![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
over de wedstrijd en over dingen waar we t ook over hebben als we niet onder de douche staan...
en waarom zou je thuis gaan douchen ![]()
||
Citaat:
We maken ook wel eens een bad (putje dichtmaken) Leuk! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sommige mensen willen nog even blijven hangen, beetje asociaal dan als je stinkt en zweterig bent ![]()
|
over dat de douche te heet is, of te koud of dat de straal niet hard genoeg is, of je iemands shampoo mag lenen, wat mensen gedaan hebben/gaan doen..... etc. verzin het, we hebben het er wel eens over gehad.
maar vooral roddelen gaat erg goed onder de douche! ohja we hebben ook wel eens heel vals en hard gezongen..... ![]()
|
![]() |
Bij ons wordt er na het sporten zelden over sex gesproken. Het valt me trouwens op dat de meeste mannen na het sporten gaan douchen terwijl in de kleedkamer ernaast, de vrouwen zo uit hun sporttenue komende, hun oude kloffie weer aan trekken.
Er is inderdaad wat voor te zeggen dat als je nog een stuk door weer en wind in moet fietsen je je misschien beter thuis kunt douchen, alleen de meeste dames komen met de auto dus moet er een andere reden zijn waarom er niet gedouched wordt door de dames.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja, dat krijg je met paardrijden en mountainbiken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ehm heb btw niet zulke gesprekken...sport niet meer en sta dus ook niet vaak onder een gezamelijke douche ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() jammer je hebt iets verzonnen wat weer hard de grond in getrapt kan worden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik kon er toch ook niks aan doen dat je em opeens tegen je aan voelde, was gewoon een puur lichamelijke reactie. Ben ook maar een jongen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ehm michel, dit maar verder 'uitvechten' op msn? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is mischien wel het beste, ik wil niet tussen de relatie van jou en je vriend komen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
oke ik heb eens opghelet speciaal voor dit topic (ik begin nu ernstig te twijfelen aan mezelf ja
![]() wij hebben het gehad over: - het nieuwe mascara kammetje van rimmel ![]() - zwarte string inlegkruisjes - schaamhaar verven ![]() - de nieuwe nederlandse leraar (datkontje!wauw!) - sex en het was zeer intelligent ja ![]() |
![]() |
|
Na het sporten mag ik altijd graag douchen, maar meestal doe ik dat thuis omdat de douches die er daar zijn echt vreselijk nauw en smerig zijn. Dus ik heb niet echt zinnige gesprekken onder de douche. Thuis wel eens met mijn vriend, nou ja... zinnig... weinig zinnigs, gaat toch altijd over sex eigenlijk, maar daarmee voer ik nog wel eens een gesprek onder de douche.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ja dit is logisch ![]() |
![]() |
|
ik douch niet vaak na het sporten met andere meiden. Op jiu-jitsu zijn bijna alleen maar jongens...dus douch ik meestal thuis. bij mn andere sporten douchen we na de tijd niet, alleen met gym. We hebben eigenlijk nooit een vast gespreksonderwerp...
de ene keer gaat het over huiswerk, de andere keer over sex. ZO verschillend... ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 |