Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
bedankt.. while snap ik nu..
K heb alleen een probleem nog, ik ben vandaag ook begonnen met de sessies leren.Maar mijn script wil niet werken. <? session_start(); if ($hits) { $hits++; } else { $hits = 1; session_register(hits); echo "u heeft $hits keer deze pagina bezocht"; } ?> Weet iemand waar de fout zit? Als de pagina bezocht word, gaat hij wel zeggen dat je hem een keer bezocht hebd, maar bij opnieuw openen staat er nog steeds 1 |
![]() |
|
Naja je hebt een sessie geregistreerd:
session_register(hits); nu nog een waarde geven: .... ik wilde het eigenlijk neerschrijven, maar ik weiger. Er zijn zat tutorials over sessies, daar staat het perfect uitgelegd. Daarbij snapte je vandaag nog niet eens een basis ding als "while" en je gebruikt nu al sessies...die stap klopt gewoon niet, leer eerst maar eens fatsoenlijk te programmeren en weten hoe je moet denken... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ehh niet. Frames zijn clientside. Leg eens uit wat je nou precies wilt?
||
Citaat:
Je hebt een site met 2 frames, in het ene frame gaat de user browsen naar allemaal andere sites en jij wilt die url's weten dmv het frame dat nog open staat van je eigen site.... Of iets dergelijks.. kan er ook naast zitten natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat kan niet omdat PHP serverside is? Crap. :/ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Benzodiazepines(tranquilizers) en onkunde in de gezondheidszorg Verwijderd | 7 | 21-05-2005 15:29 | |
Software & Hardware |
PHP vraag chatfreak2002 | 60 | 21-06-2002 20:28 |