijdens het rebooten. Ik probeerde in bios te kutten maar zelfs in bios liep die vast. Meestal bevroor het beeld, soms werd het ook helemaal zwart, en soms begon die spontaan te rebooten. Ik dacht, wat een pc heb ik ook, dus ik bracht 'em naar NoRRoD, en die hebben er nu een nieuwe moederbord in gezet. Ik wacht nog totdat ik hem op kan halen, hopelijk is het probleem dan weg want dit was echt zwaar bagger. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[XP] PC loopt vast in Windows scherm filmfreak | 2 | 05-01-2007 14:14 | |
Software & Hardware |
[draadloos] pc hangt na inbouwen netwerkkaart Verwijderd | 6 | 18-03-2006 17:02 | |
Software & Hardware |
[Software] Call of Duty loopt vast MaHo | 12 | 14-11-2005 09:44 | |
De Kantine |
Grappige sites! DaaF | 30 | 06-06-2005 21:35 | |
Software & Hardware |
probleem robbzooi | 6 | 01-08-2004 16:52 | |
Games |
Super-PC of GameCube?? duracelkonijntje | 26 | 21-12-2001 21:24 |