Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ALLES is "giftig" mits je er de goeie dosis voor neemt ![]()
||
Citaat:
Ben dan ook nooit bad gegaan van wiet (en heb echt wel véél gesmoked ![]()
|
De eerste keer dat ik blowde werd ik er hardstikke para van. Een paar keer daarna had ik teveel geblowd en kon ik niet meer blijven staan (was op bevrijdingspop) en voelde me niet zo geweldig, maar dat vond ik eigelijk wel best
![]() Maar voor de rest geen slechte ervaringen gehad. Wel een keer met een paddotrip dreigde ik fout te gaan, ik zat in het midden van een donker bos en wist de weg eruit niet meer, maar toen bedacht ik me dat ik alles mooi vond, zelfs fout gaan, en toen was alles weer ok ![]()
|
![]() |
rook alleen maar joints was in de proefwerk week keertje kei stoned en dan gif ik nergens mir iets om enne toen hak gin zin in pw en toen had ik gwoon een leeg pw blaadje in geleverd (wel lekker snel thuis) maarre toen ging ik ds ma net over omdak vor da vak goe stond
![]() ![]() ![]()
|
Combi veel zuipen&blowen.
Gaat gruwelijk fout bij mij. Met de vierdaagse feesten in Nijmegen, onder de brug, security, ehbo, politie, arts... Uiteindelijk mocht ik wel met de taxi naar huis, maar ik was ver heen. Reageerde bijna nergens meer op; ik wilde alleen maar slapen ![]()
|
Verwijderd
|
1 keer heel fout door alcohol.. sloeg ineens om, pfoe.. paar dagen ziek geweest gewoon.
Van wiet ook een keer als in, ik viel de hele tijd vanzelf in slaap en telkens als iemand me daaruit haalde ging ik over mn nek.. (viel op de wc in slaap, zo voorover van de pot gedonderd, toen werd ik wakker en moest direct kotsen) Maar ik was ondertussen nog wel zwaar gelukkig en vond alles prachtig.. Wel iemand bad zien gaan van Speed nog.. Zn hele gezicht twitchen enzo, trok de debielste hoofden en schreeuwde de hele tijd.. kon ook amper nog normaal praten enzo, zag er wel naar uit. Andere jongen die ik ken die zwaar bad ging van de lsd.. heel veel huilen enzo, naar huis omdat ie zich zo kut voelde en zich leeg gehuild bij zn ouders en alles. Verder leken paddo's in het begin verkeerde kant op te gaan tot ik gefascineerd raakte door een zonnebloem in de tuin en helemaal afgeleid raakte van het 'whelp wat is dit' gevoel (was eerste keer) |
![]() |
|
Ik heb alleen met alcohol wel verkeerde ervaringen gehad (helemaal lam, kotsen enzo, zie ik wel als 'niet leuk'
![]() Verder heb ik xtc en wiet gebruikt, maar hier heb ik nog geen vervelende ervaringen mee gehad. (Ik heb het nog niet zo vaak gebruikt.)
|
![]() |
||
Citaat:
op de een of andere manier geloof ik er geen flikker van. waarom? omdat je naar mijn idee van coke niet echt draaierig kunt worden. en, omdat je 15 bent ![]() maar ik kan het mis hebben
||
Citaat:
De stemmingsverbetering is tijdelijk. Als de coke uitgewerkt raakt, wordt je vermoeid en somberder. Dit heeft meestal tot gevolg dat je dan weer opnieuw wilt gebruiken. Bij het roken van crack treden de effecten in verhevigde mate op, maar zijn ze veel sneller verdwenen. De werking van crack begint zeer snel en komt heel heftig aan. Deze ‘flash’ (sterke beginfase) duurt 20 seconden. Na enkele minuten slaat dit om (crash). Je krijgt onplezierige gevoelens, raakt opgefokt, angstig en lusteloos. Je wilt dan gelijk weer gebruiken om je weer lekker te voelen. Wellicht past draaierig ook wel in dit rijtje thuis van 'crash'.. ( ![]() btw, hij kan best een keer crack gerookt hebben... Joyce
||
Citaat:
Joyce ('tis nog vroeg ![]()
|
![]() |
Alcohol en wiet, maar das zo ong. 'normaal'. Alcohol vaak (kotsen als een meleier).
XTC, niet echt fout, maar dat ik dingen ging zien die er niet waren. En mijn warmte niet kwijtkon (het zweet liep echt in stralen van me hoofd af).
|
Sos: werd angstig, enorm misselijk, warm, hartkloppingen. En alles wat er om me heen gebeurde voelde gewoon fout aan.
Pep: De al eerder beschreven para-heid. Het idee dat ik de hele tijd achtervolgt werd, was niet echt prettig. XTC: Enorme steken in mijn hart en buik. Mijn kaken waar ik mee wilde kauwen maar dat lukte niet meer. Bloedheet. Wiet/drank: Bij overmatig gebruik toch wel geregeld misselijk.
||
Citaat:
|
Uhmmm, een paar keer kotsen van alcohol en de combo alcohol & wiet. Maar da's toch allemaal al een tijd geleden. Ken m'n grenzen nu wat beter. En voor de rest ben ik eigenlijk nog nooit echt fout gegaan
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NE] Beschouwing Verwijderd | 2 | 26-10-2009 16:38 | |
Seksualiteit |
Moeilijk doen KiMZz | 61 | 18-03-2003 15:14 |